Visa ett inlägg
Gammal 2012-12-21, 18:57   #18
O12

O12s avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 3938

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Man C - känns som en solklar spik trots höga steck%

Newcastle känns ruskigt ostabila, saknar bl a Ben Arfa - QPR på uppgång måste med! gardera. QPR har ett namnkunnigt lag, Redknapp verkar fått igång gänget.

Southampton svårslagna hemma - slår ett för dagen rätt dåligt Sunderland? tänkbar spik.

Tottenham - det lag jag "hatar" i tippsammanhang, visst man får säkerligen tillbaka Bale här, men nej, Tottenham tycker jag inte ska vara streckade så högt, Minst X ska med. Stoke bjuder inte på mycket... 0-0 match åter igen kanske...

WBA - Norwich, lurig match känns lite 50-50 - värde därmed på Norwich! Gardera.

Westham - Everton, WH är starka hemma och Everton har svårt att vinna matcherna på bortaplan, luktar X och jag nöjer mig nog med 1an vid gardering - Everton saknar viktige Fellaini

Gillar Burnleys streck%, kan alltid skrälla. Ligger före Brums i tabellen också!

Blackburn är himmel eller helvete - denna match kan gå hur som helst.

Leeds starka hemma - våga spika kanske...

Leicester - Cardiff, toppmöte - ska något lag kunna knäcka Leicester på deras hemmaplan, så ska det väl kunna vara Cardiff?

Peterborough håller inte klassen - Bolton får inte tappa poäng här, x2 bör räcka.

Sheffield W - USLA hemma - fel favorit? tänkbar spik på Charlton.

Nottinghamn förlorar inte många matcher, nu möter man dock ett riktigt bra lag borta.
1an garderas med Xet.
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat