Visa ett inlägg
Gammal 2012-11-09, 00:15   #22
megaman

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 59
Standard

Hur mycket tror ni kan man tjäna ihop totalt, genom att spela igenom alla skattefria bookies(räknar inte med oddsbörserna), tills man är avstängd/limiterad på alla?

Anledningen till att jag inte räknar med betfair är att jag spelar nästan uteslutande live, vilket är fullkomligt värdelöst, helt omöjligt, på betfair, till stor del pga värdelös och omständig display(påverkar känslan jävligt mycket) samt att det är dåligt utbud och kan ta tid att få vadet matchat.

Spelar live på bet365(sen januari i år)vilket går bra, plussar, och har ännu inte blivit limiterad. På betfair har jag också konto, där jag spelar vanlig betting(före match), men det går nåt fruktanvärt långsamt att tjäna pengar då det blir så oerhört mycket färre spel. Tyvvär har jag tiltat och spelat live på betfair en del gånger med uselt resultat, så jag ligger klart minus där. Det är psykologiskt svårt, tänker att det är på betfar jag skall spela i längden eftersom det är en oddsbörs och man inte blir limiterad. Detta ger prestationsångest och jag klarar inte av att hålla disciplinen och bara hålla mig till före match-spel där, som jag ska göra. Så därför undrar jag på ett ungefär hur stor summa man kan spela ihop på vanliga bookies.

Tror ni man hinner bli miljonär på livebetting på vanliga bookies innan man är limiterad på alla?
megaman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat