Visa ett inlägg
Gammal 2013-01-04, 18:33   #13
AndreasB1897
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Sidan gick utför redan när iCash lämnade, om det berodde på han eller inte låter jag vara osagt. Jag förstår att Mars kan vara upptagen och att då sidan kan stanna upp, inga konstigheter alls faktiskt men det stora problemet är ju fortfarande inte vad det kommer för nya funktioner utan hur sidan sköts.

Folk som sköter sig och bidrar blir behandlade som kvinnor i Indien och de som beter sig som män i Indien är dem som har det bäst här. Till exempel så får man skriva vad man vill trots att man inte bidrar med någonting och gång på gång sabba trådar, kolla bara på alla dessa sportspelet trådar som gått berserk p.g.a en jävla pajas varit inne och kluddat gång på gång med "tack" och "jag spelar detta och detta, vad tror ni?" Nej denna sidan kommer inte komma någonvart så länge man inte modererar riktigt och seriöst.

Själv tycker jag det är jävligt synd då det funnits grym potential i över 2 år men den har inte utnyttjats utan istället har man hållit på som några tomtar (Se inlägget ovanför).

Och ska jag bara kommentera incidenten med Lazlo så tycker jag det är pinsamt av KP & co och att Sharps inte är vinstdrivande för att man ska ge tillbaka pengarna nu i en ny rekfunktion? Come on....
__________________
Twitter: @AndreasB1897
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
htsolna08 (+1), htsolna08 (+1), htsolna08 (+1), BlackCobra (+1), BlackCobra (+1), BlackCobra (+1)
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat