Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra
Är det vanligt att flera inlägg raderas som inte bryter emot några regler utan att man som vanlig användare får veta detta från den ansvarige moderatorn?
Var Lindvallen som spydde galla på mig utan anledning och jag ifrågasatte vad han höll på med (så du som moderator känner igen om det var du som modererade)
|
Det var jag som raderade inläggen som rapporterades.
I det här fallet så bröt både dina, resterande som postade sina system och Lindvallens inlägg mot reglerna. Dessa var offtopic och berörde inte trådskaparens frågeställning. Istället för att kommentera/spy galla öppet så borde du ha tagit det i PM med användaren för att inte få tråden att spåra ut/gå in på annat.
Så som svar på din fråga, inlägg som inte bryter mot några regler raderas inte och har ingen anledning att raderas.
Inlägg som bryter mot regler raderas och de brukar även offentliggöras i tråden. I det här fallet rapporterade både du och Lindvallen varandras inlägg och därmed var ni båda medvetna om regelbrotten, av den anledningen gjordes ingen offentlig notifiering då det endast var ni två som var drivande i det hela.