Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-12-04, 17:00   #916
 
Strategs avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 149
Sharp$: 584
Standard

Fortsätt med ditt fina jobb, Lazlo!

Jag själv ryggar det mesta från dig men har noll koll på de amerikanska "nattsporterna" (läs: för oss som ska upp och jobba runt 8.00) - därav total tystnad trots massa ryggar.

Jag ska tala om för dig att dina NBA-picks blivit en "det-sista-man-gör-innan-man-går-och-lägger-sig-grej" och det känns overkligt tomt när du bestämt dig för en natt utan spel.

Kör hårt, man!
Strateg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-04, 17:43   #917
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Härligt guys, även om ni kanske inte har något matnyttigt att komma angående spelandet så kan ni ju komma med tips på någon god öl eller något bra horhus man kanske skulle besöka!? Vi kan tugga om allt, behöver inte bara vara om spelen...

@omwttm... Heat bör kunna vinna enkelt ikväll och kommer nog plocka något där också är dock mer tveksam till underspelet i Nets-Thunder. Lopez kommer inte spela och har är en bättre offensiv spelare än defensiv, Evans missar också för Nets och han är däremot hel defensiv. Tycker det känns halv svårt där, båda lagen har dåligt med scoring power under korgen här och det kan bli åka av med high scoring guards + Durant. Historien säger inte jätte mycket då Nets gått från ligans sämsta lag till ett av de bättre i år.

@wasteping... Yes har dragit ner en hel del på hockeyn efter att denna säsongen började ganska klent och sen har de andra sporterna gått så pass bra så fokus har helt enkelt hamnat där istället. Det kanske kan bli mer hockey i framtiden, det visar sig.

@henke111... Japp, blev också lite förvånad när jag kollade över statsen och såg att jag hade sämst statistik på B6-spelen över denna perioden på 900 spel. Hade dock 14 rätt på 26 spel men hade väl helt enkelt missat de tyngsta spelen och satt de spelen med mindre insats och det är ju stor skillnad på de olika B6-spelen. Har fått in 5 av de senaste 6 B6-spelen dock men även där är förlusten den med högst insats. Låg jämnt över B1 spelen, hade ca 110% ROI på B2-B3 spelen och ca 125% ROI på B4-B5 spelen över 900-spels perioden. Totalt sett är dock B6-spelen fortsatt klart lönsammast.

Det går att vrida och vända på allting, man kan hitta de negativa bitarna om man så vill. 100.57% ROI totalt på pinnacle skulle ju gärna vara lite högre, men samtidigt så har ROI:n på pinnacle varit 107.11% över 549 spel på denna 900 spels period, kan det fortsätta så är man väl inte sämst iaf. Jag har inte koll, kanske spelade mest på pinnacle när jag hade en svacka och därav är statsen sämre där, eller så har jag svårare att slå deras oddsättare. Inte jätte stor risk att bli limiterad hos de större EU bookiesarna jag då och då spelar på med en medelinsats på 4.48 och 95% av spelen är på stora ligor och 95% av spelen är hos bra bookies. Inte direkt serbisk fotboll hos meridianbet som spelas. Som sagt så går det att vrida och vända på allt hur man vill, 2762 spel och det tuggar på riktigt bra för stunden och de som inte gillar det kan bara fadea och hoppas på guld och gröna skogar. Vi andra kör vidare...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Deejan10 (+5), henke111 (+1), Ching (+10), wasteping (+5), DD (+1)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-04, 19:08   #918
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

om vi ska snacka stats på pinnen kan det kanske vara lämpligt att ta upp dina 118% ROI över drygt 300 spel på MLB sides. Sinnesjukt bra.

Annars sällar jag mig till övriga, när det gäller US sports har jag noll koll förutom på hockeyn och den är det ju som det är med

Snacka skit är jag dock bra på så det kan jag vill bidra med lite då och då
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+2)
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-05, 22:19   #919
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 25
Sharp$: 168
Standard

Ser att du undviker Knicks hittils i ditt sheet? Tror du för mycket fokus ligger på morgondagens match mot Heat? Heat verkar ju haft tankarna på annat mot wizzards...

Edit: såg att du la in dem i en parlay nu...!

Senast redigerad av flip-flop den 2012-12-05 klockan 22:23. Anledning: Knicks
flip-flop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-05, 22:32   #920
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av flip-flop Visa inlägg
Ser att du undviker Knicks hittils i ditt sheet? Tror du för mycket fokus ligger på morgondagens match mot Heat? Heat verkar ju haft tankarna på annat mot wizzards...

Edit: såg att du la in dem i en parlay nu...!
Japp Knicks kom med tillslut med mindre insatser. Även om det finns risk att fokus ligger på matchen imorgon så ska Knicks bänk kunna spela bra mot Bobcats och hålla undan in denna. Har denna som Knicks straxt över 100 och Bobcats straxt under så köpte poäng åt rätt håll på både totalen och spreaden för att använda i parlays. Förra söndagen mötte de Pistons natten innan ett upphausat derby mot Brooklyn Nets och då fanns det inte tecken på att tänka på den mer intressanta matchen dagen efter då Knicks slog Pistons med 21 poäng. Bänken fick mycket tid då också och 3 av 4 top scorers kom från bänken. Ska nog bli 5 poängs vinst minst här och kring 200... 103-96 till Knicks!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-06, 08:47   #921
 
morrowindls avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 194
Sharp$: 3370


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tror du switchat rättningen på b5 spelen.
Spurs/Magics satt väl men inte wolves/under ?
__________________
..... 6 6 6 6 - Extra Evil .....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trouler (+5), Lazlo (+2)
morrowindl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-06, 10:37   #922
 
Misärs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 358
Sharp$: 5616

Winter - VS
Stats: 73 - 53 - 7
ROI: 116.79%
Vinstprocent: 57.94%

Standard

Det var små marginaler i natt sett till siffrorna. Utan att ha sett matcherna kändes det som lite oturlig korgstuds in/ut på några av spelen.
Misär är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-06, 12:23   #923
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av morrowindl Visa inlägg
Tror du switchat rättningen på b5 spelen.
Spurs/Magics satt väl men inte wolves/under ?
Yes, mycket riktigt så blev det av någon anledning switchat på B5 spelen, det är fixat nu. Tack för att du sa till, rätt ska vara rätt och ibland missar man så det är tur att fler är med och håller ordning!

Citat:
Ursprungligen postat av Misär Visa inlägg
Det var små marginaler i natt sett till siffrorna. Utan att ha sett matcherna kändes det som lite oturlig korgstuds in/ut på några av spelen.
Ja det va absolut stolpe ut på en hel del inatt då det va torsk med 0.5 poäng på B5:an och sen va det torsk med både 1 och 2 poäng på två andra spel. Det blev ändå ingen större fara eftersom 2 av de 3 tunga spelen gick in. Får hoppas det blir stolpe in snart istället och gärna på nån B6:a!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-06, 16:04   #924
 
mackyyys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö, Sthlm,
Inlägg: 551
Sharp$: 6326

NHL 2014/15
Stats: 83 - 122 - 11
ROI: 115.74%
Vinstprocent: 40.49%

Standard

M
M
mackyyy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-06, 17:06   #925
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 415
Sharp$: 2081
Standard

Ser att du spelet Miami att vinna första q, skulle man kunna få en motivering?....har fått känslan av att dom brukar börja matcher dåligt av det jag har sett.

Senast redigerad av abber den 2012-12-06 klockan 17:08.
abber är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-06, 17:43   #926
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vi sitter i olika batar i Miami-matchen men onskar dig all lycka i de andra Lazlo. Gillar verkligen din NBA/NFL parlay och hade foljt med pa den om Pinnacle erbjudit teasers over bada sporterna.

Let the games begin!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-06, 18:19   #927
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackyyy Visa inlägg
M
M
Tjena mackan! Kul att du tittar in här, ditt budskap i inlägget är dock väldigt otydligt och jag vet inte vad du vill få fram. Det vore ju trevligt om du kunde utveckla dina tankar för att det skulle kunna bidra på något sätt alls.

Citat:
Ursprungligen postat av abber Visa inlägg
Ser att du spelet Miami att vinna första q, skulle man kunna få en motivering?....har fått känslan av att dom brukar börja matcher dåligt av det jag har sett.
Absolut. Miami gjorde sin sämsta match för säsongen senast då de torskade mot ligans sämsta lag Wizards. De reste hem, vilat en dag och ska nu ha en toppmatch på hemmaplan så revanschen lär vara stor. Att den förväntade toppmatchen hemma mot Spurs nyligen blev avblåst pga Spurs vilade stjärnor spär nog bara på taggningen till denna matchen från Heat. Lägg därtill att Heat torskade överaskande stort borta mot Knicks i lagens första och enda möte så här långt denna säsongen, det vill inte upprepas.

Knicks spelade igår, de tongivande spelarna gick 35-40 minuter i en tuff match som vanns med en buzzer beater. Carmelo skadade handen och är tveksam till kvällens match, han kommer troligen spela ändå känner jag på mig men han är inte 100% vilket kan påverka, framförallt i början innan han kommit igång och vant med skadan han har på handen. I mina ögon är inte Anthony den klassiska spelaren som spelar igenom skador likt Kobe som nästan bara blir bättre när han är småskadad, Melo är en liten gnällis i grunden och det har tidigare inte krävts mycket för att få han ur balans, en hand som gör ont, en LeBron som är hård och missa de första 3 skotten så kan det vara tråkigt med basket igen. Knicks coach Woodson har tidigare varit väldigt försiktig med alla sorters skador på sina spelare och hellre vilat dem än dag för mycket än att skynda dem tillbaka och med lite tur så kan Melo vilas här om handen inte känns bra.

Heat har som du säger inte rosat marknaden på senare tid i 1st Q men jag anser att de i längden kommer vara bra i 1st Q, de har ligans klart bästa 1:a femma och då ska man också i längden kunna få bra starter. Nu har de varit riktigt klena i starten i 4 raka matcher och torskat alla dessa, det tyder enligt mig på att det snart kommer lossna och vi får se en bra start från laget och när de är utvilade på hemmaplan och möter ett B2B Knicks med en skadad Melo så bör de kunna ta tag i taktpinnen från start!

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Vi sitter i olika batar i Miami-matchen men onskar dig all lycka i de andra Lazlo. Gillar verkligen din NBA/NFL parlay och hade foljt med pa den om Pinnacle erbjudit teasers over bada sporterna.

Let the games begin!
Alright, så kan det vara, vi kan inte alla vara på samma spår hela tiden. Vi får se hur det går och för din skull får vi väl hoppas att Melo spelar med skadan, annars får du väl snabbt ta bryggan över till min båt!

Kör hårt maxxie, kul att du är tillbaka!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abber (+3)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-06, 19:33   #928
 
mackyyys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö, Sthlm,
Inlägg: 551
Sharp$: 6326

NHL 2014/15
Stats: 83 - 122 - 11
ROI: 115.74%
Vinstprocent: 40.49%

Standard

Det var tapatalk som spökade ! Allt bra med dig, Lazlo? Har ryggat en del spel du lagt under hösten med mycket goda resultat så vi kan tolka inlägget som MMm i Marabou
mackyyy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-06, 22:46   #929
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackyyy Visa inlägg
Det var tapatalk som spökade ! Allt bra med dig, Lazlo? Har ryggat en del spel du lagt under hösten med mycket goda resultat så vi kan tolka inlägget som MMm i Marabou
Haha okej, jo tack det rullar på här, själv då? Har du svikit skåne för gott nu och bosatt dig permanent i Sthlm eller? Då kanske det kan ha blivit lite folk av dig också och att du är Djurgårdare nu för tiden antar jag!?

Japp, choklad är ju gott så MM, kul att det går bra hur som!

Senast redigerad av Lazlo den 2012-12-06 klockan 22:51. Anledning: stava som en åsna
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-06, 23:36   #930
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Carmelo skadade handen och är tveksam till kvällens match, han kommer troligen spela ändå känner jag på mig men han är inte 100% vilket kan påverka, framförallt i början innan han kommit igång och vant med skadan han har på handen.


Citat:
Anthony left Wednesday's game against the Bobcats with a lacerated finger, which required five stitches,and remains a game-time decision for Thursday's game against the Heat.

Ifall att folk undrar vad det var för skada. Långfingret på vänstra handen
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td