Visa ett inlägg
Gammal 2012-11-14, 00:58   #8
AndreasB1897

AndreasB1897s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 3907
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
Du har bra handbollskunskaper, inget snack om saken, men liksom mig väljer du ofta fel spel att satsa högt på. Bara 2 av totalt 8 spel du har lagt med hög insats (4-5 units) har suttit och då har samtliga dessa spel haft odds under 2.00 och ett par under 1.80 t.om.

Sävehof är på frammarsch men Guif har förlorat endast 1 av 21 hemmamatcher i serien under denna säsong och förra, 1! Det här är ju de två tunga lagen i serien och säkert den match man taggar mest för som spelare. Tror på en väldigt jämn kamp och Guif +0,5 till 1.826 gillar jag betydligt mer även om jag endast förordar över 53,5 mål här.
Alltid kul med feedback
Men visst känns det som Guif är på nedgång? Som jag nämnde så kan man inte jämföra årets Guif med förra årets. Den formen Sävehof har och med det laget dem har för tillfället så tycker jag det är bättre idag än förra året. Självklart kommer inte Sävehof vinna detta med 10 bollar man känns som man är snäppet vassare än vad Guif är faktiskt. Men visst håller du med om att 2.23 på Sävehof -0.5 är på tok för högt? Jag sticker ut hakan och säger att de ska vara knappa favoriter, med tanke på formen och laget medan Guif är lite sämre i år.