Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra
Jag ifrågasatte hans sätt att skriva till mig då det var rejält oförskämt skrivet och utan anledning. Tycker inte att jag gjorde något fel i att skriva att de skrev i fel tråd och blev även tackad av en av dem då det var ett ärligt misstag.
Jag rapporterade inlägget för hur han skrev och inte för att det var off topic då han fortsatte på diskussionen som kom upp. Tycker du (som fortfarande kan läsa hans sista inlägg som togs bort) att det var fullt okej av honom att skriva så?
|
Ditt första inlägg var ett påpekande till de som skrev sina system i tråden. Inget fel med det alls. Ditt andra inlägg som var ett svar till honom var däremot helt offtopic och bidrog till att tråden var på väg att spåra ur.
Korrekt hantering utav dig hade varit att rapportera hans inlägg och besvara den via PM till honom istället för att skriva det öppet. Eftersom ditt svar var riktad till honom endast och inte till övriga forumläsare.
Jag förstår att du vill försvara dig men då får du även infinna dig vid att ditt inlägg plockas bort pga OT.
Ingen av er gjorde något rätt (förutom ditt påpekande att de skrev i fel tråd) och därför försvann båda era "spy-galla-på-varanndra"-inlägg tillsammans med systemen som lades upp.
Dessutom skrev han;
Citat:
|
BlackCobra, du behöver inte bry dig. Du är inte med i bolaget längre. Så du är inne i fel tråd.
|
samt
Citat:
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
istället för vara allmänt dryg/leka duktig eller vad du försökte göra med ditt inlägg.
|
Det var ju precis det som du gjorde. Jag valde att rapportera.
Förresten hur mår du idag?
|
Ser inga märkvärdiga regelbrott eller grova personangrepp förutom OT.