Visa ett inlägg
Gammal 2013-01-04, 11:55   #83
kriga
Banned

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 8
Standard

Jag ser att mitt inläggg blivit raderat. Eftersom jag till skillnad från Boone känner NHL Gamblern och vet vad jag pratar om istället för att kasta skit och spekulera vilt utan underlag och fakta.

Så mkt som är fel i denna tråd så jag kände mig tvungen att kommentera.
Förstår inte varför inte NHL Gamlern, precis som alla andra inte ska få ha sin blogg eller skriva sina rekar. Så vitt jag vet står det inte skrivet i stjärnorna att den metodik Boone förespråkar är korrekt och riktig.

Håller inte med heller om att jag outade honom. Men detta är ingen stor grej för mig personligen så jag släpper ämnet.

Däremot skulle kanske Boone ta en fundera på sig själv och vad han för egen del egentligen åstakommit. Att anonymt sitta och spy galla och publicera oriktiga uppgifter känns omoget och faktiskt ganska ointiligent.

Tobias Holm må vara en klåpare rent speltekniskt men, han är iallafall offentlig och står för sina uttalanden som en man.
Sen går det ju inte heller att blunda för att han lyckats göra RoK väldigt lönsamt. Såg nyligen siffror från det bolaget vars mestadelen av deras verksamhet ligger. Ganska imponerande siffror.

Så vem är egentligen en klåpare?

Mvh K
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat