Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-12-14, 15:05   #46
Banned
 
Reg.datum: dec 2012
Ort: Hemlös! (rum över?)
Inlägg: 77
Sharp$: 1588

Blandat med SharkS
Stats: 17 - 24 - 0
ROI: 98.14%
Vinstprocent: 41.46%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av grejmo Visa inlägg
Mja, det är ju sällan man ser någon bryta pga något annat än haveri. Hon har 1 bom i ligg och sen DNF. Men Ulfbåge/Grenemark är ju inte de mest uppmärksamma alla gånger.
Det var vitryskan Dubarezava som sköt på fel tavla tror jag.
Nya tag i helgen! Kämpa på!
Ok, ja jag hörde inte alls vem som korssköt. Händer för mycket när jag måste streama det via play då jag följer tider och liknande mer på datorn, så brukar bara kolla för att se hur de skjuter. Sen har de lite matnyttigt ibland, dock är ju Ulfbåge ett skämt. Inte ofta han har koll på något alls!

Men nu får det skjutas bättre på vissa i morgon. Henkel känns som hetaste vinnarbudet i morgon. Skjuter normalt stabilt och hade bra fart i dag dessutom. Vem kan utmana henne? Gössner borde väl med mycket marginaler på vallen bli en av de som utmanar. Mäkäräinen tror jag också kan komma högt - men även här måste ju skyttet bli mycket bättre. Soukalova kan nog hålla sig kvar i topp 6 eller liknande.
SharkS är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-12-14, 15:32   #47
Banned
 
Reg.datum: dec 2012
Ort: Hemlös! (rum över?)
Inlägg: 77
Sharp$: 1588

Blandat med SharkS
Stats: 17 - 24 - 0
ROI: 98.14%
Vinstprocent: 41.46%

Standard

Hade jag inte varit så sömnig hade jag hittat ett superodds i morse. 1.65 på att Benlöse ska slå Helsingör i danska högsta serien i innebandy. Nu är oddset 1.30 och jag har nästan tankar att spela även till detta men väldigt sällan jag spelar under 1.50. Kanske kan hitta en parlay istället.
SharkS är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-12-14, 16:07   #48
Banned
 
Reg.datum: dec 2012
Ort: Hemlös! (rum över?)
Inlägg: 77
Sharp$: 1588

Blandat med SharkS
Stats: 17 - 24 - 0
ROI: 98.14%
Vinstprocent: 41.46%

Standard

Seriesuveränerna Djurgårdens IF IBF har endast en förlust och den kom mot just IBF Falun som jag tycker har för högt odds borta mot umeå-laget IBK Dalen. Så ett målglatt Falun mot ett mer målsnålt Dalen. Jag tycker det är knapp fördel för bortalaget faktiskt och krysset är väl det jag fruktar då det kan sluta 3-3 eller så. Men 40-15-45 skulle jag uppskatta.
2012-12-14 19:00Superligan damerIBK Dalen vs IBF Falun 2 FT 4 2.500


Ett hemmastarkt Endre viker inte ner sig på Gotland så ofta. De två förluster de har på hemmaplan i år fick de mot Djurgården och KAIS Mora, vilket inte är så överraskande då dessa är klart bättre än övriga. Förra säsongen 6-3-4 på hemmaplan men det finns några riktigt bra lag som de fick ge sig mot, även om de åkte på en propp även mot sämre lag men visst har de minst 50% chans att vinna den här matchen.
2012-12-14 19:00Superligan damerEndre IF vs Pixbo Wallenstam IBK 1 FT 4 2.000


Rönnby är ett par klasser bättre än Täby och vinner ju normalt den här matchen men nog ska Täby ta en av tio tycker jag. Oddset anser jag vara för högt för så usla är inte Täby.
2012-12-14 19:00Superligan damerRönnby IBK vs Täby IS IBK 2 FT 1 11.000

Senast redigerad av SharkS den 2012-12-15 klockan 10:23.
SharkS är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-12-14, 16:22   #49
 
grejmos avatar
 
Reg.datum: aug 2012
Ort: Stockholm
Inlägg: 45
Sharp$: 364
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SharkS Visa inlägg
Ok, ja jag hörde inte alls vem som korssköt. Händer för mycket när jag måste streama det via play då jag följer tider och liknande mer på datorn, så brukar bara kolla för att se hur de skjuter. Sen har de lite matnyttigt ibland, dock är ju Ulfbåge ett skämt. Inte ofta han har koll på något alls!

Men nu får det skjutas bättre på vissa i morgon. Henkel känns som hetaste vinnarbudet i morgon. Skjuter normalt stabilt och hade bra fart i dag dessutom. Vem kan utmana henne? Gössner borde väl med mycket marginaler på vallen bli en av de som utmanar. Mäkäräinen tror jag också kan komma högt - men även här måste ju skyttet bli mycket bättre. Soukalova kan nog hålla sig kvar i topp 6 eller liknande.
Haha, ja Ulfbåge undrar man ju varför han får sitta kvar i kommentatorshytten ibland.

Ja, Henkel tror jag blir farlig imorgon. Gössner över 4 skjutningar känns tyvärr inte som någon pallkandidat för mig. Nu har hon ju iofs 30 sekunder bakåt att gå på men. Lite för ojämnt skytte och tror att det är på sprintar hon kommer plocka sina flesta pallplatser denna säsongen.

Gasparin kanske kan vara nåt för pallen imorgon? Tycker hon är intressant. Har dock inte hunnit kika på några odds än.
__________________
En smart och rolig signatur
grejmo är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-12-14, 16:34   #50
Banned
 
Reg.datum: dec 2012
Ort: Hemlös! (rum över?)
Inlägg: 77
Sharp$: 1588

Blandat med SharkS
Stats: 17 - 24 - 0
ROI: 98.14%
Vinstprocent: 41.46%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av grejmo Visa inlägg
Haha, ja Ulfbåge undrar man ju varför han får sitta kvar i kommentatorshytten ibland.

Ja, Henkel tror jag blir farlig imorgon. Gössner över 4 skjutningar känns tyvärr inte som någon pallkandidat för mig. Nu har hon ju iofs 30 sekunder bakåt att gå på men. Lite för ojämnt skytte och tror att det är på sprintar hon kommer plocka sina flesta pallplatser denna säsongen.

Gasparin kanske kan vara nåt för pallen imorgon? Tycker hon är intressant. Har dock inte hunnit kika på några odds än.
Just varför Gössner kan bli ett hot även i morgon med sina fyra bommar är för att hon har ett bra försprång och hon är ruskigt snabb i spåret så vem ska kunna ta sig förbi? Henkel som skjuter max en bom blir farlig och är favorit anser jag. Men Mäkäräinen är 70 sekunder efter och det tappade hon på två fler bommar i dag. Och hon skjuter ju som en blind höna just nu. Gasparin som du nämner brukar ju inte göra bättre jaktstarter än sprintar, sen är hon för dålig i stående skytte och skulle hon vara med i toppen efter två/tre skjutningar så är jag itne säker på att hon klarar trycket faktiskt. Hon imponerar inte på mig även om hon fick en fjärdeplats i Östersund i distansloppet.

Soukalova kommer nog vara kvar i toppen då hon kör relativt snabbt och har ordning på sitt skytte. Lite gammal Henkel typ.

Marie Dorin kan bli farlig då hon normalt skjuter fantastiskt. Senast i stafetten sköt hon dock bort medaljen men nu har hon ett fint läge, men kanske lite för långsam i spåret.

Kommer bli en kul tävling iaf då det känns rätt öppet.
SharkS är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-12-14, 16:48   #51
Banned
 
Reg.datum: dec 2012
Ort: Hemlös! (rum över?)
Inlägg: 77
Sharp$: 1588

Blandat med SharkS
Stats: 17 - 24 - 0
ROI: 98.14%
Vinstprocent: 41.46%

Standard

Hittade ett intressant spel i franska andraligan. Monaco är rätt stora favoriter att vinna hemma mot Nimes men jag är inte helt inne på att det blir så enkelt. Nimes har fin form just nu. 2-0-1 hemma samt 0-2-1 på bortaplan. Men jag hittade en intressant detalj jag tycker vi ska ha i åtanke. Efter en halvlek har de på bortaplan 0-7-2 med en målskillnad på 3-5. Två underlägen bara och bägge med uddamålet. Över 70% har de lyckats ha ett oavgjort resultat. Vid fulltid har de 2-2-5 vilket gör att jag följer årets trend och ett odds på 4.80 känns för högt helt enkelt. Frågan är bara ifall Monaco lyckas göra det där målet i andra halvlek eller inte...
2012-12-14 18:45Ligue 2 OrangeMonaco vs Nimes ANNAT X/1 HT/FT 2 4.800


De flesta försöker hitta värde mot BM i kvällens match. Själv tycker jag BM brukar göra en jäkla massa mål hemma och det kan bli allt från tre till åtta mål. En sämre dag blir det bara en tvåmålsseger och jag tycker oddset på 1.83 är för högt här. Visst, Mönchengladbach har bra form nu men inte ens det ska väl kunna få BM att darra? Två matcher på hemmaplan av åtta den här säsongen har slutat med mindre än två måls seger, en förlust mot Leverkusen samt en oavgjord mot Dortmund. Tre matcher pushar och tre klarar linan.

Förra säsongen hade de 8-6-5 i ordningen att de klarar linan, pushar eller missar den. 55% ska de klara linan mot att tappa den och förra säsongen klarade de den 61% ungefär. Dock förlorade de hemma mot just dagens motståndare med 0-1. Även bortamötet förlorade de, då med 3-1. Och senaste matcherna mellan lagen talar inte till min fördel men de får helt enkelt se till att även dunka in några bollar mot detta gäng nu.
2012-12-14 20:30Bundesliga 1B Munich vs Mgladbach -2 FT 4 1.830

Senast redigerad av SharkS den 2012-12-15 klockan 10:23.
SharkS är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-12-14, 17:50   #52
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 403
Sharp$: 1077

Fotboll 13/14
Stats: 30 - 32 - 6
ROI: 107.28%
Vinstprocent: 48.39%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SharkS Visa inlägg
Hittade ett intressant spel i franska andraligan. Monaco är rätt stora favoriter att vinna hemma mot Nimes men jag är inte helt inne på att det blir så enkelt. Nimes har fin form just nu. 2-0-1 hemma samt 0-2-1 på bortaplan. Men jag hittade en intressant detalj jag tycker vi ska ha i åtanke. Efter en halvlek har de på bortaplan 0-7-2 med en målskillnad på 3-5. Två underlägen bara och bägge med uddamålet. Över 70% har de lyckats ha ett oavgjort resultat. Vid fulltid har de 2-2-5 vilket gör att jag följer årets trend och ett odds på 4.80 känns för högt helt enkelt. Frågan är bara ifall Monaco lyckas göra det där målet i andra halvlek eller inte...
2012-12-14 18:45Ligue 2 OrangeMonaco vs Nimes ANNAT X/1 HT/FT 2 4.800


De flesta försöker hitta värde mot BM i kvällens match. Själv tycker jag BM brukar göra en jäkla massa mål hemma och det kan bli allt från tre till åtta mål. En sämre dag blir det bara en tvåmålsseger och jag tycker oddset på 1.83 är för högt här. Visst, Mönchengladbach har bra form nu men inte ens det ska väl kunna få BM att darra? Två matcher på hemmaplan av åtta den här säsongen har slutat med mindre än två måls seger, en förlust mot Leverkusen samt en oavgjord mot Dortmund. Tre matcher pushar och tre klarar linan.

Förra säsongen hade de 8-6-5 i ordningen att de klarar linan, pushar eller missar den. 55% ska de klara linan mot att tappa den och förra säsongen klarade de den 61% ungefär. Dock förlorade de hemma mot just dagens motståndare med 0-1. Även bortamötet förlorade de, då med 3-1. Och senaste matcherna mellan lagen talar inte till min fördel men de får helt enkelt se till att även dunka in några bollar mot detta gäng nu.
2012-12-14 20:30Bundesliga 1B Munich vs Mgladbach -2 FT 4 1.830

Gillardina tankar kring Monaco. Verkligen min typ av spel så tar rygg på den. Det kan även sägas att Monaco två tredjedelar av sina mål i andra halvlek.
slindoffer är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-12-14, 18:34   #53
Banned
 
Reg.datum: dec 2012
Ort: Hemlös! (rum över?)
Inlägg: 77
Sharp$: 1588

Blandat med SharkS
Stats: 17 - 24 - 0
ROI: 98.14%
Vinstprocent: 41.46%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av slindoffer Visa inlägg
Gillardina tankar kring Monaco. Verkligen min typ av spel så tar rygg på den. Det kan även sägas att Monaco två tredjedelar av sina mål i andra halvlek.
Det sena målet av Monaco i första halvlek tackar vi för. Nu ska de bara leverera i andra halvlek också!
SharkS är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-12-14, 18:36   #54
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 403
Sharp$: 1077

Fotboll 13/14
Stats: 30 - 32 - 6
ROI: 107.28%
Vinstprocent: 48.39%

Standard

Ja, men de ska ju lösa andra med. Inte så imponerad av det jag sett hittills. Man har mycket boll men inte så mycket mer. Känns ju lite till skänks att de får ett såpass bra frisparksläge i 48:e...

Men glada är vi!
slindoffer är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-12-14, 18:44   #55
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Snyggt jobbat, hann dock inte hem i tid för att hinna rygga.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-12-14, 21:24   #56
Banned
 
Reg.datum: dec 2012
Ort: Hemlös! (rum över?)
Inlägg: 77
Sharp$: 1588

Blandat med SharkS
Stats: 17 - 24 - 0
ROI: 98.14%
Vinstprocent: 41.46%

Standard

En usel kväll och något dåligt spel kan jag inte vara nöjd med, men samtidigt så har jag värde i spelen som jag måste vara nöjd med. Bayern Munchen var jag nog fel på det. Redan när spelet lades hade jag dåliga vibbar just pga statistiken inbördes möten. Så här måste det vara hemläxa för mig. Dock anser jag fortfarande att det borde funnits värde i mina 1.83 men det var för jag blundade för inbördes möten. Jag är inte nöjd med spelet faktiskt. Jag värderar den nog fel, men likväl är jag inte helt säker på det.

Den franska fotbollsmatchen får mig att må dåligt, det kändes som det fanns hur mycket värde som helst i spelet men Monaco kunde inte leverera i andra halvlek. Länge funderade jag på om jag skulle spela X/X eller X/1 just eftersom Nimes är i så bra form. Nu valde jag statistiken i år vara avgörande och då skulle Monaco avgöra matchen. Favoriterna hade också gjort 2/3 mål i andra halvlek men icke i dag. Sur men nöjd med spelet likväl.

Innebandyn i kväll gick ju dåligt men kändes ändå normalt. Endre vinner hemma även om det såg lite småtufft ut början. Dubbla pengarna där och det får jag vara nöjd med för här fanns det värde. Dock gör Falun en mycket sämre match än vad jag föreställt mig och underläge 4-1 efter en period gör att hoppet redan där försvann. Efter det spelar de jämnt och de hade också underläge med 7-1 men hämtade in så de åter bara var tre mål efter men de var sämre i dag och kunde inte komma ikapp!

Rönnby vinner till slut mot Täby men det stod 2-1 några minuter in i sista perioden innan Rönnby lyckades trygga segern. Elva gånger pengarna här skulle jag spela varje dag. Synd det inte lyckades i dag!

Så nu tar jag nya tag inför skidskyttet i morgon! Damernas spel är redan lagda och finns i sheetet men motiveringar och herrarnas spel dröjer lite.
SharkS är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-12-14, 22:52   #57
Banned
 
Reg.datum: dec 2012
Ort: Hemlös! (rum över?)
Inlägg: 77
Sharp$: 1588

Blandat med SharkS
Stats: 17 - 24 - 0
ROI: 98.14%
Vinstprocent: 41.46%

Standard

Spelen är nu uppe för både damer och herrar! Dock orkar jag inte kopiera in allt och skriva motiveringar nu i natt men kolla på insatserna så ser ni där jag anser att det är mest värde och bäst spel. Ferry och Henkel känns riktigt bra. Ferry skulle jag faktiskt vilja sätta runt 2.00 på odds och Henkel har ett försprång som är riktigt stort samt har hon fart under skidorna just nu och är en stabil skytt!

Nu får det bli en helgrön helg alltså. Tråkigt med alla felstudsar! Ni som ha frågor, kontakta mig här så ska jag försöka svara innan 11.00 i morgon!

Måste ladda inför V75 också även om jag går fett sjukt jävla back där. Men finns ju folk som vinner på lotto så
SharkS är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-12-15, 09:28   #58
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 17
Sharp$: 146
Standard

Hmm, du som har skidskytte koll kanske har längskidskoll också?

Såg att kowalczyk hade 10.066 i odds och kikkan randall har 14.0 på mixed, eller skiathlon kanske det heter, i canmore ikväll. Känns inte det konstigt eller är kowalczyk så mycket bättre på klassisk stil? Jag menar randall verkar ju ändå vara i hyffsad form?
Samme212 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-12-15, 09:45   #59
Banned
 
Reg.datum: dec 2012
Ort: Hemlös! (rum över?)
Inlägg: 77
Sharp$: 1588

Blandat med SharkS
Stats: 17 - 24 - 0
ROI: 98.14%
Vinstprocent: 41.46%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Samme212 Visa inlägg
Hmm, du som har skidskytte koll kanske har längskidskoll också?

Såg att kowalczyk hade 10.066 i odds och kikkan randall har 14.0 på mixed, eller skiathlon kanske det heter, i canmore ikväll. Känns inte det konstigt eller är kowalczyk så mycket bättre på klassisk stil? Jag menar randall verkar ju ändå vara i hyffsad form?
Dessvärre har jag inte så bra koll ifall de inte har ett gevär på ryggen Svagt minne är väl att randall är bäst på sprint. Har något minne av att kowalczyk skadade sig i OS senast när det var sprint som favorit då.

Men som sagt, jag har ingen koll!
SharkS är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-12-15, 10:50   #60
 
grejmos avatar
 
Reg.datum: aug 2012
Ort: Stockholm
Inlägg: 45
Sharp$: 364
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Samme212 Visa inlägg
Hmm, du som har skidskytte koll kanske har längskidskoll också?

Såg att kowalczyk hade 10.066 i odds och kikkan randall har 14.0 på mixed, eller skiathlon kanske det heter, i canmore ikväll. Känns inte det konstigt eller är kowalczyk så mycket bättre på klassisk stil? Jag menar randall verkar ju ändå vara i hyffsad form?
Kowalczyk har 1.066 i Odds för Skiathlon (15km - 7,5 klassiskt + 7,5 skate) imorgon söndag. Anledningen till det låga oddset är att det saknas många starka åkare och hon var helt överlägsen i torsdagens tävling.

Ikväll är det sprint vilket är mer Kikkan Randalls gren. Inte riktigt lika vass på längre distanser.
__________________
En smart och rolig signatur
grejmo är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td