2-2 inatt och -0.12 units efter lite otur och en del tur. Sa det ska vara. Synd att inte Commonwealth kunde stanga dorren da man var val forbi handikappet vid en tidpunkt i andra. Kanske mitt eget fel for att jag inte spelade HT. Hursomhelst, har lagt en del nya spel. Hela fyra NCAAB spel och dar bor jag varna att det fortfarande ar roda siffror i sheetet. Det spel som star mest ut ar det sena pa Minnesota. De har dominerat forsta halvlekarna for att sedan sla av pa takten. Extremt disciplinerat spel och jag tror de enkelt kan leda med 5+ poang i halvtid.
Gillar Phoenix 1Q. Clippers ar ett fantastiskt lag som jag tror har chansen att ga hela vagen i ar men de spelar som samst i forsta. Det finns mycket att klaga pa med Suns, har inte riktigt forstatt hur de vill gora med sitt lagbygge men de tar en del rebounds och med 3 poang extra ger jag dem en arlig chans. Lar komma nagot mer NBA-spel under dagen.
Lagger aven ett bet pa Hobart infor den mycket tidiga matchen i Australien. Gamlingen Dale Steyn, Heats stora namn, blev i forgar skickad tillbaka till Sydafrika for att spela nagra kvarvarande overs for laget Cobras. Det gor att han inte kommer vara med i Brisbanes oppningsmatch. Hurricanes har ett par riktigt intressanta namn, och en del kraft dessutom. Laget forlorade mot Heat forra aret (om an knappt) men slutade battre i tabellen och kom till semi-final (dar man forlorade mot mastarna Sydney Sixers). Utan Steyn, och med ett lite vassare lag tror jag Shah och grabbarna ska ha en lite battre chans an hemmalaget for vinst.
Lycka till allihopa denna spelhelg. I'll be back!