Uppsnack V86 14/11
Fan ingen som dragit igång tråden än! Tankar innan intervjuer.
V86-1 Spikade Carlos Lightning senast han va med då han inte satte en fot rätt och där rök både v86an och v4an för mig och en rejäl utdelning.
Är vanligtvis inte en häst som galloperar så mycket och ifrån spår två borde ekipaget tidigt sitta i ledningen. Spets och slut till just nu 40% är riktigt bra.
V86-2 Frankie Ale gjorde ett bra lopp senast och är väl första häst. Tycker ändå det är givet att gardera och en häst som Mellby Amiral är ju nog bästa hästen även om det är väldigt sällan som han håller sig i trav. Den har tjänat väldigt lite pengar med tanke på loppen som den varit ute i.
V86-3 My Golden given första häst. Starkt sto som kan vinna från alla positioner. Dubblar med Berlock som har bra form och kan få ett fint lopp.
Full Forward och Ametrin är rätt spelvärda om man letar skrällar.
V86-4 Bör vara bra chans för Aborren som står bra inne i loppet. Trans Atlantic med Jorma för första gången känns rätt intressant. En häst som aldrig springer sig trött i loppen och bör kunna få ut mer. Kräver dock ett hårt tempo för att ha en chans. Skrällen kan vara Spike de Rabotiere som gjorde ett väldigt fint lopp senast.
v86-5 Tveksamt om Oracle Kronos kan hålla upp någon ledning. Är bästa hästen och vinner kanske ändå. Möjligt att Pine Rolls laddas fram mot ledning och det kan bli tempo i loppet. Notorious Bi och Rayon Lascaux skrällvarnar jag för!
v86-6 Tar några stycken.
v86-7 Parodie har varit ruskigt bra och har toppform. Sheperd har också gått bra. Nero Capar tror jag sitter tidigt i ledningen och kan mycket väl vinna därifrån. Digital Darling blir dagens stora avslag. Är en helt annan häst i ledningen och har hittils aldrig vunnit ifrån bakspår. Står just nu i 38% från spår 11. Löjligt överspelad.
v86-8 Streckar på ett par stycken. Mosaique Face måste med efter ett fint lopp senast. License Holder är min första häst. Increased Workload slutar nog långt fram. Lillen Sisu och Molle C.D känns bortglömda.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av NicklasJ den 2012-11-14 klockan 15:09.
|