Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-04-27, 03:24   #76
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Notera att han tar bort sina förlustgivande spel. Idag tipsade han om Bortalag +0.5 och Sens bland annat, även Devils. Sens förlorade och det inlägget är borta.

Alla hans tips de senaste dagarna har försvunnit förutom Devils-tipset som ligger uppe nu, det tipset la han upp på bloggen efter matchen startat.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-27, 03:35   #77
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Snorkvalpen Visa inlägg
Har läst igenom lite här och undrar bara en sak.. Ser inte mkt redovisat på dina sheets Boone, enbart 4 st sheets med mindre än 100 spel på samtliga där 2 av dom har roi över 100. Redovisar du dina spel någon annanstans? Verkade bara lite konstigt, inte så insatt dock men upplys mig=)
Detta är en rätt intressant fråga som ofta lågintelligenta brukar komma med, för att kunna kritisera skall den som kritiserar vara framgångsrik inom fältet det rör sig om. Det är helt betydelselöst, det är egentligen bara ett värdeargument för att skapa en sämre eller bättre uppfattning om den som kritiserar.

Det som ifrågasätts här har med moral, logik och information att göra, knappast hurvida den som ifrågasätter själv är en vinnande spelare i det här fallet. Detta kan jämföras med historian om idioten och stenen.

Nu vet jag inte om den är någorlunda känd eller inte, men i korthet handlar det om att idiot varnar kaptenen på sitt skepp för en sten som flyter på vattnet. Just för att han är en idiot, så struntar Kaptenen i hans varning och självklart var stenen som flöt ett grund och skeppet kapsejsade.


Så länge frågeställningen är sund, skall aldrig den som skriver det ifrågasättas då det knappast kan för debatten eller svaret på frågeställningen framåt. Jag skulle vilja hävda att eftersom du ens frågar något sådant, visar på din oerhört dåliga logiska sida där du tror att världens främsta fotbollskritiker även är världens bästa spelare.


Nu kanske det blev lite långt svar, eller vad man skall kalla med men fan vad jag avskyr dumma jävla lodisar som hoppas vinna lite mark på totalt fel sätt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
perssah (+2), apekatt66 (+5)
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-27, 16:29   #78
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 44
Sharp$: 1093


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive Visa inlägg
Detta är en rätt intressant fråga som ofta lågintelligenta brukar komma med, för att kunna kritisera skall den som kritiserar vara framgångsrik inom fältet det rör sig om. Det är helt betydelselöst, det är egentligen bara ett värdeargument för att skapa en sämre eller bättre uppfattning om den som kritiserar.

Det som ifrågasätts här har med moral, logik och information att göra, knappast hurvida den som ifrågasätter själv är en vinnande spelare i det här fallet. Detta kan jämföras med historian om idioten och stenen.

Nu vet jag inte om den är någorlunda känd eller inte, men i korthet handlar det om att idiot varnar kaptenen på sitt skepp för en sten som flyter på vattnet. Just för att han är en idiot, så struntar Kaptenen i hans varning och självklart var stenen som flöt ett grund och skeppet kapsejsade.


Så länge frågeställningen är sund, skall aldrig den som skriver det ifrågasättas då det knappast kan för debatten eller svaret på frågeställningen framåt. Jag skulle vilja hävda att eftersom du ens frågar något sådant, visar på din oerhört dåliga logiska sida där du tror att världens främsta fotbollskritiker även är världens bästa spelare.


Nu kanske det blev lite långt svar, eller vad man skall kalla med men fan vad jag avskyr dumma jävla lodisar som hoppas vinna lite mark på totalt fel sätt.
Lite för långt svar ja...
den ända jag undrade var om han redovisat sina spel någon annanstans, eftersom spreeadsheetsen här på sharps inte innehöll så mkt...
Skulle räckt med ett simpelt svar, men du va tvungen att skriva massa trams....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+5)

Senast redigerad av Snorkvalpen den 2012-04-27 klockan 16:45.
Snorkvalpen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-29, 13:28   #79
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1
Sharp$: 43
Standard

Nhl Gambler vilken skojare tycker det är bra att detta kommit fram
CrazyBet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-15, 21:41   #80
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 4
Sharp$: 12
Standard

I perioder när jag pallade drev jag en blogg som fokuserade på NHL. Som mest var jag uppe i runt 1000 unika besökare om dagen, då hände det att folk skrev till mig och klagade rätt friskt på NHL-gambler. Och han själv började också höra av sig lite grann.

Har nog alltid tyckt att han är rätt mycket pajas, vad gäller tipsen. Och de där tre, fyra raderna om varje match är, precis som Boone skrev (även om hela den här tråden också är rätt larvig), som direktöversatta från vilkan capper-sida som helst som skrivs av amerikaner. Det där med egna åsikter vete fåglarna...
Skojaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-16, 11:07   #81
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

rätt så ironiskt att Du kliver in i denna tråd Skojarn & kallar NG för pajas.
Vill mig minnas både dig & din blogg men kanske framförallt ditt sätt att se på spel i överlag. Värde odds & bokföring var ju enligt Dig inte nödvändigt när det kom till spel. Sedan var det väl snarare Du som spammade i NGs trådar om hur du gått om han. Bara det är ju

Detta forum kommer göra dig gott.
Skulle börja här https://www.sharps.se/spelskolan om jag vore du.

Mvh Hawk
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Analys (+1), eddieh (+3), befriamig (+2)
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-04, 01:46   #82
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Edit av KP

Citat:
2.04. Användare på Sharps.se har rätt till anonymitet

Den som på forumet (via inlägg, PM eller IRC) postar, eller hotar att posta, personuppgifter, IP-nummer eller annan information såsom arbetsplats, med uppsåt att avslöja en annan användares identitet riskerar avstängning, med undantag för användare som själva publicerat dessa privata uppgifter i forumet.
Att publikt sammankoppla användares alternativa konton eller konton på andra forum eller webbsidor är inte tillåtet och kan leda till varning, undantaget då admin, moderator eller användaren själv tidigare meddelat uppgiften publikt.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-04, 10:55   #83
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Jag ser att mitt inläggg blivit raderat. Eftersom jag till skillnad från Boone känner NHL Gamblern och vet vad jag pratar om istället för att kasta skit och spekulera vilt utan underlag och fakta.

Så mkt som är fel i denna tråd så jag kände mig tvungen att kommentera.
Förstår inte varför inte NHL Gamlern, precis som alla andra inte ska få ha sin blogg eller skriva sina rekar. Så vitt jag vet står det inte skrivet i stjärnorna att den metodik Boone förespråkar är korrekt och riktig.

Håller inte med heller om att jag outade honom. Men detta är ingen stor grej för mig personligen så jag släpper ämnet.

Däremot skulle kanske Boone ta en fundera på sig själv och vad han för egen del egentligen åstakommit. Att anonymt sitta och spy galla och publicera oriktiga uppgifter känns omoget och faktiskt ganska ointiligent.

Tobias Holm må vara en klåpare rent speltekniskt men, han är iallafall offentlig och står för sina uttalanden som en man.
Sen går det ju inte heller att blunda för att han lyckats göra RoK väldigt lönsamt. Såg nyligen siffror från det bolaget vars mestadelen av deras verksamhet ligger. Ganska imponerande siffror.

Så vem är egentligen en klåpare?

Mvh K
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-27, 20:46   #84
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Jag ser att mitt inläggg blivit raderat. Eftersom jag till skillnad från Boone känner NHL Gamblern och vet vad jag pratar om istället för att kasta skit och spekulera vilt utan underlag och fakta.

Så mkt som är fel i denna tråd så jag kände mig tvungen att kommentera.
Förstår inte varför inte NHL Gamlern, precis som alla andra inte ska få ha sin blogg eller skriva sina rekar. Så vitt jag vet står det inte skrivet i stjärnorna att den metodik Boone förespråkar är korrekt och riktig.

Håller inte med heller om att jag outade honom. Men detta är ingen stor grej för mig personligen så jag släpper ämnet.

Däremot skulle kanske Boone ta en fundera på sig själv och vad han för egen del egentligen åstakommit. Att anonymt sitta och spy galla och publicera oriktiga uppgifter känns omoget och faktiskt ganska ointiligent.

Tobias Holm må vara en klåpare rent speltekniskt men, han är iallafall offentlig och står för sina uttalanden som en man.
Sen går det ju inte heller att blunda för att han lyckats göra RoK väldigt lönsamt. Såg nyligen siffror från det bolaget vars mestadelen av deras verksamhet ligger. Ganska imponerande siffror.

Så vem är egentligen en klåpare?

Mvh K
Du säger att så mycket i tråden är fel, men du säger inte vad eller varför det är fel utan lyckas med ett inlägg som säger totalt noll trots 5 hela stycken...

Jag är knappast anonym och en person med intresse skulle ganska enkelt kunna lista ut vem jag är. Sen att jag inte skyltar med mitt namn som nick har väl inte så mycket med saken att göra inte sant?

Allt som är sagts om NHL-Gambler står jag för och anledningen till denna tråden var den otroligt underhållande mailhistoriken jag hade med honom. Gamblern är en förlorare som indirekt gör att människor förlorar pengar likt många andra, även om han själv inte tror han gör det. Kul att se han börjat med bokföring igen denna säsongen. Frågan är om den kommer finnas kvar när den slutar.

Snällt av dig som påstådd vän till NHL-Gambler att lyfta upp denna tråden igen förresten. För varje nytt inlägg hjälper det till att öka exponeringen på både Google och Sharps så några fler kanske får upp ögonen för hans business.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-29, 09:51   #85
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Synd att du verkar ha tappat intresset för Sharps och Boones Corner.

Det var ett år sedan du startade en ny tråd i BC.

Även om jag inte delar ditt synsätt på andra människor så tycker jag dina trådar ändå var underhållande. Alltid kul med folk som sticker ut lite.
Men det kanske bara var kul i början för att väcka intresse? Hur är det med uthålligheten egentligen? Dagslända?
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-29, 11:06   #86
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Tack, det var allt som behövdes. Användare Knulla_KP permanent avstängd för trolleri och diverse. /mod
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-29, 21:45   #87
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Dock kan Boones tråd med Bet365 chatten vara det roligaste jag läst.
Mer av den varan Boones!
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-04, 22:44   #88
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 9
Sharp$: 416


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive Visa inlägg
Fan har Sharps med något att göra?
Håller med här, Det är väll mellan dig o han varför blandar han in Sharps i detta?
widstrom är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-06, 21:39   #89
 
marlings avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 290
Sharp$: 3105
Standard

förstår inte problemet. om NG ger ut förlorande spel så kommer ju folket tillslut inse det och försvinna från sidan. Nu verkar han ha kvar sina spelare sen flera år tillbaka, så är de verkligen förlorande? jag vet inte, oavsett så är det väl upp till var och en å avgöra om man vill rygga eller ej. Han ger ut sina tankar, och jag tvivlar på att de är medvetet förlorande i.om hans tid han lägger ner på dessa spel. I relativa tal är pengarna han tjänar från affilates såpass låg så det är inte "värt" för honom...
Nu verkar NG haft ett sheet på senaste säsongen, och där kan man se att han är vinnande. har inte följt denna så ingen aning om det är "fejkat" eller ej. men är säker på att någon har som kan bekräfta?
marling är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-09, 16:14   #90
 
Mr.DEEs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 143
Sharp$: 1033
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av marling Visa inlägg
förstår inte problemet. om NG ger ut förlorande spel så kommer ju folket tillslut inse det och försvinna från sidan. Nu verkar han ha kvar sina spelare sen flera år tillbaka, så är de verkligen förlorande? jag vet inte, oavsett så är det väl upp till var och en å avgöra om man vill rygga eller ej. Han ger ut sina tankar, och jag tvivlar på att de är medvetet förlorande i.om hans tid han lägger ner på dessa spel. I relativa tal är pengarna han tjänar från affilates såpass låg så det är inte "värt" för honom...
Nu verkar NG haft ett sheet på senaste säsongen, och där kan man se att han är vinnande. har inte följt denna så ingen aning om det är "fejkat" eller ej. men är säker på att någon har som kan bekräfta?
Jag kan bekräfta. Följde honom 2012. Slutade med att han skrev i sitt sheet: Tar ett break nu så att inte min BR är borta innan ens första halvan är avklarad. Han är en förlorande spelare
Mr.DEE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara


td