Visa ett inlägg
Gammal 2012-12-14, 22:24   #56
SharkS
Banned

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 1588

Blandat med SharkS
Stats: 17 - 24 - 0
ROI: 98.14%
Vinstprocent: 41.46%

Standard

En usel kväll och något dåligt spel kan jag inte vara nöjd med, men samtidigt så har jag värde i spelen som jag måste vara nöjd med. Bayern Munchen var jag nog fel på det. Redan när spelet lades hade jag dåliga vibbar just pga statistiken inbördes möten. Så här måste det vara hemläxa för mig. Dock anser jag fortfarande att det borde funnits värde i mina 1.83 men det var för jag blundade för inbördes möten. Jag är inte nöjd med spelet faktiskt. Jag värderar den nog fel, men likväl är jag inte helt säker på det.

Den franska fotbollsmatchen får mig att må dåligt, det kändes som det fanns hur mycket värde som helst i spelet men Monaco kunde inte leverera i andra halvlek. Länge funderade jag på om jag skulle spela X/X eller X/1 just eftersom Nimes är i så bra form. Nu valde jag statistiken i år vara avgörande och då skulle Monaco avgöra matchen. Favoriterna hade också gjort 2/3 mål i andra halvlek men icke i dag. Sur men nöjd med spelet likväl.

Innebandyn i kväll gick ju dåligt men kändes ändå normalt. Endre vinner hemma även om det såg lite småtufft ut början. Dubbla pengarna där och det får jag vara nöjd med för här fanns det värde. Dock gör Falun en mycket sämre match än vad jag föreställt mig och underläge 4-1 efter en period gör att hoppet redan där försvann. Efter det spelar de jämnt och de hade också underläge med 7-1 men hämtade in så de åter bara var tre mål efter men de var sämre i dag och kunde inte komma ikapp!

Rönnby vinner till slut mot Täby men det stod 2-1 några minuter in i sista perioden innan Rönnby lyckades trygga segern. Elva gånger pengarna här skulle jag spela varje dag. Synd det inte lyckades i dag!

Så nu tar jag nya tag inför skidskyttet i morgon! Damernas spel är redan lagda och finns i sheetet men motiveringar och herrarnas spel dröjer lite.
SharkS är inte uppkopplad   Ge poäng