Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-11-05, 17:43   #1
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 8
Sharp$: 56

yournightmare
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

yournightmare's hörna


Hej!

24år gammal och pysslat med betting i cirka 10år.
Kommer i den här spelboken ha mest fokus på europeisk fotboll men även inslag av ishockey som jag även följer hårt. I normala fall ett gediget intresse för NHL som tyvärr inte sparkat igång ännu.

Kommer använda mig av 100kr i den här spelboken, och insatsen kommer ALLTID vara 1kr eller 2kr. Vilket också betyder att dom spel som jag lägger, egentligen bara kan ha två olika betydelser.

1kr - bra spel, men inga större insatser.
2kr - Ett spel jag rankar högt, och även hög insats.

Vad den insatsen är kommer jag aldrig svara på, då den är helt ointressant.
Man spelar med sin egen budget och inte andras, viktigt!

Skulle ni ha några funderingar är ni givetvis välkomna att fråga.

/y.n
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
O12 (+1)
yournightmare är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-05, 18:19   #2
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 8
Sharp$: 56

yournightmare
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

West Bromwich - Southampton först ut!


1.a reken kommer strax
yournightmare är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-05, 18:26   #3
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 8
Sharp$: 56

yournightmare
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

2012-11-05 West Brom - Southampton (Premier League)



Datum: 2012-11-05
Tid: 21:00
Sport: Fotboll
Land: England
Liga: Premier League
Match: West Brom - Southampton
Period: ft

Spel: Annat
Insats: 1
Odds: 2.37
Bolag: William Hill

Motivering:
West Bromwich - Southampton 1 + Ö 2.5 mål 2.37 (william hill)


Ollsons WBA har minsann gjort en fin upptakt på årets PL upplaga och kommer enligt mig enkelt klara kontrakt och kanske även nosa på europaplats med det rätta flytet. Två tunga förluster har man i bagaget där den läskiga 90:e minuten sänkt dem två gånger om. Först var det Manchester C och helgen därefter Newcastle. Mot City gjorde man helt enkelt ingen bra match, med tanke på att city tog ett tidigt rött och ändå lyckades vinna matchen.

Skadeläget i hemmalaget ser aningen ljusare ut än sist, Brunt(osäker) men Reid och Thomas fortfarande uteslutna. Bily Jones åter.

En annan snackis har varit Long's dagsform, då han inte blivit utagen till landslaget kommande vecka, pg.a? skada..
Därav kan jag inte på egen hand säga om vi ser honom på plan i kväll eller inte, men om så är fallet finns hysteriskt tunga Lukaku att sätta in.
Man kanske även kan hoppas på ett piggt framträdande av Rosenberg.

Vad vet vi om Southhampton?
Ja man ligger iaf sist i Premier League och spelar med NOLL press idag.
Blev utslagna ur cupspelet under föregående vecka efter 0-3 mot Leeds, svagt..

Har dock förståelse för det tama intresset för cupspel när seriespelet inte motsvarar förväntningarna och framförallt inte försvarsspelet.
26 insläppta på 9 matcher är ren fakta, och likaså 16insläppta på 4matcher borta.


Att den kommer bli en enkel 5-0 seger finns inte på pappret idag, då jag tror ett WBA med lite försämrat självförtroende känner av pressen inför matchen mot jumbon. På andra sidan kommer ett lag som har allt att vinna och kommer NOG mot förmodan trycka på och pressa WBA mer än vad man tror.


Jag ser ändå WBA som vinnare efter 90 minuters bollsparkande där jag tror individuella prestationer kan komma bli avgörande.

Speltips: 2-1,3-1

Y.N
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eggge (+5)
yournightmare är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-05, 23:26   #4
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 8
Sharp$: 56

yournightmare
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

2012-11-06 Manchester City - Ajax (champions league)



Datum: 2012-11-06
Tid: 20:45
Sport: Fotboll
Land: europa
Liga: champions league
Match: Manchester City - Ajax
Period: ft

Spel: Manchester City
Insats: 2
Odds: 1.46
Bolag: Pinnacle Sports

Motivering:
Att Manchester City förlorade mot Ajax borta, får man nästan vara nöjd med när man ser oddset på raka segern City imorgon.

Det finns ingen annan utväg än att man vinner matchen ikväll mot Ajax, och man har ett bättre lag på ALLA positioner. Visst, man kan tycka att det är ett pengabygge.. men onekligen räckte det för att vinna Premier League förra året.

Mancini har själv gått ut och sagt, att man inte har det som krävs för att vinna Champions league (än), vilket jag vet är en stor lögn.

Givetvis är Mancini besviken över lagets tama inledning i detta gruppspel, och han skulle verkligen älska mediasnacket när han trots denna utgång tar sig till slutspel, vilket fortfarande kan gå. Något jag även tror att dom gör.

Ajax hade fokus på annat än Vitesse hemma i helgens match där man fick göra sina fans besvikna och gå poänglösa från en på förhand given 3 poängare.

Ska dehär då betyda att laget laddar så pass mycket att det ska skrämma City, nae då drömmer ni..


Manchester City vinner 10/10 hemma mot Ajax 1.47 ligger långt över min ribba
yournightmare är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-06, 02:39   #5
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 120
Sharp$: 1733

ussports
Stats: 20 - 9 - 0
ROI: 126.82%
Vinstprocent: 68.97%

Standard

Ajax är inte ett dåligt lag de måste du förstå. Mitt tips är att inte spela på de lagen som kommer vara bollförande i fotbollsmatcher, laget som försvarar med 11spelare i straffområdet och kommer kämpa i 90minuter samt kontra så fort de får bollen är laget du vill spela på. Perfekt läge att spela Ajax då de har allt i egna händer, poängtapp i ligan som satte ner dem på jorden igen och vetskapen om att de är möjligt att slå city. Ajax +1 2.25 där tycker jag vi finner värdet.
eklund81 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-06, 06:58   #6
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 301
Sharp$: 2658
Standard

Ja skall man ändå in och spela City hade jag föredragit något hcp spel (-1 kanske) då det troligtvis blir proppen ur för City idag eller epic fail som vanligt i europa och då vinner dom inte matchen ändå.
kingofding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-06, 08:37   #7
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 8
Sharp$: 56

yournightmare
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Jag vet precis hur bra Ajax är, och påstår inte heller att de är ett skitlag. Ett holländsk lag som lägger sig på defensiven i 90 minuter? Hur ska det gå?

Men vi får väl se, jag är säker på seger.
yournightmare är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-06, 10:40   #8
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av yournightmare Visa inlägg
Jag vet precis hur bra Ajax är, och påstår inte heller att de är ett skitlag. Ett holländsk lag som lägger sig på defensiven i 90 minuter? Hur ska det gå?

Men vi får väl se, jag är säker på seger.
Det kan nog gå väldigt bra. Du såg märkte väl av hur skottska Celtic som inte direkt är känt för att spela överdrivet defensivt i princip spelade stor delar av bortamacthen mot Barce med formationen 1-9-1 och nästan klarade av att hålla Barca stången, bortsett från det sista i matchen som förstörde för Celtic och gav Barca segern.

Men en stor skillnad mellan den matchen är Barca är bättre och mer rutinerade från CL sammanhang än City är samt att Ajax åtminstonte är minst lika bra som Celtic i mina ögon och nog ska klara av att bjuda upp till dans.

Ett annat spelalternativ som jag är inne på lite är BLGM mål just på grund av Citys svajiga CL nerver.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-06, 11:10   #9
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 120
Sharp$: 1733

ussports
Stats: 20 - 9 - 0
ROI: 126.82%
Vinstprocent: 68.97%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av yournightmare Visa inlägg
Jag vet precis hur bra Ajax är, och påstår inte heller att de är ett skitlag. Ett holländsk lag som lägger sig på defensiven i 90 minuter? Hur ska det gå?

Men vi får väl se, jag är säker på seger.
Va aldrig säker på seger när det kommer till engelska klubblag ute i Europa
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
slindoffer (+1)
eklund81 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-06, 11:58   #10
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 8
Sharp$: 56

yournightmare
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Ja du Eklund vi kan nog diskutera fram och tillbaka gällande detta. Barca är ett exempel från din sida, och jag vågar påstå att celtic är ett betydligt skickligare defensivt lag än Ajax som spelar i europas målgladaste liga.

BLGM kan du säkert hitta värde i, lycka till
yournightmare är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td