Tänkte bara skriva av mig lite inför dagens omgång. Formen har gått nedåt och då gäller det att bryta mönster. Istället för att skriva i ett Word-dokument så skriver jag här!
AIK känns som ett bra spel idag. SAIK har problem med att vinna. Vann senaste matchen borta mot Växjö först efter övertid. Laget har dock fortfarande en stabil defensiv. AIK i sin tur har haft ett par dagars vila efter dom var inne i sitt stim och vill förmodligen hitta tillbaka till det igen. Det känns som alla börjat hitta sina roller när Pär-Erik Johansson gick ned och lät sina ass styra backar resp forwardsen. AIK har haft fem svåra matcher senast och då bara tagit 2 stycken tre poängare. AIK ger 2,20 ML hos Bet365. Laget saknar dock bra straffskyttar jämfört med SAIK vilket gör att dom förmodligen lär förlora en eventuell straffläggning. Plockar därför +0,5 till lite högre insats.
AIK känns som ett bra spel idag. SAIK har problem med att vinna. Vann senaste matchen borta mot Växjö först efter övertid. Laget har dock fortfarande en stabil defensiv. AIK i sin tur har haft ett par dagars vila efter dom var inne i sitt stim och vill förmodligen hitta tillbaka till det igen. Det känns som alla börjat hitta sina roller när Pär-Erik Johansson gick ned och lät sina ass styra backar resp forwardsen. AIK har haft fem svåra matcher senast och då bara tagit 2 stycken tre poängare. AIK ger 2,20 ML hos Bet365. Laget saknar dock bra straffskyttar jämfört med SAIK vilket gör att dom förmodligen lär förlora en eventuell straffläggning. Plockar därför +0,5 till lite högre insats. Är jag hemmablind?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|