Citat:
Ursprungligen postat av mackyyy
M
M
|
Tjena mackan! Kul att du tittar in här, ditt budskap i inlägget är dock väldigt otydligt och jag vet inte vad du vill få fram. Det vore ju trevligt om du kunde utveckla dina tankar för att det skulle kunna bidra på något sätt alls.
Citat:
Ursprungligen postat av abber
Ser att du spelet Miami att vinna första q, skulle man kunna få en motivering?....har fått känslan av att dom brukar börja matcher dåligt av det jag har sett.
|
Absolut. Miami gjorde sin sämsta match för säsongen senast då de torskade mot ligans sämsta lag Wizards. De reste hem, vilat en dag och ska nu ha en toppmatch på hemmaplan så revanschen lär vara stor. Att den förväntade toppmatchen hemma mot Spurs nyligen blev avblåst pga Spurs vilade stjärnor spär nog bara på taggningen till denna matchen från Heat. Lägg därtill att Heat torskade överaskande stort borta mot Knicks i lagens första och enda möte så här långt denna säsongen, det vill inte upprepas.
Knicks spelade igår, de tongivande spelarna gick 35-40 minuter i en tuff match som vanns med en buzzer beater. Carmelo skadade handen och är tveksam till kvällens match, han kommer troligen spela ändå känner jag på mig men han är inte 100% vilket kan påverka, framförallt i början innan han kommit igång och vant med skadan han har på handen. I mina ögon är inte Anthony den klassiska spelaren som spelar igenom skador likt Kobe som nästan bara blir bättre när han är småskadad, Melo är en liten gnällis i grunden och det har tidigare inte krävts mycket för att få han ur balans, en hand som gör ont, en LeBron som är hård och missa de första 3 skotten så kan det vara tråkigt med basket igen. Knicks coach Woodson har tidigare varit väldigt försiktig med alla sorters skador på sina spelare och hellre vilat dem än dag för mycket än att skynda dem tillbaka och med lite tur så kan Melo vilas här om handen inte känns bra.
Heat har som du säger inte rosat marknaden på senare tid i 1st Q men jag anser att de i längden kommer vara bra i 1st Q, de har ligans klart bästa 1:a femma och då ska man också i längden kunna få bra starter. Nu har de varit riktigt klena i starten i 4 raka matcher och torskat alla dessa, det tyder enligt mig på att det snart kommer lossna och vi får se en bra start från laget och när de är utvilade på hemmaplan och möter ett B2B Knicks med en skadad Melo så bör de kunna ta tag i taktpinnen från start!
Citat:
Ursprungligen postat av maddmax
Vi sitter i olika batar i Miami-matchen men onskar dig all lycka i de andra Lazlo. Gillar verkligen din NBA/NFL parlay och hade foljt med pa den om Pinnacle erbjudit teasers over bada sporterna.
Let the games begin!
|
Alright, så kan det vara, vi kan inte alla vara på samma spår hela tiden. Vi får se hur det går och för din skull får vi väl hoppas att Melo spelar med skadan, annars får du väl snabbt ta bryggan över till min båt!
Kör hårt maxxie, kul att du är tillbaka!