Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-12-09, 15:25   #1
Banned
 
Reg.datum: dec 2012
Ort: Hemlös! (rum över?)
Inlägg: 77
Sharp$: 1588

Blandat med SharkS
Stats: 17 - 24 - 0
ROI: 98.14%
Vinstprocent: 41.46%

Standard

SharkS samlade tankar och Betting!


Speldagboken är öppen för alla kommentarer!

Mitt spreadsheet
Vad gäller mitt spreadsheet till vänster under min avatar så är det blandat vad gäller alla spel. Dock kommer jag sortera upp några underkategorier såsom skidskytte H2H t ex. När det gäller samtliga spel kommer inte alla spelas av mig utan en del kommer enbart vara lite test inför att jag åter kommer igång med betting på allvar igen med insatser jag trivs med.

Mitt förra startade spreadsheet med Maverick kommer jag inte lägga in i det här nya har jag beslutat mig för. Det var röda siffror totalt men det beror ej på detta, jag hade gröna siffror på H2H som är det jag siktar mest på.


Speldagbokens innehåll
Jag kommer att lägga alla mina tankar och idéer här, både vad gäller spel och övrigt intressant. Huvudfokus blir så klart skidskytte men jag kommer även skriva lite om innebandy, hästar, fotboll och kanske en och annan stolpträff.


Shark$ Betting
Håll ögonen öppna för då och då erbjuder Shark$ betting spel på olika mer eller mindre roliga tvåvägsspel. Insatserna görs i Sharp$. Ett par gånger i veckan kommer det öppnas upp för spel är tankarna.


Synpunkter
Ifall någon av er som läser här har synpunkter på saker som kan göras bättre eller annat runt omkring är ni välkomna att påpeka detta. Som jag tidigare sagt, den är öppen för alla kommentarer vad det än rör.


Nu kavlar vi upp ärmarna och slår oss fram!

Senast redigerad av SharkS den 2012-12-12 klockan 17:44.
SharkS är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-12-09, 15:50   #2
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3617
Standard

Är ovanstående tackpost med Sharp$ ett rekord tro???
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-12-09, 15:53   #3
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Tolkar den donationen som ett dolt budskap, 1.3.1.2 = A.C.A.B
__________________
Twitter: @AndreasB1897
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fxstc98 (+10)
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-12-09, 16:15   #4
Banned
 
Reg.datum: dec 2012
Ort: Hemlös! (rum över?)
Inlägg: 77
Sharp$: 1588

Blandat med SharkS
Stats: 17 - 24 - 0
ROI: 98.14%
Vinstprocent: 41.46%

Standard

Skidskyttet har gått klart sämre än väntat och när det varit marginaler inblandat har jag enbart haft flytet med i två spel. vet inte ifall jag ska kopiera över alla spel eller starta på ny kula här. Det är grönt på H2H men väldigt rött på vinnare/topp 3.

Jag kommer i framtiden även försöka hitta bra spel i andra ligor för att jag måste sysselsätta mig mer än bara studera skidskytte - även om det alltid kommer vara prio 1. Men istället för att supa så kan jag lika gärna sysselsätta hjärnan med annat. Men det är skidskytte jag verkligen kan men övriga tankar jag behållt för mig själv senaste veckan har varit mycket träff, iaf inom innebandyn. Nu är dock VM slut men jag kommer vara aktiv iaf!
SharkS är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-12-09, 16:20   #5
Banned
 
Reg.datum: dec 2012
Ort: Hemlös! (rum över?)
Inlägg: 77
Sharp$: 1588

Blandat med SharkS
Stats: 17 - 24 - 0
ROI: 98.14%
Vinstprocent: 41.46%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndreasB1897 Visa inlägg
Tolkar den donationen som ett dolt budskap, 1.3.1.2 = A.C.A.B
Väldigt intressant faktiskt. Som det kan slumpa sig och ändå stämma så bra
SharkS är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-12-09, 16:23   #6
 
Jurets avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 568
Sharp$: 4875

Hockey-VM 2013
Stats: 11 - 8 - 6
ROI: 113.31%
Vinstprocent: 57.89%

Standard

Bolagen har väldigt hög marginal på vinnarspel, dessutom är variansen hög. Du kan gå på en superlång förlustrad fastän du spelat enbart spel med EV+. Jag skulle koncentrera mig på H2H för att vinna långsiktigt och se vinnarspel för vad de är, long shots.

Okej, den var dålig..
__________________
"Different mission, different school, I only have one rule: stay cool, like a swimming pool"
Juret är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-12-09, 16:28   #7
Banned
 
Reg.datum: dec 2012
Ort: Hemlös! (rum över?)
Inlägg: 77
Sharp$: 1588

Blandat med SharkS
Stats: 17 - 24 - 0
ROI: 98.14%
Vinstprocent: 41.46%

Standard

NYTT SPEL

Maverick Betting har bytt namn och från nu heter vi alltså Shark$ Betting!

I kväll erbjuder vi spel på följande.

Flest mål!

Atletico Madrid, eller
Betis & Barcelona tillsammans?


ALTERNATIV 1 - Atletico Madrid - 2.00
ALTERNATIV 2 - Betis & Barcelona - 1.85

Maxinsats 60 Sharp$

Insatserna läggs i detta meddelande och ni skriver vad ni satsar på i ett eget meddelande.

Spelstopp 19.00

Oscar - ALTERNATIV 2, [email protected]
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Oscar (+60)

Senast redigerad av SharkS den 2012-12-09 klockan 21:46.
SharkS är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-12-09, 16:30   #8
Banned
 
Reg.datum: dec 2012
Ort: Hemlös! (rum över?)
Inlägg: 77
Sharp$: 1588

Blandat med SharkS
Stats: 17 - 24 - 0
ROI: 98.14%
Vinstprocent: 41.46%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Juret Visa inlägg
Bolagen har väldigt hög marginal på vinnarspel, dessutom är variansen hög. Du kan gå på en superlång förlustrad fastän du spelat enbart spel med EV+. Jag skulle koncentrera mig på H2H för att vinna långsiktigt och se vinnarspel för vad de är, long shots.

Okej, den var dålig..
Absolut är det så! Men jag kör vinnarspel för att få en boost där jag kan känna mig sjukt nöjd och jag tror att samtliga spel varit ev+, dock jagar jag höga odds och då kan det ta tid innan det smäller. Men H2H går också sämre än vad det borde - enligt mig!
SharkS är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-12-09, 16:42   #9
 
Oscars avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Linköping
Inlägg: 388
Sharp$: 3516
Standard

60 på ALTERNATIV 2 - Betis & Barcelona - 1.85
Oscar är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-12-09, 17:01   #10
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Tankar: Information kan ju i det långa loppet inte underskattas. Därför vill föreslå att fler träder fram och tar på sig ledartröjan inom det område man anser sig ha stora kunskaper. Tycker maverick( numera SharksS) och Andreas levererar kunniga och regelbundna analyser inom skidskytte resp handboll.
Detta tror ja många uppskattar
Vore kul att ha kompetens inom fler områden, så var inte blyga våga lägga rekar och analyser.Tycker det är lite tunt ofta. För egen del är jag duktig på att snappa upp info och kommer alltid lägga ut när jag har något matnyttigt. Tyvärr anser jag mig inte riktigt ha någon spetskompetens inom någon sport, förutom möjligen innebandy.

Vilken sport har stora kunskaper i?

//K
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-12-11, 22:59   #11
Banned
 
Reg.datum: dec 2012
Ort: Hemlös! (rum över?)
Inlägg: 77
Sharp$: 1588

Blandat med SharkS
Stats: 17 - 24 - 0
ROI: 98.14%
Vinstprocent: 41.46%

Standard

Oddsen börjar komma upp i hyfsad skala för att det hela ska bli intressant inför veckans skidskyttetävlingar. Tänkte börja med lite spontana tankar och sen får vi se när mina konkreta spelförslag kommer upp.

Tävlingarna beger sig till Pokljuka och J Fak som visat kanonform får fördel av hemmaplan. Ifall det nu blir ett stöd eller en press vet jag inte. För två säsonger sen hade han vunnit på hemmaplan ifall det inte varit för en bom i liggande, nu blev det en fjärdeplats. Förra året var tävlingarna flyttade (?) till Hochfilzen - var det pga snöbrist eller bedrövligt väder? Jag minns det inte alls faktiskt. Så just nu tycker jag vi ska titta närmare på 13 i odds. Men vi ska ha i åtanke att Fak aldrig vunnit en sprint tidigare. Då verkar 13 i odds inte så imponerande. Så en tv-peng för de som spelar på det sättet är kanske det bästa.

A Makoveev är en annan som jag direkt får upp i huvudet då han känns ungefär lika het som Fak för stunden. Men 50 i odds här är mer lockande. Men jag har inte tänkt närmare och tittat så mycket på historiken men det är mina spontana tankar. Även en annan ryss, D Malyshko till runt 25 i odds känns aktuell.

Utöver ovan nämnda har Ferry gjort det bra här tidigare samt har C-J Bergman tagit en seger. Och Bergman såg vi förra säsongen ta de två första sprintarna och han har visat bra form i år. Oddset ligget runt 25. För Ferry får vi 75 och någon dag kommer det ju vända för honom (väl?), det gäller bara att vara där innan han lyckas och oddsen sänks.

Tittat lite hastigast på H2H också och hittat lite småvärde, men väljer att avvakta lite. Dels vill jag se ifall vi kan få bättre värde samt så är inte startlistorna klara och då vet vi inte var det startar - och det är ju inte helt säkert att alla kommer till start heller. E H Svendsen lämnade väl tävlingarna förra veckan av personliga själ och reste hem till Norge. Har inte satt mig in i vad exakt det berodde på.

Förra veckans segrare Birnbacher ger runt 15 och hittar han bara bättre åkform känns det som ett bra odds. Vi ska veta att åkformen är helt ok men tidigare har han kunnat vara ännu starkare på slutvarvet, speciellt vid jakt- och masstart!

Vad har ni andra som intresserar er för skidskytte för tankar om tävlingarna som drar igång på torsdag! Då blir det herrarnas sprint, sen kör damerna sin på fredag. jaktstarterna körs om lördagen och säsongens första masstarter avgörs om söndagen!
SharkS är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-12-12, 18:04   #12
Banned
 
Reg.datum: dec 2012
Ort: Hemlös! (rum över?)
Inlägg: 77
Sharp$: 1588

Blandat med SharkS
Stats: 17 - 24 - 0
ROI: 98.14%
Vinstprocent: 41.46%

Standard

I går studerade jag matchen mellan Monterrey och Chelsea då jag skulle svara på frågan ifall det fanns värde på Chelsea till 1.55 då de troligen har en hyfsad startelva. Spontant lockade 1x i matchen då jag inte tycker Chelsea visat tillräckligt på slutet även om de piskade ett bonnagäng från Danmark med 6-1 samt fick de med sig en 3-1 seger från bortaplan senast. Jag våndades fram och tillbaka och bytte spår istället för att må lite bättre. VM, tänkte jag. För klubblag. Här blir det mål gjorda för ingen spelar den här turneringen med fullt fokus. Vad gäller lagen som möts, så var för sig snittade de runt 66% samt 75% på de senaste femton spelade matcherna där båda lagen gjort mål. Visst det finns fler parametrar. Speciellt ifall man tittar på Chelsea när de vann Champions League. Och när ett världskänt lag spelat i VM för klubblag. Det drar ner siffrorna, men jag finner likväl 1.73 intressant!
2012-12-13 11:30World Club ChampionshipMonterrey vs Chelsea BOTH TEAMS TO SCORE FT 5 1.730

Senast redigerad av SharkS den 2012-12-13 klockan 12:52.
SharkS är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-12-12, 19:10   #13
Banned
 
Reg.datum: dec 2012
Ort: Hemlös! (rum över?)
Inlägg: 77
Sharp$: 1588

Blandat med SharkS
Stats: 17 - 24 - 0
ROI: 98.14%
Vinstprocent: 41.46%

Standard

Läste av statistiken mellan Bastia och Marseille och det är inte mycket som slutar oavgjort på slutet för dessa. Dock har jag inte statistik för flera säsonger så kanske förväntas det fler kryss för lagen.

Basta har fina resultat hemma medan Marseille inte har lika fina borta. Det tycker jag tyder på att vi ska luta oss åt ettan, men helst hade jag velat spela med +0.5 men då är oddset drygt 1.80 bara och med tanke på att det inte slutar oavgjort så ofta väljer jag att ta ställning helt. Inbördes är det flera år sen dessa lag möttes så jag går enbart på hur de senaste matcherna har slutat resultatmässigt och då tycker jag 3.89 känns för högt.
2012-12-12 21:00Ligue 1 OrangeBastia vs Marseille 1 FT 3 3.890

Senast redigerad av SharkS den 2012-12-13 klockan 02:51.
SharkS är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-12-12, 19:51   #14
Banned
 
Reg.datum: dec 2012
Ort: Hemlös! (rum över?)
Inlägg: 77
Sharp$: 1588

Blandat med SharkS
Stats: 17 - 24 - 0
ROI: 98.14%
Vinstprocent: 41.46%

Standard

Matchen i Italien mellan Juventus och Cagliari finns det inte så mycket spännande tycker jag men underspel på 3 mål känns ok med 2.01 i odds på Pinnacle. Ni som däremot tror över tre mål i matchen bör spel på 10Bet som ger samma odds, dvs 2.01. Ni som har gott om cash och inte är limiterade kan ju öka er totala insats med 0.5% i kväll med 100% garanti!
2012-12-12 21:00Italian CupJuventus vs Cagliari UNDER U 3 FT 2 2.010

Senast redigerad av SharkS den 2012-12-13 klockan 02:50.
SharkS är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-12-12, 21:06   #15
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Mkt trevligt se att du breddat ditt spectra av analyser. Det uppskattas.
Vad ska du pyssla med på anarkistsajten?





kriga är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td