Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-01-05, 14:11   #76
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Detta är helt korrekt. Löjeväckande hävda att detta är en hobbeyverksamhet.

Vems hobbeyverksamhet är det isåfall? Boones? Kp?

Detta verkar ju vara en svart verksamhet
Seriöst om du ska komma med falska påståenden så kan du iaf ha mer kött på benen för du verkar inte ha någon koll på hur varken en inkomstdeklaration fungerar eller vad som menas med hobbyverksamhet.

En hobbyverksamhet ska tas upp i en inkomstdeklaration även. Däremot är vinsten sålänge den är under 50.000kr per år skattefri. Sharps har en vinst på under 50.000kr och därmed är den skattefri. MEN den ska fortfarande tas upp i din inkomstdeklaration under avdelningen hobbyverksamhet, ingen har påstått något annat.

Läs mer på skatteverkets hemsida så kanske du lär dig något och därmed har grund för det du säger för du är ute på djupt vatten där du tydligen saknar basala kunskaper i dina påhopp.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Juret (+10), limeburn (+5), Persa (+5), boored (+15)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-05, 14:30   #77
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Seriöst om du ska komma med falska påståenden så kan du iaf ha mer kött på benen för du verkar inte ha någon koll på hur varken en inkomstdeklaration fungerar eller vad som menas med hobbyverksamhet.

En hobbyverksamhet ska tas upp i en inkomstdeklaration även. Däremot är vinsten sålänge den är under 50.000kr per år skattefri. Sharps har en vinst på under 50.000kr och därmed är den skattefri. MEN den ska fortfarande tas upp i din inkomstdeklaration under avdelningen hobbyverksamhet, ingen har påstått något annat.

Läs mer på skatteverkets hemsida så kanske du lär dig något och därmed har grund för det du säger för du är ute på djupt vatten där du tydligen saknar basala kunskaper i dina påhopp.
Tack för dina svar. Cred för att du(ni) tar denna disskution öppet.
Jag var väl mest nyfiken på vilken nivå av affärsmässig professionalism er verksamhet bedrivs.

Tydligare svar än så kan man inte få..
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-05, 17:21   #78
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Persa Visa inlägg
Det många förmodligen inte vet är att det kostar en hel del att driva en server där sidan får över 1000 unika besökare/dagen.

Nu vet jag inte exakt vad driftkostnaden är men jag har gjort en grov uppskattning.

Låt säga att servern som står för sidan har en kostnad på 16000kr. Antag att en server håller i tre år innan den behöver bytas ut (fler besökare kräver bättre hårdvara), detta ger en månadskostand på 444kr.

Sedan tillkommer driftkostnader för servern vilket kräver en bra uppkoppling och elektricitet. Nu tror jag att sharps har sin server i en serverhall och ett avtal med en garanterad trafikmängd på > 160GB kostar runt 500kr/månaden.

Detta ger en total kostnad på 944kr/månaden bara för drift. Sedan tillkommer domännamnet som kostar 100kr/år. Nu finns det säkert flera andra kostnader jag inte räknat in men det ger en liten indikation vad det kostar att driva denna hobbyverksamhet.
Japp, tyvärr är det mer än så då det numera är ett monster som står å kör Sharps.se. vBulletin är bra på mycket men det är känt för att äta mer resurser än i princip något annat du kan köra på en webhost.
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
boored (+15)
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-05, 17:51   #79
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Sanningen är mycket mörkare än ni kan ana, vi är ett gäng FAS 3 killar som tvingas sitta här medan Boone och KP kör med oss och tvingar oss att posta medan dom tar betalt av staten.


Ni förstår oavsett om sidan är vinstdrivande eller inte, så kommer den aldrig ha intentionen att sno pengar från spelare eller ge dåliga tips för att tjäna lite extra. Lite tilit får man väl visa, efter att ha fått allt gratis i flera flera år?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fxstc98 (+20), boored (+20), RobinD (+20)
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-05, 19:15   #80
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive Visa inlägg
Sanningen är mycket mörkare än ni kan ana, vi är ett gäng FAS 3 killar som tvingas sitta här medan Boone och KP kör med oss och tvingar oss att posta medan dom tar betalt av staten.


Ni förstår oavsett om sidan är vinstdrivande eller inte, så kommer den aldrig ha intentionen att sno pengar från spelare eller ge dåliga tips för att tjäna lite extra. Lite tilit får man väl visa, efter att ha fått allt gratis i flera flera år?

Att du befinner dig i statens punggrepp, FAS 3, är det nog ingen som tvivlar på... Men vem har ens antytt att sharps skulle "ha intentionen att sno pengar från spelare eller ge dåliga tips för att tjäna lite extra"? Kan du inte visa oss dessa rader... Måste ha missat något.

Och "gratis" har det väl inte heller varit heller. Även medlemmarna lägger ned tid på att ge så bra tips som möjligt (de flesta, i alla fall) och det kostar både blod, svett, tårar, sharps och inte minst tid... Detta betalade många med när de tog del utav sharps "inköpta" tips från olika cappers...

Tillit förtjänar man - ingenting man får "gratis".

Jag anser, som jag skrev igår, att sharps bör sträva efter att driva sajten som vinstdrivande verksamhet, bara det kommer även medlemmarna till gagn. Detta är inget problem, enbart sunt, då driften då skulle skötas mer professionellt.

Varför inte anordna tävlingar där sharps inbjuder bettingbolag att ge, sharps och dess medlemmar, en möjlighet till förmånliga reloadbonusar och rena penningpriser. En win-winsituation! Sharps utnyttjas INTE till sin fulla potential, med så många engagerade "ägare", moderatorer och medlemmar och detta kan jag inte förstå, då detta inte skulle kräva så mycket mer tidsåtgång från sharps sida (tror jag, i alla fall).

Ingen från sharps vill ens bemöda sig att svara på om mina förslag är bra, eller inte - detta inger inte varken respekt och/eller professionalism. Det negativa man har att säga/skriva kring sidan bemöts direkt, med antingen syrliga svar, påhopp, tillsägelser och/eller avstängningar...

De positiva förslagen överses av någon konstig anledning. Jag kräver inte att mina förslag eller tankar skall genomdrivas, det är inte min sak att avgöra då jag inte är med i ägarstaben, men att mina frågor och förslag bemöts med respekt och svar - detta kan jag kräva, det kan alla på denna sida...

Men det finns en tydlig avgränsning mellan olika "falanger" på sajten och detta är inte okey - ryggdunkareliten (ja, jag kan jag med) befinner sig på chatten och det är tydligt att vissa behandlas totalt olika vad gäller varningar, tillsägelser och avstängningar - olika måttstockar, helt enkelt...

Med detta sagt så hoppas jag mycket på 2013, då sharps är den klart bästa bettingsidan, utan konkurrens egentligen, i Sverige. Sharps 3.0 blir spännande att ta del utav, helt klart!

Men sharps bör ta tag i att snappa upp medlemmarnas initiativ och framåtanda, detta då sharps annars riskerar att gå i stå - vilket tyvärr nu, förhoppningsfullt tillfälligt, verkar vara fallet. Inga stora förändringar sker och detta med medlemstävlingar är något som jag är 100% säker på skulle uppskattas enormt utav sharps medlemmar och skulle även höja sharps till en än högre nivå! Som det är nu så sker detta endast vid stora evenemang såsom fotbolls-VM och EM, samt en pokerturnering per år. Alldeles för dåligt för en sajt av sharps dignitet...

Då kör vi vidare med en förhoppning om ett vinstrikt år för alla och att sharps utvecklas i en positiv riktning vilket jag vet att de flesta här inne vill, vinstdrivande, eller inte!

__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+2)

Senast redigerad av Pilkast den 2013-01-05 klockan 19:19.
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-05, 19:55   #81
 
fxstc98s avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Ort: Pga jobb, lite här och där
Inlägg: 379
Sharp$: 3168


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jante............
Lägg ner denna diskussion nu. Den bidrar inte ett skit till vare sig sida, eller
medlemmar.
Gillar ni inte sidan, men dra till de som ni tycker är bättre då, hmmm,
Detta har blivit en väldigt destruktiv debatt.
fxstc98 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-05, 20:10   #82
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

( fxstc98) Tråkigt att du kommer med den typen av svar). passar det inte så dra till en annan sida. Jag upplever inte tråden som destruktiv, snarare en väckarklocka.

Tycker Pilkast har stora poänger i det han säger. En stor del av poängen med en community är ju att vara så pass många i en specifik sektor att förhandlingspositionen gentemot spelbolagen blir fördelaktig.

Jag tycker helt enkelt att det finns mkt att göra som skulle ge oss medlemmar mer fördelaktiga villkor på spelmarknaden. Lite som kundkraft bör man agera.
Tycker ledningen av sharps visar begränsning här och jag undrar om förmågan och viljan finns.

Det pilkast säger är ju bara väldigt vettigt och skulle med rätt upplägg leda till såväl ökade intäkter för Sharps, samt kraftigt förbättrade villkor för Sharps medlemmar. Om inte detta är win win vet jag inte..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+25), Migge (+2)

Senast redigerad av kriga den 2013-01-05 klockan 20:13.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-05, 20:18   #83
 
fxstc98s avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Ort: Pga jobb, lite här och där
Inlägg: 379
Sharp$: 3168


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Nej, detta var INTE vad jag menade, men tack för försöket att blanda äpplen med päron...

Det jag menade var helt ENKELT,och inget annat, att en handling utföres ICKE utan att du som individ har en förväntan, medveten eller omedveten, om att du skall få någonting tillbaks... Via en ekonomisk och/eller känslomässig vinning. Krångla inte till det med en massa icke-argument. Det jag skrivit ovan är vad jag menat!

In short: Du gör inte något för en annan människa utan att förvänta dig något tillbaks... Simple as that!

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
( fxstc98) Tråkigt att du kommer med den typen av svar). passar det inte så dra till en annan sida. Jag upplever inte tråden som destruktiv, snarare en väckarklocka.

Tycker Pilkast har stora poänger i det han säger. En stor del av poängen med en community är ju att vara så pass många i en specifik sektor att förhandlingspositionen gentemot spelbolagen blir fördelaktig.

Jag tycker helt enkelt att det finns mkt att göra som skulle ge oss medlemmar mer fördelaktiga villkor på spelmarknaden. Lite som kundkraft bör man agera.
Tycker ledningen av sharps visar begränsning här och jag undrar om förmågan och viljan finns.

Det pilkast säger är ju bara väldigt vettigt och skulle med rätt upplägg leda till såväl ökade intäkter för Sharps, samt kraftigt förbättrade villkor för Sharps medlemmar. Om inte detta är win win vet jag inte..
Tycker den här debatten har spårat ur bara..
Sidan kostar inget att vara med på, och dom jobbar säkert på att göra den
bättre mest hela tiden. NÄR TID FINNES.
Avundsjuka är en väldigt destruktiv egenskap...........
fxstc98 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-05, 20:20   #84
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fxstc98 Visa inlägg
Jante............
Lägg ner denna diskussion nu. Den bidrar inte ett skit till vare sig sida, eller
medlemmar.
Gillar ni inte sidan, men dra till de som ni tycker är bättre då, hmmm,
Detta har blivit en väldigt destruktiv debatt.

Herregud! Vad är din definition av ett forum? Är inte sharps ett forum, öppet för diskussioner? Sharps är ett forum där man kan dryfta det mesta - dock mest spelrelaterade ämnen. Men detta innebär inte att man inte kan/får diskutera huruvida sidan fungerar eller hur den skulle kunna fungera bättre, eller? Detta ligger i allas intressen.

Du anser alltså att om man inte håller med dig, andra medlemmar och/eller sharps driftspersonal, så skall man hålla käften, eller "dra"? Detta låter verkligen som en -kommentar och inställning... Tala om übermenchmentalitet!

Kasta nu heller inte framgent sten i glashus - du vet att du nu diskvalificerat dig själv, för all framtid, att vara kritisk mot någon annan på detta forum, eller sharps i stort?

Självklart måste man få dryfta ting som man inte håller med om eller missförhållanden - allt annat liknar en totalitär stat som iofs Sverige mer och mer börjar likna...

Lika självklart är att man skall lyfta fram positiva saker med sharps och inte bara spy galla, det ligger i sakens natur. Gör man inte det så blir man enbart tagen för en sur och tvär djävel...

För att göra det övertydligt: Jag ÄLSKAR sharps men det finns alltid förändringar och förbättringar att göra - detta är INTE ett motsattsförhållande, tvärtom. Sitter man stillatigande i båten så sker inget och medlemmarna blir enbart frustrerade och söker sig vidare, detta tror jag inte sharps önskar.

Kör hårt nu sharps - version 3.0 kan bli hur bra som helst!
__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-05, 20:25   #85
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Ryggdunkare finns det gott om. Sen finns det vi andra som vill komma med ideer om förbättring och att sajten skall utvecklas.

Jag hänger ju själv här och gullar sajten mkt. Jag har inga onda avsikter med det jag skriver, utan vill bara lyfta frågan ovanför (dra om det inte passar nivån).

Om det ur detta kann komma ideer och förslag på hur båda Sharps kan öka sina intäkter samt ge oss medlemmar bättre villkor i speldjungeln så gagnar väl det alla.

Senast redigerad av kriga den 2013-01-05 klockan 20:27.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-05, 20:28   #86
 
fxstc98s avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Ort: Pga jobb, lite här och där
Inlägg: 379
Sharp$: 3168


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Herregud! Vad är din definition av ett forum? Är inte sharps ett forum, öppet för diskussioner? Sharps är ett forum där man kan dryfta det mesta - dock mest spelrelaterade ämnen. Men detta innebär inte att man inte kan/får diskutera huruvida sidan fungerar eller hur den skulle kunna fungera bättre, eller? Detta ligger i allas intressen.

Du anser alltså att om man inte håller med dig, andra medlemmar och/eller sharps driftspersonal, så skall man hålla käften, eller "dra"? Detta låter verkligen som en -kommentar och inställning... Tala om übermenchmentalitet!

Kasta nu heller inte framgent sten i glashus - du vet att du nu diskvalificerat dig själv, för all framtid, att vara kritisk mot någon annan på detta forum, eller sharps i stort?

Självklart måste man få dryfta ting som man inte håller med om eller missförhållanden - allt annat liknar en totalitär stat som iofs Sverige mer och mer börjar likna...

Lika självklart är att man skall lyfta fram positiva saker med sharps och inte bara spy galla, det ligger i sakens natur. Gör man inte det så blir man enbart tagen för en sur och tvär djävel...

För att göra det övertydligt: Jag ÄLSKAR sharps men det finns alltid förändringar och förbättringar att göra - detta är INTE ett motsattsförhållande, tvärtom. Sitter man stillatigande i båten så sker inget och medlemmarna blir enbart frustrerade och söker sig vidare, detta tror jag inte sharps önskar.

Kör hårt nu sharps - version 3.0 kan bli hur bra som helst!
För all framtid????????????????????????

Det jag menar är att det har blivit någon form av hets kampanj, mot dom som drar runt denna sida..
Förbättringar kan man disskutera, men om dom tjänar pengar eller inte, VAD har det med saken att göra..
Dom har redan en tråd om vad folk önskar, använd den då....
OCH, jag står fast vid min åsikt, om du inte gillar sidan, DRA.

fxstc98 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-05, 20:44   #87
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

MODERATORMEDDELANDE

Jag tänker inte flytta/radera några inlägg som varit offtopic utan det som skrivits får vara kvar fram till detta inlägg då det på något underligt sätt ändå berörde vinst/maximering utav vinst/sharps ekonomi. Samt så ville vi inte plocka bort inlägg då det skulle bara tolkats negativt som att vi inte vågar ta diskussionen. Däremot kommer inlägg efter mitt att påverkas, så se till att diskutera i korrekt tråd så kan vi ha trådarna öppna för diskussion.
Ursäkta BlackCobra för att din tråd blivit halvtrasig men hoppas du har fått svar på dina frågor i denna röra.

Vill ni diskutera hur vi kan förbättra Sharps tillsammans, gör ni det i korrekt tråd. Bl.a. startades denna https://www.sharps.se/forums/feedback...-sharps-3-0-a/ där vi bad om förslag från er medlemmar angående förbättringar eller förändringar utav tex regelverk m.m.

Vill ni diskutera huruvida Sharps är vinstdrivande eller icke gör ni det vidare i den här tråden. /MOD
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-05, 21:28   #88
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Ny vinkel. Eftersom jag själv är en entreprenör så reagerar jag alltid när jag ser en verksamhet med stor potetial men som inte lyckas ta steget.

