Ogiltigt spel-ID: 1353204
Ja dagens utbud inom fotbollen är riktigt tunn, jag har gått igenom matcherna i Spanien men inte hittat något som är spelbart. Däremot hittar jag ett möte i Turkiska cupen som kommer bli full fart framåt. Och det bäddar för mycket mål.
Förra gången jag spelade på Över i Trabzonspor så blev det bara 1-1, det vill jag inte se att det blir idag. Man har gått över linan 7/9 gånger och är ett lag som öser på. I cupen brukar det bli mera öppet också speciellt i turkiet.
Ekisehirspor är ett typiskt över lag som går över i match efter match och det hoppas jag dom fortsätter med idag, och inte slutar göra det bara för jag spelar på dom. I 6 raka matcher har man gått över 2.5 linan men i dom 5 senaste har det minst blivit 4 mål i matcherna. Och man gör inte bara mål framåt för man släpper in massa bakåt också. Ett fantastiskt roligt lag att se på som bara öser på !
Inbördes mötern är det väl blandat om det blir mycket mål men det jag hittade var att när Tranbzonspor är hemma så har 6/7 matcher gått över dagens lina.
Tycker oddsen är rätt höga med denna statistiken och därför måste jag testa det. 4 Units på Över 2.5 mål spelas till 1.88@Pinnacle
// VSunden