Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Sanningen är mycket mörkare än ni kan ana, vi är ett gäng FAS 3 killar som tvingas sitta här medan Boone och KP kör med oss och tvingar oss att posta medan dom tar betalt av staten.
Ni förstår oavsett om sidan är vinstdrivande eller inte, så kommer den aldrig ha intentionen att sno pengar från spelare eller ge dåliga tips för att tjäna lite extra. Lite tilit får man väl visa, efter att ha fått allt gratis i flera flera år?
|
Att du befinner dig i statens punggrepp, FAS 3, är det nog ingen som tvivlar på... Men vem har ens antytt att sharps skulle
"ha intentionen att sno pengar från spelare eller ge dåliga tips för att tjäna lite extra"? Kan du inte visa oss dessa rader... Måste ha missat något.
Och "gratis" har det väl inte heller varit heller. Även medlemmarna lägger ned tid på att ge så bra tips som möjligt (de flesta, i alla fall) och det kostar både blod, svett, tårar, sharps och inte minst tid... Detta betalade många med när de tog del utav sharps "inköpta" tips från olika cappers...
Tillit förtjänar man - ingenting man får "gratis".
Jag anser, som jag skrev igår, att sharps bör sträva efter att driva sajten som vinstdrivande verksamhet, bara det kommer även medlemmarna till gagn. Detta är inget problem, enbart sunt, då driften då skulle skötas mer professionellt.
Varför inte anordna tävlingar där sharps inbjuder bettingbolag att ge, sharps och dess medlemmar, en möjlighet till förmånliga reloadbonusar och rena penningpriser. En win-winsituation! Sharps utnyttjas INTE till sin fulla potential, med så många engagerade "ägare", moderatorer och medlemmar och detta kan jag inte förstå, då detta inte skulle kräva så mycket mer tidsåtgång från sharps sida (tror jag, i alla fall).
Ingen från sharps vill ens bemöda sig att svara på om mina förslag är bra, eller inte - detta inger inte varken respekt och/eller professionalism. Det negativa man har att säga/skriva kring sidan bemöts direkt, med antingen syrliga svar, påhopp, tillsägelser och/eller avstängningar...
De positiva förslagen överses av någon konstig anledning. Jag kräver inte att mina förslag eller tankar skall genomdrivas, det är inte min sak att avgöra då jag inte är med i ägarstaben, men att mina frågor och förslag bemöts med respekt och svar - detta kan jag kräva, det kan alla på denna sida...
Men det finns en tydlig avgränsning mellan olika "falanger" på sajten och detta är inte okey - ryggdunkareliten (ja, jag kan jag med) befinner sig på chatten och det är tydligt att vissa behandlas totalt olika vad gäller varningar, tillsägelser och avstängningar - olika måttstockar, helt enkelt...
Med detta sagt så hoppas jag mycket på 2013, då sharps är den klart bästa bettingsidan, utan konkurrens egentligen, i Sverige. Sharps 3.0 blir spännande att ta del utav, helt klart!
Men sharps bör ta tag i att snappa upp medlemmarnas initiativ och framåtanda, detta då sharps annars riskerar att gå i stå - vilket tyvärr nu, förhoppningsfullt tillfälligt, verkar vara fallet. Inga stora förändringar sker och detta med medlemstävlingar är något som jag är 100% säker på skulle uppskattas enormt utav sharps medlemmar och skulle även höja sharps till en än högre nivå! Som det är nu så sker detta endast vid stora evenemang såsom fotbolls-VM och EM, samt en pokerturnering per år. Alldeles för dåligt för en sajt av sharps dignitet...
Då kör vi vidare med en förhoppning om ett vinstrikt år för alla och att sharps utvecklas i en positiv riktning vilket jag vet att de flesta här inne vill, vinstdrivande, eller inte!