Visa ett inlägg
Gammal 2012-12-16, 07:51   #72
Kirtap
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: någonstans söder om norr
Inlägg: 1 071
Sharp$: 4756

KirtapAlpina
Stats: 210 - 741 - 32
ROI: 114.78%
Vinstprocent: 22.08%

Standard

Ligety gav 1.60 att vinna i förra GS, han är såklart helt klart snabbast i årets GS, pga av att han va en bit efter i Val Disere i en bana som han hatade (men ändå kom 3a i) så får i idag 2.40.... helt klart bra i en backe som han trivs mkt bra i.

L vann i Alta 2010, var överlägset snabbast i 1a åket förra året men gjorde en jättetabbe i 2a o kom "bara" 4a, och med tanke på att det kommer att vara normalla avstånd mellan portarna idag och Ligety vunnit dom andra 2 GS med 2.60 resp 1.80 sek så får vi nog anse att 2.40 är för högt idag, hade själv satt 1.90-2 på Ligety idag.

Rebensburgs tur att vinna idag? Ja, jag tror det... hon är i grunden den bästa i GS av damerna imo men har haft lite svårt att få ut hela sin åkning men ändå kommit 3a resp 2a i dom 2 senaste, hon va tex bara 0.05 efter Maze förra helgen.... helt klart ett bra spel @3.50 tycker jag.

Jag lirar för ovanlighetens skulle en dubbel här, gillar båda oddsen rejält och får 8.40 på dubbeln. Mina odds ungefär 2 resp 3 så över 8 på dubbeln är vettigt helt klart!

Fortsätter med en annan dubbel, Fennninger resp Pinturault topp3

Fenninger har helt klart farten i GS för att utmana om toppplatserna men har tyvärr kört ur en del iår, men när vi får 5 ggr på att hon kommer på pallen så är det bara att hugga. Sätter ca 3.60-4 på detta själv!
Pintu hade vunnit förra veckan om han inte hade gjort missen 3 portar från mål och är i tokbra form, 3 ggr på pallen är satan så bra på denna unga fransmann om är snabbare än Hirscher som ger 1,45 på samma spel.... givet!

Dubbel även här @15

Nu kör vi!
Kirtap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat