Visa ett inlägg
Gammal 2010-03-10, 18:46   #36
Methodwaste

Methodwastes avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 34
Standard

UEFA - Champions League
Real Madrid - Lyon / Christiano Ronalo to score YES @ 1.90 2/10 Betfair

Man känner sig som en patetisk människa när man ett par timmar efter att postat ett inlägg om att inte röra CL postar ett bet på just CL.

Får väl förklara varför nu när jag är igång.
Jag har bettat mycket på Europa League och Champions förut, min erfarenhet säger mig att det är två jävla lottocuper där det kan gå hur som helst. Att spela raka spel (1, X, 2) eller över/under är helt lönlöst då det nästan är omöjligt att förutspå en match, i alla fall för mig, finns säkert andra som är riktiga highrollers på CL.

Anyway, ska man spela på CL så spelar man specialspel, det är vad min erfarenhet, min bokföring och mina närmsta bettingvänner säger i alla fall, nu åter till spelet.

Christiano Ronaldo är en jobbig jävel, för det första är han jävligt ful, han har en diamant i örat som skriker "GAY" och hans frilla påminner mig om en gammal klasskompis som kunde stå i en timme framför spegeln för att "massera in rätt mängd gele i håret" (Givetvis tycker min brud att Ronaldo är skitsnygg, vilket får mig att tycka ännu mer illa om honom).

Jag kan dock inte neka till att Ronaldo kan spela fotboll, kan inte ens neka till att han är en av världens bästa spelare och att han fortfarande spelar som en ung talangfull grabb som fortfarande utvecklas, han blir mer andra ord bara bättre och bättre.

Christiano Ronaldo är också en jävla diva, han älskar att göra mål, det spelar ingen roll om han redan gjort hattrick i en match missar han ett fjärde läge så slår han mer armarna, skriker några väl varda ord och lunkar iväg med en blick som kan få en att tro att hans morsa precis dött.

Killen är bra på fotboll, killen vill inget annat än att göra mål, och gärna helst av allt i väldigt viktig Champions League match, det passar hans ego perfekt, och ett avgörande mål i matchen gör så att han kan glida runt på Madrids gator med rutorna nervevade och bara njuta av att vara riktigt jävla självgod.

Christiano Ronaldo har nätat i fyra ligamatcher i rad, på hemmaplan har han gjort fem mål på de fyra senaste matcherna. Till 1.90 testar jag med lillpengen (2/10) och hoppas att han är lika målkåt idag.

Som ni säkert märker så tycker jag inte om Ronaldo, har inte mycket för Real överhuvudtaget, men dom får gärna bidra med pengar i min spelkassa

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng