Visa ett inlägg
Gammal 2012-12-14, 17:22   #49
grejmo

grejmos avatar

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 364
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SharkS Visa inlägg
Ok, ja jag hörde inte alls vem som korssköt. Händer för mycket när jag måste streama det via play då jag följer tider och liknande mer på datorn, så brukar bara kolla för att se hur de skjuter. Sen har de lite matnyttigt ibland, dock är ju Ulfbåge ett skämt. Inte ofta han har koll på något alls!

Men nu får det skjutas bättre på vissa i morgon. Henkel känns som hetaste vinnarbudet i morgon. Skjuter normalt stabilt och hade bra fart i dag dessutom. Vem kan utmana henne? Gössner borde väl med mycket marginaler på vallen bli en av de som utmanar. Mäkäräinen tror jag också kan komma högt - men även här måste ju skyttet bli mycket bättre. Soukalova kan nog hålla sig kvar i topp 6 eller liknande.
Haha, ja Ulfbåge undrar man ju varför han får sitta kvar i kommentatorshytten ibland.

Ja, Henkel tror jag blir farlig imorgon. Gössner över 4 skjutningar känns tyvärr inte som någon pallkandidat för mig. Nu har hon ju iofs 30 sekunder bakåt att gå på men. Lite för ojämnt skytte och tror att det är på sprintar hon kommer plocka sina flesta pallplatser denna säsongen.

Gasparin kanske kan vara nåt för pallen imorgon? Tycker hon är intressant. Har dock inte hunnit kika på några odds än.