Visa ett inlägg
Gammal 2012-11-05, 19:26   #3
yournightmare

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 56

yournightmare
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

2012-11-05 West Brom - Southampton (Premier League)

Datum: 2012-11-05
Tid: 21:00
Sport: Fotboll
Land: England
Liga: Premier League
Match: West Brom - Southampton
Period: ft

Spel: Annat
Insats: 1
Odds: 2.37
Bolag: William Hill

Motivering:
West Bromwich - Southampton 1 + Ö 2.5 mål 2.37 (william hill)

Ollsons WBA har minsann gjort en fin upptakt på årets PL upplaga och kommer enligt mig enkelt klara kontrakt och kanske även nosa på europaplats med det rätta flytet. Två tunga förluster har man i bagaget där den läskiga 90:e minuten sänkt dem två gånger om. Först var det Manchester C och helgen därefter Newcastle. Mot City gjorde man helt enkelt ingen bra match, med tanke på att city tog ett tidigt rött och ändå lyckades vinna matchen.

Skadeläget i hemmalaget ser aningen ljusare ut än sist, Brunt(osäker) men Reid och Thomas fortfarande uteslutna. Bily Jones åter.

En annan snackis har varit Long's dagsform, då han inte blivit utagen till landslaget kommande vecka, pg.a? skada..
Därav kan jag inte på egen hand säga om vi ser honom på plan i kväll eller inte, men om så är fallet finns hysteriskt tunga Lukaku att sätta in.
Man kanske även kan hoppas på ett piggt framträdande av Rosenberg.

Vad vet vi om Southhampton?
Ja man ligger iaf sist i Premier League och spelar med NOLL press idag.
Blev utslagna ur cupspelet under föregående vecka efter 0-3 mot Leeds, svagt..

Har dock förståelse för det tama intresset för cupspel när seriespelet inte motsvarar förväntningarna och framförallt inte försvarsspelet.
26 insläppta på 9 matcher är ren fakta, och likaså 16insläppta på 4matcher borta.

Att den kommer bli en enkel 5-0 seger finns inte på pappret idag, då jag tror ett WBA med lite försämrat självförtroende känner av pressen inför matchen mot jumbon. På andra sidan kommer ett lag som har allt att vinna och kommer NOG mot förmodan trycka på och pressa WBA mer än vad man tror.

Jag ser ändå WBA som vinnare efter 90 minuters bollsparkande där jag tror individuella prestationer kan komma bli avgörande.

Speltips: 2-1,3-1

Y.N
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eggge (+5)
yournightmare är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat