Det blir fyra NBA spel infor natten:
Ogiltigt spel-ID: 1340370
Gick igenom de tidiga oddsen igar natt och tyckte att det har stod ut. Curry lar spela och det ar mycket mojligt att Jefferson kommer tillbaka for forsta gangen pa 10 matcher. Formmassigt har de, precis som Arch sager, sett bra ut mot slutet. Under Jeffersons franvaro har de gatt 10-2. Man ar dessutom 6-1 ATS som favoriter med <6 poang den har sasongen vilket indikerar att man kan halla en ledning aven i slutskedet av matcherna. Bobcats har efter en hyffsad inledning drasat ned och nu forlorat sju raka matcher, fyra av dessa pa hemmaplan. Jag tycker GSW som lag passar Charlotte illa och gillar -4.
Ogiltigt spel-ID: 1341527
Miami har fortfarande svart i borjan av sina matcher, man vinner i snitt forsta halvleken med 0.6 poang medans andra halvlek 3.1. Atlanta har hittills varit 2.3 poang fore sina motstandare efter 1Q. I forsta motet mellan de har lagen stod det 25-25 efter 12 minuter. I Heats fem senaste matcher har man legat under i fyra efter 1Q och totalt -2.7 poang i snitt under dessa fem. Kanns sjalvklart att fadea Heat till de har styrt upp problemen. Laget har sa mycket potential att man kan locka ut en seger over 48 minuter men ser vi endast over forsta 12 sa tycker jag det finns varde pa +2.5 pa Hawks.
Ogiltigt spel-ID: 1341518
Ogiltigt spel-ID: 1341519
Toronto har ett helvete just nu, mycket blytunga forluster trots att man stundtals presterar mycket bra. Laget kraschar i tredje och fjarde quartern och det blir mer och mer desperat. Trots detta inleder man matcher bra. Portland ar den har sasongen ett av ligans samsta 1Q-lag med -3.2 poang per quarter. Toronto ar -0.4. Jag tror vi kan fa se ett ganska hogt tempo ikvall och bada lagen snittar runt 200-strecket. Pietrus kanske missar matchen men jag gillar andock dessa tva spel.
Har aven lagt ett pa Perth i Big Bash pa onsdagsmorgon. Bada lagen forlorade sina forsta matcher och Warne och Malinga var verkligen inget att hanga i granen. Scorchers har ett lag fullt med sydafrikaner som kan gora bra med skada om de tva herrarna inte skarper sig. 2.30 pa hemmaplan ar for mycket. Kan utveckla mer om nagon vill.