Ämne: Lazlo Lirar!
Visa ett inlägg
Gammal 2012-12-10, 17:31   #984
Lazlo
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av roaben Visa inlägg
Lazlo. Får man fråga hur du får ditt "2-6"-sheet kategoriserat så där med t.ex. basket, fotboll, ishockey etc? Så att allt fortfarande syns i samma lista under lazlo2-6 oavsett sport. :-)
Du får lägga till ett filter i sheetet och således kan du få upp statistik för de olika sakerna du väljer att filtrera på.

Citat:
Ursprungligen postat av henke111 Visa inlägg
Inte alls att jag är negativ emot dig. Ryggar själv dina spel.
Försöker bara komma med konstruktiv kritik till ditt spelande. Speciellt då du är en av de få "sharpsen" med longtime stats som är aktiv på forumet varje dag och besvarar frågor.

Förstår inte riktigt vad som var negativt i denna fråga?
Alright, sry då va min känsla helt fel då, inte mer med det. Just denna frågan i sig va väl inget negativt. Det känns bara som att då du skriver så är det antingen för att påpeka att jag borde göra si eller så för det är bättre, alternativt poängtera att det också finns saker som är dåliga.

Konstruktiv kritik är alltid välkommen, dock så skulle det ju vara bra om det är lösningar och inte bara förslag som kan vara svåra att genomföra, även om det såklart som jag sade tåls att diskutera kring. Skulle såklart också vilja sätta +50% av spelen med odds högt över 2.00, dock så är det nog inte så enkelt som det låter. Dock så är det alltid bra med inputs från olika håll så det tackar jag för. Kändes bara som att du tog ut de aningen luddiga bitarna ur allt jag skrev och ifrågasatte det, självklart kan jag inte sätta en korrekt lina på alla matcher och den stämmer alla gånger, dock så kan jag i många fall känna att en lina som bolagen har är fel och jag håller inte med, därav spel.

Men nog om det, har förklarat hur jag tänker och har du någon bra lösning så lyssnar jag gärna.

@Niteowl... +5 är för lågt och borde vara +8. Dvs favoriten kommer vinna enklare än 5 poäng tror jag och då kan man spela -8 till ett högre odds. Borde använt minus från start då hade det blivit enklare men nu blev det sådär, samma sak bara tänka lite till.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+2)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat