SharkS samlade tankar och Betting!
Speldagboken är öppen för alla kommentarer!
Mitt spreadsheet
Vad gäller mitt spreadsheet till vänster under min avatar så är det blandat vad gäller alla spel. Dock kommer jag sortera upp några underkategorier såsom skidskytte H2H t ex. När det gäller samtliga spel kommer inte alla spelas av mig utan en del kommer enbart vara lite test inför att jag åter kommer igång med betting på allvar igen med insatser jag trivs med.
Mitt förra startade spreadsheet med Maverick kommer jag inte lägga in i det här nya har jag beslutat mig för. Det var röda siffror totalt men det beror ej på detta, jag hade gröna siffror på H2H som är det jag siktar mest på.
Speldagbokens innehåll
Jag kommer att lägga alla mina tankar och idéer här, både vad gäller spel och övrigt intressant. Huvudfokus blir så klart skidskytte men jag kommer även skriva lite om innebandy, hästar, fotboll och kanske en och annan stolpträff.
Shark$ Betting
Håll ögonen öppna för då och då erbjuder Shark$ betting spel på olika mer eller mindre roliga tvåvägsspel. Insatserna görs i Sharp$. Ett par gånger i veckan kommer det öppnas upp för spel är tankarna.
Synpunkter
Ifall någon av er som läser här har synpunkter på saker som kan göras bättre eller annat runt omkring är ni välkomna att påpeka detta. Som jag tidigare sagt, den är öppen för alla kommentarer vad det än rör.
Nu kavlar vi upp ärmarna och slår oss fram!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av SharkS den 2012-12-12 klockan 18:44.
|