Visa ett inlägg
Gammal 2012-11-13, 07:31   #6
Klanke

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AbbeAce Visa inlägg
Jag undrar om Åke är på semester eller avstängd? Ivf så är det inte lättare att tippa men kanske lättare att försöka fälla när Åke inte själv kör. Nu fattas Björn också så då tycker jag att hans chanser också minskar...Nu är det finaler och ser tufft ut med stora prissummer och mycke Jackpottpengar att spela om..

Lite tankar efter första anblicken,,

Spoiler:
Avd1. Åke har 4st (som vanligt nästan) men kör som sagt inte själv,först av dessa på distans tycker jag är MAIN KRONOS o INDIGO BROLINE men sistnämnda har fått iskallt spår. COVINGTON ÅS kommer mer tillrätta med minst 500m till. PERFECT TOLL är väl den som är mest alround,sen är det Jorma upp som aldrig kört innan(konstigt när J Takter o S Söderkvist kört honom innan), menmen Åke vet säkert.BEATASINE tycker jag passar på bättre på korta häcken.ED YOU är alround men lit långt ut på vingen behöver tur här. Min Första häst är WISS RAMBO som han såg ut sist,,SPIK? hmmm

Avd2. Detta är ett getingbo så det blir nog dyrt att känna sig säker,men jag har fått feeling för KING TILLY. Min första häst möjilg spik el utg.

Avd3. FRICTION verkar som han inte skulle kunna förlora när det gäller,försökte fälla sist och det blev dyrt. Nu 500 000kr till vinnaren. GH NEMO om det varit kort. HARALDINHO,GLOBAL INV och om annan kusk???? CABALLION och I W D dåliga spår.

Avd4. Gillar och tror mest på PUNK och OVERTAKER BY SIB. GAMBRINUS DEGATO och PERFECT POWER lite långt ut på vingen. PREY FRONTLINE värst på bakspår.

Avd5. LÖNNHULTS BIRGITTA klar första häst för mig....SPIK?

Avd6. ON TRACK PIRATEN Kanske....

Avd7. ARISTOCAT BOKO ???

Kommer mer Tankar

Åke är i Florida
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AbbeAce (+1)
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat