Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-12-21, 16:10   #16
 
djexon13s avatar
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 24
Sharp$: 41
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av popquee Visa inlägg
Wba - norwich är den jag har störst problem med. Norwich är just nu bara 23% spelade. Känns som väldig mycket värde där.
WBA är inne i formsvacka,det blev visserligen poäng mot West Ham men tredje matchen i rad utan mål....Norwich vägrar förlora,nu 10 raka poängmatcher efter 2:1 mot Wigan...har spelat 1x2(M) i min R 0-7-16 utökat med M 1-1-6
djexon13 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-21, 17:48   #17
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 111
Sharp$: 178
Standard

Jag lutar åt x2, 1x2 blir dyrt i vårt system. West ham - Everton då? Är från mobilen nu så kan inte underbygga mina påståenden med länkar men vet att Everton har dålig svit, och har riktigt dåligt bortafacit i år. Everton saknar även viktige Fellani. West ham har typ 7-8 skador, vet att några är på bra spelare. Jag lutar ändå åt 1x snarare än x2, även om det luktar 0-0 lång väg. Everton skapar väldigt lite utan Fellani och har som sagt riktigt svagt bortafacit. Everton känns ändå som ett bättre lag, speciellt mot west ham med många skador. Kluven.
popquee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-21, 17:57   #18
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3892

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Man C - känns som en solklar spik trots höga steck%

Newcastle känns ruskigt ostabila, saknar bl a Ben Arfa - QPR på uppgång måste med! gardera. QPR har ett namnkunnigt lag, Redknapp verkar fått igång gänget.

Southampton svårslagna hemma - slår ett för dagen rätt dåligt Sunderland? tänkbar spik.

Tottenham - det lag jag "hatar" i tippsammanhang, visst man får säkerligen tillbaka Bale här, men nej, Tottenham tycker jag inte ska vara streckade så högt, Minst X ska med. Stoke bjuder inte på mycket... 0-0 match åter igen kanske...

WBA - Norwich, lurig match känns lite 50-50 - värde därmed på Norwich! Gardera.

Westham - Everton, WH är starka hemma och Everton har svårt att vinna matcherna på bortaplan, luktar X och jag nöjer mig nog med 1an vid gardering - Everton saknar viktige Fellaini

Gillar Burnleys streck%, kan alltid skrälla. Ligger före Brums i tabellen också!

Blackburn är himmel eller helvete - denna match kan gå hur som helst.

Leeds starka hemma - våga spika kanske...

Leicester - Cardiff, toppmöte - ska något lag kunna knäcka Leicester på deras hemmaplan, så ska det väl kunna vara Cardiff?

Peterborough håller inte klassen - Bolton får inte tappa poäng här, x2 bör räcka.

Sheffield W - USLA hemma - fel favorit? tänkbar spik på Charlton.

Nottinghamn förlorar inte många matcher, nu möter man dock ett riktigt bra lag borta.
1an garderas med Xet.
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-22, 01:35   #19
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 111
Sharp$: 178
Standard

Spammar tråden lite atm. Vilket ser alla ni som bäst av nedanstående?

Licester - Cardiff 1 2
Sheffield W. - Charlton 2

Eller

Licester - Cardiff 1
Sheffield W. - Charlton X2

Licester är ruskigt starka hemma. Har 8-2-1 hemma på 10 matcher, bara Cardiff är bättre. Cardiff har 4-2-5 borta. Men är det någon som ska slå Licester hemma så borde det väl vara ligaledaren Cardiff? Cardiff är atm bara spelade för 24%, båda lagen kryssar sällan, därför känns 12 som ett bättre spel. Oddsen på nätet ligger dock runt 2-3.5-3.60 och Licester är spelade för 49%. Det gör att Licester känns som en bra spik. Licester har dålig form, 2 vinster 2 förluster och 1 kryss senaste fem. Nu senast förlust borta mot Millwall och innan det kryss hemma mot Barnsley. Licester tror jag inte tappar poäng i två raka hemmamatcher. Jag tror dock att Cardiff har en bättre chans än vad oddsen anser och en tvåa rensar ganska fint. Cardiff leder trots altt ligan, har ett mediokert bortafacit men leder formtabellen som jag sett över senaste 6(!) matcherna. Senaste fem är dock 3 vinster 1 förlust 1 kryss. Senast förlorade man hemma mot Peterborough. Förlorar Cardiff två raka?

Ska inte bli lika långrandig om den andra matchen men kort sammanfattat, Shefield suger, man är nykomlingar, värvade bra i somras men har inte fått det att stämma. Ligger näst sist med facit 5-3-14. Charlton ligger 15/24 lag med facit 7-8-7. Hemma har Sheffield 3-1-7, tredje sämst i ligan. Charlton borta har 4-4-3, ligger 5/24 i bortatabellen. En vanlig dag hade jag spikat Charlton alla dagar i veckan men det här är ingen vanlig dag. Sheffield mönstrar ordinarie lag. Charlton har senaste fem matcherna 1 vinst 1 förlust och 3 kryss. Dålig form då vinsten var för fyra matcher sen och mot Peterborough, som ligger sist. Charlton har skador och avstängningar, orkar inte ta upp namnen nu men problem med långtidsskadad vänsterback som är på väg tillbaka, dock inte frisk till helgen så vikarien fortsätter. Mitlåset strular, har inte fått klarhet i vad som är problemet men en ordinarie saknas och dem har testat minst två olika vikarier utan att någon har fungerat. Därtill, saknas spelmotorn som jag inte kan namnet på men kollade på charltons hemsida förut, pga avstängning. Frammåt är även en av de ordinarie anfallarna skadade. Så. Ser tungt ut för Charlton, x bör garderas, eller kanske 1 2? Jag är kluven, vill gardera upp med x2, är dock inte helt främmande för 1 2.

Med allt det här i huvudet så lutar det åt en gardering på Charlton. Även Fadt jag inte gillar Licester spiken.


För övrigt så har jag stavat fel på Leichester i typ hela inlägget.
popquee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-22, 10:59   #20
 
djungelhjuls avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 2 781
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Förutom alla bolagsspel idag blir det en liten 72-radare för mig:

1. Manch.C -Reading 1
2. Newcastle-Queens 2
3. Southampt-Sunderl. 1
4. Tottenham-Stoke 12
5. West Brom-Norwich 2
6. West Ham -Everton 1
7. Birmingh.-Burnley 1X2
8. Blackburn-Brighton 1
9. Leeds -Middlesbr 1X2
10. Leicester-Cardiff 1
11. Peterbor.-Bolton 12
12. Sheff.W -Charlton 2
13. Watford -Nottingh. 1X
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-22, 14:12   #21
 
FrankieJrs avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 534
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Varför varför får Svenska Spels Matte Forslund vara kvar? OK om han bara varit usel men han är ju också slarvig. Det är alltid fel i hans analyser.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Whemme1 (+10), vallekung (+15)
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-22, 14:13   #22
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 42
Sharp$: 393
Standard

Blackburn - Brighton inställd lottas 9-3-4
Qvister är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-22, 14:28   #23
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 111
Sharp$: 178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av FrankieJr Visa inlägg
Varför varför får Svenska Spels Matte Forslund vara kvar? OK om han bara varit usel men han är ju också slarvig. Det är alltid fel i hans analyser.
Det är en fråga många undrar...
popquee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-22, 14:31   #24
 
FrankieJrs avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 534
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av popquee Visa inlägg
Det är en fråga många undrar...
Det är alltid määängder av fel i hans skitanalyser. Idag har tydligen Norwich inte förlorat på 5 matcher. Visserligen inte faktafel men det vore ju ännu intressantare att få med att de inte förlorat på 10 matcher.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
popquee (+1)
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-22, 18:43   #25
 
GraNiTs avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Ort: Skåneland
Inlägg: 160
Sharp$: 698
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av O12 Visa inlägg
Man C - känns som en solklar spik trots höga steck%

Newcastle känns ruskigt ostabila, saknar bl a Ben Arfa - QPR på uppgång måste med! gardera. QPR har ett namnkunnigt lag, Redknapp verkar fått igång gänget.

Southampton svårslagna hemma - slår ett för dagen rätt dåligt Sunderland? tänkbar spik.

Tottenham - det lag jag "hatar" i tippsammanhang, visst man får säkerligen tillbaka Bale här, men nej, Tottenham tycker jag inte ska vara streckade så högt, Minst X ska med. Stoke bjuder inte på mycket... 0-0 match åter igen kanske...

WBA - Norwich, lurig match känns lite 50-50 - värde därmed på Norwich! Gardera.

Westham - Everton, WH är starka hemma och Everton har svårt att vinna matcherna på bortaplan, luktar X och jag nöjer mig nog med 1an vid gardering - Everton saknar viktige Fellaini

Gillar Burnleys streck%, kan alltid skrälla. Ligger före Brums i tabellen också!

Blackburn är himmel eller helvete - denna match kan gå hur som helst.

Leeds starka hemma - våga spika kanske...

Leicester - Cardiff, toppmöte - ska något lag kunna knäcka Leicester på deras hemmaplan, så ska det väl kunna vara Cardiff?

Peterborough håller inte klassen - Bolton får inte tappa poäng här, x2 bör räcka.

Sheffield W - USLA hemma - fel favorit? tänkbar spik på Charlton.

Nottinghamn förlorar inte många matcher, nu möter man dock ett riktigt bra lag borta.
1an garderas med Xet.
Hur gick det?
GraNiT är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-22, 22:03   #26
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3892

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av GraNiT Visa inlägg
Hur gick det?

Gick riktigt uselt idag! Alla första målen kom väldigt bra Sen när målen kom i matcherna vi spikat, då vart alla åt fel håll

nya tag.

Var ju lite sådan dag idag, West Ham 1x vänds till 2a, Norwich x2 vänds till 1a osv....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
GraNiT (+1)

Senast redigerad av O12 den 2012-12-22 klockan 22:05.
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-23, 02:27   #27
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 111
Sharp$: 178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av O12 Visa inlägg
Gick riktigt uselt idag! Alla första målen kom väldigt bra Sen när målen kom i matcherna vi spikat, då vart alla åt fel håll

nya tag.

Var ju lite sådan dag idag, West Ham 1x vänds till 2a, Norwich x2 vänds till 1a osv....
+1. Slog på stort men det gick åt helvete ändå. Sånt är livet.
popquee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td