Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-12-07, 16:03   #151
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Oj oj, vad fint att vakna upp till att Renegades tog hem det med 10 bollar kvar. Verkligen ett styrkebesked och det kan bli intressant hur oddssattarna behandlar Melbournes "andra" lag nu. Aven kul att man har satt roda LED-ljus pa stumpsen for runouts, tycker det funkade bra (iallafall i videon jag sag).

Rugby om ett par-tre timmar, blir nog aven ett till Heineken Cup spel imorgon. Har ocksa lagt tre NFL-spel (samtliga O/U) i sheetet, ska forsoka ge lite tankar om dessa i NFL-traden under helgen.

Tills dess far vi forsoka jobba in Ulster!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-07, 21:10   #152
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ulster leder med 20-6 nar vi har cirka 30 minuter kvar av andra halvlek. Hoppas de kan halla ut.

Det blir fyra basketspel infor kvallen:

Ogiltigt spel-ID: 1335885


Ogiltigt spel-ID: 1335906


Ogiltigt spel-ID: 1335555


Ogiltigt spel-ID: 1335569



Lycka till inatt!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-07, 21:45   #153
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Inget spel på Timberwolves 1Q i natt?
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-07, 22:07   #154
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Inget spel på Timberwolves 1Q i natt?
Nej, avstar fran det. De har sakert en bra chans med -3 kanns lite mycket, oavsett lag. Det ar trots allt bara 12 minuter och da racker det med ett par felstudsar om man ska tacka stora handikapp.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-07, 22:12   #155
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Nej, avstar fran det. De har sakert en bra chans med -3 kanns lite mycket, oavsett lag. Det ar trots allt bara 12 minuter och da racker det med ett par felstudsar om man ska tacka stora handikapp.
Ok, jag provar dock ett rakt spel 1Q till 1,49.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-08, 17:25   #156
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2-2 inatt och -0.12 units efter lite otur och en del tur. Sa det ska vara. Synd att inte Commonwealth kunde stanga dorren da man var val forbi handikappet vid en tidpunkt i andra. Kanske mitt eget fel for att jag inte spelade HT. Hursomhelst, har lagt en del nya spel. Hela fyra NCAAB spel och dar bor jag varna att det fortfarande ar roda siffror i sheetet. Det spel som star mest ut ar det sena pa Minnesota. De har dominerat forsta halvlekarna for att sedan sla av pa takten. Extremt disciplinerat spel och jag tror de enkelt kan leda med 5+ poang i halvtid.

Gillar Phoenix 1Q. Clippers ar ett fantastiskt lag som jag tror har chansen att ga hela vagen i ar men de spelar som samst i forsta. Det finns mycket att klaga pa med Suns, har inte riktigt forstatt hur de vill gora med sitt lagbygge men de tar en del rebounds och med 3 poang extra ger jag dem en arlig chans. Lar komma nagot mer NBA-spel under dagen.

Lagger aven ett bet pa Hobart infor den mycket tidiga matchen i Australien. Gamlingen Dale Steyn, Heats stora namn, blev i forgar skickad tillbaka till Sydafrika for att spela nagra kvarvarande overs for laget Cobras. Det gor att han inte kommer vara med i Brisbanes oppningsmatch. Hurricanes har ett par riktigt intressanta namn, och en del kraft dessutom. Laget forlorade mot Heat forra aret (om an knappt) men slutade battre i tabellen och kom till semi-final (dar man forlorade mot mastarna Sydney Sixers). Utan Steyn, och med ett lite vassare lag tror jag Shah och grabbarna ska ha en lite battre chans an hemmalaget for vinst.

Lycka till allihopa denna spelhelg. I'll be back!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-09, 17:01   #157
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Basketen funkade inte igar (3-4) och jag overvager att ta bort NCAAB fran mina framtida kort. Sen tycker jag forstas att det kunde studsat lite annorlunda i vissa matcher men, sant ar livet.

Pa morgonkvisten gjorde dock Hobart en fin insats och det var just Shah och Birt som visade vart skapet skulle sta (aven om Paine och Wells gjorde en mycket bra insats med). Dock far man saga att det var Evan Gulbis som stal showen i forsta inningen da han producerade tre wickets (en viktig mot Burns).

Montpellier och Clermont vann bada men Clermont tackte inte mot Leinster. Det ar helt OK eftersom oddset pa Montpellier var sapass hogt ML att det blev + anda. Totalt betyder det en liten, liten vinst for helgen an salange och jag hoppas pa atminstonde 2-1 i NFLen. Aterkommer eventuellt med nagot NBA-spel senare. Good luck!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-09, 21:41   #158
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Gar mot den samsta dagen pa lange. Fyfan for NFL ibland.

Tva spel i NBA:t men sen far det vara. Fy.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-10, 21:09   #159
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det blir fyra NBA spel infor natten:

Ogiltigt spel-ID: 1340370


Gick igenom de tidiga oddsen igar natt och tyckte att det har stod ut. Curry lar spela och det ar mycket mojligt att Jefferson kommer tillbaka for forsta gangen pa 10 matcher. Formmassigt har de, precis som Arch sager, sett bra ut mot slutet. Under Jeffersons franvaro har de gatt 10-2. Man ar dessutom 6-1 ATS som favoriter med <6 poang den har sasongen vilket indikerar att man kan halla en ledning aven i slutskedet av matcherna. Bobcats har efter en hyffsad inledning drasat ned och nu forlorat sju raka matcher, fyra av dessa pa hemmaplan. Jag tycker GSW som lag passar Charlotte illa och gillar -4.

Ogiltigt spel-ID: 1341527


Miami har fortfarande svart i borjan av sina matcher, man vinner i snitt forsta halvleken med 0.6 poang medans andra halvlek 3.1. Atlanta har hittills varit 2.3 poang fore sina motstandare efter 1Q. I forsta motet mellan de har lagen stod det 25-25 efter 12 minuter. I Heats fem senaste matcher har man legat under i fyra efter 1Q och totalt -2.7 poang i snitt under dessa fem. Kanns sjalvklart att fadea Heat till de har styrt upp problemen. Laget har sa mycket potential att man kan locka ut en seger over 48 minuter men ser vi endast over forsta 12 sa tycker jag det finns varde pa +2.5 pa Hawks.

Ogiltigt spel-ID: 1341518


Ogiltigt spel-ID: 1341519


Toronto har ett helvete just nu, mycket blytunga forluster trots att man stundtals presterar mycket bra. Laget kraschar i tredje och fjarde quartern och det blir mer och mer desperat. Trots detta inleder man matcher bra. Portland ar den har sasongen ett av ligans samsta 1Q-lag med -3.2 poang per quarter. Toronto ar -0.4. Jag tror vi kan fa se ett ganska hogt tempo ikvall och bada lagen snittar runt 200-strecket. Pietrus kanske missar matchen men jag gillar andock dessa tva spel.

Har aven lagt ett pa Perth i Big Bash pa onsdagsmorgon. Bada lagen forlorade sina forsta matcher och Warne och Malinga var verkligen inget att hanga i granen. Scorchers har ett lag fullt med sydafrikaner som kan gora bra med skada om de tva herrarna inte skarper sig. 2.30 pa hemmaplan ar for mycket. Kan utveckla mer om nagon vill.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-11, 01:12   #160
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 87
Sharp$: 268

Jambo #1
Stats: 110 - 124 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 47.01%

Standard

Tack för 1Q-spelet på Hawks
JamboJones är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-11, 15:18   #161
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kul att den gick in JamboJones.

3-1 i NBA:t, tyvarr valde jag att ga in pa under i MNF och saman brot sitt lofte om att halla den nere. Men men.. (saman ). Trots allt +0.8 units igar.

Idag borjar jag med Hornets -2 i HT. Blir eventuellt motivering och ett spel till nar 1Q-oddsen kommer.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
saman (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-14, 11:23   #162
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

11 raka lost :O Hoppas nu denna vinsten var vändningen!
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td