Ämne: Lazlo Lirar!
Visa ett inlägg
Gammal 2012-12-04, 13:02   #907
Lazlo
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25126

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Alright, dags att summera November och det blev kort och gott en lysande månad, en utav de bästa månaderna detta året och stort plus, här kommer siffrorna:

November

Antal spel: 190
Vinster: 109
Förluster: 79
Push: 2
Vinstprocent: 57.98%

Insats: 618.24
Vunnet: +397.53
Förlorat: -231.91
Netto: +165.62

ROI: 126.79%

Medelodds: 2.14
Medelinsats: 3.25
Medelvinst: +0.87

-------------------------------------------------------------------

I skrivande stund har jag lagt exakt 900 spel sedan jag hade ett par månaders uppehåll i våras när jag kände att jag behövde en paus eftersom formen dalade. Vilopausen rensade skallen och det gav resultat direkt när jag började igen och man kan nu även konstatera att det gav resultat i det långa loppet, här är statistiken över dessa 900 spel som är sedan pausen:

Juni-Idag

Antal spel: 900
Vinster: 489
Förluster: 390
Push: 21
Vinstprocent: 55.63%

Insats: 3695.76
Vunnet: +1938.45
Förlorat: -1468.53
Netto: +469.92

ROI: 112.72%

Medelodds: 2.04
Medelinsats: 4.11
Medelvinst: +0.52

Jag märker att fler och fler ryggar mig vilket är roligt och det tycker väl ni med eftersom det går så pass bra!? Många ryggar i det tysta och det är såklart helt okej om man vill det men annars vore det trevligt att få igång lite mer tugg här i dagboken och på så sätt kanske det också kan leda till bättre resultat med fler inputs.

Har haft ständig PM kontakt/vägledning med en användare här på sharps över de senaste månaderna och hjälpt honom på traven in i spelvärlden. Han bestämde sig för att rygga mig på allt och det gläder mig att det gått så pass bra för honom trots att han startade med väldigt små medel, han har seglat upp i toppen på all-time listan här på sharp$ och det är ett av få legitima sheets som finns med där. Tack vare att det gått så bra så kunde han ta vinstpengarna och resa över Atlanten och hälsa på sin bror och med det ny vunna intresset för de amerikanska sporterna så har han varit både på NBA och sett Wizards få stryck av Spurs och sen plocka första segern för säsongen mot Portland. Sen så skulle han även eventuellt iväg på stormatchen i NFL mellan Ravens-Steelers. Passar på att skicka en hälsning till honom här även om resultaten de två senare matcherna inte gick som jag hade bettat på, men det kan man bjuda på, det blev ju riktigt spännande matcher båda iaf.

December har börjat som en riktig berg och dalbana, NFL sunday blev kanske det sämsta denna säsongen för mig där precis allt studsade emot och flera matcher torskades precis i slutet. Sen så gav man sig in i "kast med liten boll och stå och kramas på linjen" och det gick ju käpprätt åt helvete som vi alla märkte, rätt sjukt va det men jaja. Lutade sig istället tillbaka på kära NBA och då gick det spikrakt uppåt med 11 vinster på 15 spel inatt med +40.11 och många tunga spel gick in. Det va egentligen bara Bucks som svek ordentligt och det va nära att de sabbade tunga B6:an efter att de bara fick in 31 poäng i 3Q+4Q men det räckte ändå. Skönt att studsa tillbaka direkt hur som helst och nu är det bara att se till så även denna månaden slutar grönt!

Må väl gamblers!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abber (+10), robbanh (+10), nappen (+10), Alleh (+5), zleeper (+10), Misär (+5), roaben (+10), Grnvit (+50), Whemme1 (+10), blomman13 (+10), flip-flop (+10), bokis29 (+10), psyace (+10), Niteowl (+10), Trouler (+10), Rejs (+10), Rejs (+10), Tjugofemman (+10), HenkeJ (+10)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat