Man C - känns som en solklar spik trots höga steck%
Newcastle känns ruskigt ostabila, saknar bl a Ben Arfa - QPR på uppgång måste med! gardera. QPR har ett namnkunnigt lag, Redknapp verkar fått igång gänget.
Southampton svårslagna hemma - slår ett för dagen rätt dåligt Sunderland? tänkbar spik.
Tottenham - det lag jag "hatar" i tippsammanhang, visst man får säkerligen tillbaka Bale här, men nej, Tottenham tycker jag inte ska vara streckade så högt, Minst X ska med. Stoke bjuder inte på mycket... 0-0 match åter igen kanske...
WBA - Norwich, lurig match känns lite 50-50 - värde därmed på Norwich! Gardera.
Westham - Everton, WH är starka hemma och Everton har svårt att vinna matcherna på bortaplan, luktar X och jag nöjer mig nog med 1an vid gardering - Everton saknar viktige Fellaini
Gillar Burnleys streck%, kan alltid skrälla. Ligger före Brums i tabellen också!
Blackburn är himmel eller helvete - denna match kan gå hur som helst.
Leeds starka hemma - våga spika kanske...
Leicester - Cardiff, toppmöte - ska något lag kunna knäcka Leicester på deras hemmaplan, så ska det väl kunna vara Cardiff?
Peterborough håller inte klassen - Bolton får inte tappa poäng här, x2 bör räcka.
Sheffield W - USLA hemma - fel favorit? tänkbar spik på Charlton.
Nottinghamn förlorar inte många matcher, nu möter man dock ett riktigt bra lag borta.
1an garderas med Xet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|