Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast
Nej, detta var INTE vad jag menade, men tack för försöket att blanda äpplen med päron...
Det jag menade var helt ENKELT,och inget annat, att en handling utföres ICKE utan att du som individ har en förväntan, medveten eller omedveten, om att du skall få någonting tillbaks... Via en ekonomisk och/eller känslomässig vinning. Krångla inte till det med en massa icke-argument. Det jag skrivit ovan är vad jag menat!
In short: Du gör inte något för en annan människa utan att förvänta dig något tillbaks... Simple as that!

|
Citat:
Ursprungligen postat av kriga
( fxstc98) Tråkigt att du kommer med den typen av svar). passar det inte så dra till en annan sida. Jag upplever inte tråden som destruktiv, snarare en väckarklocka.
Tycker Pilkast har stora poänger i det han säger. En stor del av poängen med en community är ju att vara så pass många i en specifik sektor att förhandlingspositionen gentemot spelbolagen blir fördelaktig.
Jag tycker helt enkelt att det finns mkt att göra som skulle ge oss medlemmar mer fördelaktiga villkor på spelmarknaden. Lite som kundkraft bör man agera.
Tycker ledningen av sharps visar begränsning här och jag undrar om förmågan och viljan finns.
Det pilkast säger är ju bara väldigt vettigt och skulle med rätt upplägg leda till såväl ökade intäkter för Sharps, samt kraftigt förbättrade villkor för Sharps medlemmar. Om inte detta är win win vet jag inte..
|
Tycker den här debatten har spårat ur bara..
Sidan kostar inget att vara med på, och dom jobbar säkert på att göra den
bättre mest hela tiden. NÄR TID FINNES.
Avundsjuka är en väldigt destruktiv egenskap...........