Tycker man med denna sajt lagt grunden för något som skulle kunna funka i större skala både lokalt i sverige samt internationellt.

För att kunna engagera kompetenta personer inom alla plan för att göra detta till väldens största och bästa bettingcommunity behövs incitament.

En ide vore ju att bolagisera Sharps. Lägga all verksamhet i ett AB.
Personerna som byggt upp Sharps skulle ju kunna tex dela upp 50% av bolaget mellan sig.Detta är ju oxå ett sätt för Kp , Mars och de andra att få lite betalt för allt jobb de lagt ner.Resterande del skulle ju tex kunna säljas ut till ett fördelaktigt pris i form 5 procentiga aktieposter.

För att få köpa en 5 procentig post till fördelaktiga villkor krävs det att man leverar värdefull info till sajten. Leveranserna poängbedöms och mest poäng tex efter 6 mån ger rätten att köpa en aktiepost.
Detta skulle ju öka motivationen avsevärt för rekare, skibenter osv.

En prestationsrelaterad aktieoption. När aktierna säljs så får man in pengar i bolaget att expandera och utveckla.

Aktieposter skulle kunna vara ett intressant ersättningsmedel till att utveckla kompetensen på sidan.

Som sagt bara lite spontana tankar och upplägget är ju bara lite skissat min begränsade hjärna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+5)

Senast redigerad av kriga den 2013-01-05 klockan 21:40.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-06, 00:03   #89
 
Persas avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 474
Sharp$: 3963

Persas fotboll - 2013/2014
Stats: 6 - 2 - 0
ROI: 158.91%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mars Visa inlägg
Japp, tyvärr är det mer än så då det numera är ett monster som står å kör Sharps.se. vBulletin är bra på mycket men det är känt för att äta mer resurser än i princip något annat du kan köra på en webhost.
Okej då lär det vara en dator närmare 20000kr klassen? Glömde även nämna in att vBulletin-licensen kostar en hel del, vilket bör räknas in i beräkningarna.

Summan av kardemumman är att utgifterna är höga, vilket majoriteten av medlemmarna inte har någon susning av.
Persa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-06, 00:43   #90
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Persa Visa inlägg
Okej då lär det vara en dator närmare 20000kr klassen? Glömde även nämna in att vBulletin-licensen kostar en hel del, vilket bör räknas in i beräkningarna.

Summan av kardemumman är att utgifterna är höga, vilket majoriteten av medlemmarna inte har någon susning av.

Inte du heller, tydligen, server är väl den rätta benämningen, eller? Du vet heller inte på vilken nivå deras inkomster ligger så varför inte låta andra som enbart försöker föra en diskussion kring detta, göra det?

Du har ingen susning, jag har det absolut inte, många andra på sajten har det inte, so what? Frågan är öppen och svaret något givet...

Du gjorde själv en uppskattning utav vad det kostar att driva sajten/månad och hamnade på blygsamma 1000 kronor/månad - jag inbillar mig att deras "inkomster/fördelar" är högre än så, kalla mig naiv, men...

Även med uppgraderingar utav servrar och sådant så hamnar du inte på många kronor per/ägare/grundare årligen, eller hur? Vi vet inte ens hur många de är. Och självklart har ägarna/grundarna några personliga vinningar hos bolagen som gör reklam på sidan - dumt vore det annars! Och är jag helt fel ute här så borde någon i staben ta tag i detta...

Med detta sagt så skiter jag högaktningsfullt i om sharps grundare/ägare tjänar pengar på att driva denna bettingsajt - det vore de värda, om så vore fallet, men det är själva "hyckleriet" kring det som många/jag stör sig på...

Skulle inte sharps gått i sådan skarp polemik med "Holms" från början hade vi redan sett att sharps drivits i rent ekonomiskt syfte - men man band ris åt egen rygg där... Men detta kommer, konstigt och dumt vore det annars.

Så jag rekommenderar sharps starkt att så snabbt som möjligt genomföra vissa ändringar så att vi får till stånd x antal medlemstävlingar där båda parter är vinnare och att ni i fortsättningen driver sajten med vinstintresse - det skulle ALLA intressenter må bra av!

__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td