Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-12-02, 15:47   #901
 
eskens avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Ort: Sthlm
Inlägg: 24
Sharp$: 283
Standard

kul att du tror på mitt Cards idag, önskar jag höll med hur går dina tankar om matchen?

2 pissdåliga lag där cards har skador på WR nr 2 och 3... FLoyd får nog gå in o lira, läste intervju med Whisenhunt där han fick frågan hur han ser på bredden i laget på just WR positionerna. - What depth? svarde han
passspelet som redan är sämst i NFL måste nu lita helt och hållet på 1 WR i Larry och att firma Wells/SW får igång springspelet och en rookie 3 match från start efter 4 INTs.

Eftersom du tror på dem och det är mitt lag så spelar jag även om det känns som rysk roueltte i den här matchen!
esken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-02, 15:57   #902
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 415
Sharp$: 2081
Standard

Var hittar jag spel på packers-2.5 o över 40 poäng ???
abber är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-02, 16:02   #903
 
Jensws avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Östersund
Inlägg: 623
Sharp$: 4689
Standard

bet365 skulle jag tro
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abber (+5)
Jensw är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-02, 16:17   #904
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 415
Sharp$: 2081
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jensw Visa inlägg
bet365 skulle jag tro
Hade fan ingen aning om att man kunde kombinera spel från samma match såhär

Senast redigerad av abber den 2012-12-02 klockan 16:21.
abber är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-02, 16:52   #905
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Parlayen på packers spelades på Pinnacle men den finns också på Bet365 och jag tror oddset va detsamma där, kanske något lägre.

esken... tycker lite som dig att det är lite rysk roulette över denna matchen och därmed måste jag ta den enligt mig för stora dogen i matchupen. Cardinals öppnade ju sjukt starkt men har inte fått till något alls på slutet, förr eller senare kommer det bli bättre igen och här har de klart bra läge mot ett Jets som blandar och ger hela tiden. Tycker Jets är riktigt klena av det jag sett och Cards ska kunna få igång deras normalt sett dåliga running game eftersom Jets är bland de sämsta på rush defense. Jämn match som kan avgöras med ett FG åt något håll, kanske OT och tycker oddsen och linan är för hög på Cards så testade några mindre spel på dem, får hoppas det går vägen!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
esken (+5)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-02, 21:21   #906
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Jets-Cards blev precis den skitmatch man kunde tro och det kunde ha gått hur som helst men Jets vann väl trots allt rättvist med 7-6. Cards hade 5 first downs på hela matchen och va 0-15 på 3rd down, sämsta någonsin typ men de täckte ATS.

Rätt irriterande att det bara blev 37 poäng på smått sjuka 800 offensive yards mellan Packers-Vikings där man hade över 40 och det blir samtidigt 52 poäng i busväder i Buffalo där lagen inte ens kom upp i 600 yards offense och där hade man ju såklart under.

Jags hade inte chans och Seahawks börjar bli mer och mer irriterande varje gång man ser dem... Inte någon jätte bra start men får hoppas 22 matcherna går bättre!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-04, 12:02   #907
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Alright, dags att summera November och det blev kort och gott en lysande månad, en utav de bästa månaderna detta året och stort plus, här kommer siffrorna:

November

Antal spel: 190
Vinster: 109
Förluster: 79
Push: 2
Vinstprocent: 57.98%

Insats: 618.24
Vunnet: +397.53
Förlorat: -231.91
Netto: +165.62

ROI: 126.79%

Medelodds: 2.14
Medelinsats: 3.25
Medelvinst: +0.87

-------------------------------------------------------------------

I skrivande stund har jag lagt exakt 900 spel sedan jag hade ett par månaders uppehåll i våras när jag kände att jag behövde en paus eftersom formen dalade. Vilopausen rensade skallen och det gav resultat direkt när jag började igen och man kan nu även konstatera att det gav resultat i det långa loppet, här är statistiken över dessa 900 spel som är sedan pausen:

Juni-Idag

Antal spel: 900
Vinster: 489
Förluster: 390
Push: 21
Vinstprocent: 55.63%

Insats: 3695.76
Vunnet: +1938.45
Förlorat: -1468.53
Netto: +469.92

ROI: 112.72%

Medelodds: 2.04
Medelinsats: 4.11
Medelvinst: +0.52


Jag märker att fler och fler ryggar mig vilket är roligt och det tycker väl ni med eftersom det går så pass bra!? Många ryggar i det tysta och det är såklart helt okej om man vill det men annars vore det trevligt att få igång lite mer tugg här i dagboken och på så sätt kanske det också kan leda till bättre resultat med fler inputs.

Har haft ständig PM kontakt/vägledning med en användare här på sharps över de senaste månaderna och hjälpt honom på traven in i spelvärlden. Han bestämde sig för att rygga mig på allt och det gläder mig att det gått så pass bra för honom trots att han startade med väldigt små medel, han har seglat upp i toppen på all-time listan här på sharp$ och det är ett av få legitima sheets som finns med där. Tack vare att det gått så bra så kunde han ta vinstpengarna och resa över Atlanten och hälsa på sin bror och med det ny vunna intresset för de amerikanska sporterna så har han varit både på NBA och sett Wizards få stryck av Spurs och sen plocka första segern för säsongen mot Portland. Sen så skulle han även eventuellt iväg på stormatchen i NFL mellan Ravens-Steelers. Passar på att skicka en hälsning till honom här även om resultaten de två senare matcherna inte gick som jag hade bettat på, men det kan man bjuda på, det blev ju riktigt spännande matcher båda iaf.

December har börjat som en riktig berg och dalbana, NFL sunday blev kanske det sämsta denna säsongen för mig där precis allt studsade emot och flera matcher torskades precis i slutet. Sen så gav man sig in i "kast med liten boll och stå och kramas på linjen" och det gick ju käpprätt åt helvete som vi alla märkte, rätt sjukt va det men jaja. Lutade sig istället tillbaka på kära NBA och då gick det spikrakt uppåt med 11 vinster på 15 spel inatt med +40.11 och många tunga spel gick in. Det va egentligen bara Bucks som svek ordentligt och det va nära att de sabbade tunga B6:an efter att de bara fick in 31 poäng i 3Q+4Q men det räckte ändå. Skönt att studsa tillbaka direkt hur som helst och nu är det bara att se till så även denna månaden slutar grönt!

Må väl gamblers!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abber (+10), robbanh (+10), nappen (+10), Alleh (+5), zleeper (+10), Misär (+5), roaben (+10), Grnvit (+50), Whemme1 (+10), blomman13 (+10), flip-flop (+10), bokis29 (+10), psyace (+10), Niteowl (+10), Trouler (+10), Rejs (+10), Rejs (+10), Tjugofemman (+10), HenkeJ (+10)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-04, 12:09   #908
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 16
Sharp$: 951
Standard

grymt bra jobbat! tackar för alla tips! =)
storper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-04, 12:34   #909
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 39
Sharp$: 1145
Standard

Tackar och bockar för att man får möjligheten att följa din utveckling här på Sharps. Anledning till att jag mest följer i det tysta är att jag inte har kunskap nog om NBA och NFL för att tillföra något matnyttigt.

Keep up the good game Lazlo!

/robbanh
robbanh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-04, 12:41   #910
 
omwttms avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 134
Sharp$: 1219
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robbanh Visa inlägg
Tackar och bockar för att man får möjligheten att följa din utveckling här på Sharps. Anledning till att jag mest följer i det tysta är att jag inte har kunskap nog om NBA och NFL för att tillföra något matnyttigt.
Keep up the good game Lazlo!

/robbanh
Är samma anledning för mig.
Det är synd att man måste jobba så man inte kan sätta sig in i det lite snabbare genom att följa några matcher..

Får rygga ett tag till tills jag har råd att vara hemma och titta istället för att jobba.....

Tackar för spelen jag med så länge, snart kommer de förhoppningsvis några från mig med!
-----------
Okey, vi gör ett försök!

Har haft det lugnt på jobbet idag då en lastbil vi väntar på sitter fast i snön någonstans..
Jag testar mig på en dubbel,

Heat -5
Nets/Thunder U199
till 1.96

Vad jag försökt läsa mig till så verkar Underspelet vara nära till hands. Nets/Thunder's matcher brukar sluta med under spel (The total has gone UNDER in 4 of Brooklyn's last 5 games when playing at home against Oklahoma City) Nets verkar även få tillbaka en center, Lopez, som är en defensivspelare(!?)

Heat är stora favoriter som är inne i rätt flyt. dom verkar även ha ganska lätt mot wizzards (Miami is 17-3-1 ATS in its last 21 games when playing on the road against Washington). dock lite svårare att täcka spreaden, så köpte ner den ganska rejält, dock inte max..

lite tankar från en helt okunnig...
Hissa eller dissa? :P

Senast redigerad av omwttm den 2012-12-04 klockan 14:55.
omwttm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-04, 14:48   #911
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

Störd du är med 113% ROI på 900 spel senaste halvåret Lazlo! Ser dock att du super bort det mesta av vinsten i Sthlm
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-04, 14:53   #912
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
Störd du är med 113% ROI på 900 spel senaste halvåret Lazlo! Ser dock att du super bort det mesta av vinsten i Sthlm
Och då är han ändå minus på B6-spelen!

Riktigt bra jobbat Lazlo!
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-04, 16:21   #913
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 25
Sharp$: 168
Standard

Jag är också imponerad och följer all NBA du lägger! Som jag nämnde tidigare har mitt basketintresse ökat enormt från att ha varit näst intill noll i och med sharps och då i huvudsak dina rekar och spel!

Får väl också hålla med föregående talare, kan tyvärr inte sätta mig in i basketen så mycket som jag skulle vilja på grund av tidsskillnaderna även om jag håller mig uppe vissa nätter... Det är synd att inte fler helgmatcher går vettiga tider.

Guldstjärna till dig!

Senast redigerad av flip-flop den 2012-12-04 klockan 16:26.
flip-flop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-04, 16:34   #914
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 9
Sharp$: 516
Standard

Från att ha tyckt att allt på andra sidan atlanten är Lotto tycker jag numera att fotboll skall spelas med oval boll och med händerna
Jag ryggar många av dina spel och det är mycket tack vare dina fina spel som jag numera till största delen koncentrerar mig på de amerikanska sporterna. Så tack för det!

Förra säsongen hittade man många spel på europeisk hockey i sheetet också,är det något du medvetet har dragit ned på?
wasteping är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-04, 16:36   #915
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Intressant dock att du lagt 1544 spel på Pinnacle med en ROI på 100.57. Kan bli tufft när du inte kan lägga dina spel på eu-bookies i framtiden
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
htsolna08 (+1)
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td