Citat:
Ursprungligen postat av robbanh
Tackar och bockar för att man får möjligheten att följa din utveckling här på Sharps. Anledning till att jag mest följer i det tysta är att jag inte har kunskap nog om NBA och NFL för att tillföra något matnyttigt.
Keep up the good game Lazlo!  
/robbanh
|
Är samma anledning för mig.
Det är synd att man måste jobba så man inte kan sätta sig in i det lite snabbare genom att följa några matcher..
Får rygga ett tag till tills jag har råd att vara hemma och titta istället för att jobba.....
Tackar för spelen jag med så länge, snart kommer de förhoppningsvis några från mig med!
-----------
Okey, vi gör ett försök!
Har haft det lugnt på jobbet idag då en lastbil vi väntar på sitter fast i snön någonstans..
Jag testar mig på en dubbel,
Heat -5
Nets/Thunder U199
till 1.96
Vad jag försökt läsa mig till så verkar Underspelet vara nära till hands. Nets/Thunder's matcher brukar sluta med under spel (The total has gone UNDER in 4 of Brooklyn's last 5 games when playing at home against Oklahoma City) Nets verkar även få tillbaka en center, Lopez, som är en defensivspelare(!?)
Heat är stora favoriter som är inne i rätt flyt. dom verkar även ha ganska lätt mot wizzards (Miami is 17-3-1 ATS in its last 21 games when playing on the road against Washington). dock lite svårare att täcka spreaden, så köpte ner den ganska rejält, dock inte max..
lite tankar från en helt okunnig...
Hissa eller dissa? :P