Ja detta va faktiskt bland det sjukaste jag varit med om, har aldrig varit med om att så många matcher förlorats precis i slutet och allt gått emot mig de sista minuterna av matcherna. Som ni säger så längtar jag till natten då alla spel kommer vinnas med en buzzer beater till min fördel, tror man kan få vänta ett tag dock. Kan väl skriva lite av allt det tråkiga som hände:
Cavs leder med 16 poäng under första halvlek och vi har 110 i halvtid, +13.5 och över 180.5 ser bra ut. I andra halvlek gör de bara 23 poäng (de gjorde 58 i första) och Indiana sätter matchen sista skott så de vinner med 15 poäng. Spreaden torskas således med 2 poäng totalen hamnar 4 poäng kort för överspelet efter sjukt låga 67 poäng i andra halvlek. Cavs normalt 3 bästa scorers missar 24 av 28 skott...
Valde att inte ta Warriors ML och ATS som jag gjorde med Cavs trots att jag gillade dem också då de va andra part i B5 parlayen, ja då går såklart Warriors och vinner mot Heat borta.
Memphis torskar matchen eftersom Phoenix bryter 80 likaläget med 0.5 sekunder kvar. Memphis ledde stora delar av matchen men även här faller de ihop i andra halvlek och gör bara 34 poäng. Phoenix skjuter 38% men vinner ändå mot Grizz som är ett av ligans bästa lag... Underspelet är helkört där...
Det blir 6 poäng på matchens sista 3 minuter i Heat när man spelat ÖVER och det spelet faller kort med 6 poäng, Heat ligans bästa lag gör inga poäng under matchens sista 3 minuter när det ska avgöras, de har aldrig hänt förut och kommer aldrig hända igen.
Det blir 66 poäng i 4:e quartern (vi hade 67 på hela andra halvlek när man spelade över i Indiana) och 31 poäng på matchens sista 3 minuter i Minnesota när man spelad UNDER så det spelet förloras också med 6 poäng... oh ja vilka härliga marginaler man hade med sig. Till råga på det så tappar Minny en 11 poängsledning med 2 minuter kvar så de bara vinner med 3 och push på det spelet.
Spurs torskar även dem på en buzzer beater givetvis...
Alla parlays hade 1 spel rätt utan problem och det andra spelet förlorades på sjuk otur, så nu fick man käka upp att man lirat dessa parlays och någon jävel får mysa för det, nåja alltid någon som är nöjd då.
Har inga större problem att ta förluster, bara drygt när det blir så här extremt men någon gång ska väl det hända också. Mot nya vinster istället, inte alls omöjligt att vända upp December på grönt än så...
@Anonymous... precis som BlackCobra säger så är det en fråga som är svår att svara på. Rent teoretiskt så är det väldigt många serier jag skulle kunna ha ledvande, över 1000 om man vill ha så många levande. Om du undrar hur många såna här dåliga nätter jag kan ha så är det också rätt många men kanske inte 1000