Visa ett inlägg
Gammal 2013-01-09, 19:16   #25
jaroiten
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Mina damer och herrar cirkusen fortsätter!

Eftersom jag hade tipsat min vän om samma spel och inte han heller hade fått spelet rättat än bad jag honom kontakta supporten, och tror ni jag blev förvånad över hans konversation med dem?

Ehhh... ja det blev jag. Läs själva:
Spoiler:
Catherine: Hej, jag heter Catherine.
Min vän: Hej! Jag har en fråga angående följande spel: Kommer Påvens twitterkonto @pontifex att ha fler följare än Justin Bieber (@justinbieber) vid årsskiftet 2012-2013?
Min vän: Detta har inte blivit rättat ännu
Catherine: Har du kupong ID, så ska jag undersöka?
Min vän: 185261203
Catherine: Tack så mycket. Ett ögonblick.
Catherine: Nu är kupongen rättad och utbetald. Grattis till din vinst!
Min vän: tack så mycket


Han fick alltså sin kupong rättad inom loppet av några minuter. Jag loggade då in igen för att se om min kupong också hade blivit rättad, men nej det hade den inte.. Så jag kontaktade supporten igen och se nu hur konversationen gick denna gång:
Spoiler:
Hej, jag heter Catherine.
jaroiten: Hej
Catherine: Hur kan jag hjälpa dig jaroiten?
jaroiten: Jag har ett spel som är avgjort för några dagar sen som ännu inte är rättat
Catherine: Har du kupong ID, så ska jag undersöka?
jaroiten: 185594919
Catherine: Tack så mycket, ett ögonblick jaroiten.
jaroiten: Okej
Catherine: Den ansvarige oddssättaren finns inte här just nu, men jag har nu mailat honom och bett honom att rätta matchen. Så snart han är tillgänglig kommer spelet att rättas.
jaroiten: Jasså, rättar ni spelen olika för olika användare?
Catherine: Hur menar du?
jaroiten: En vän till mig har spelat samma spel (kupong id: 185261203)
jaroiten: och fått sitt spel rättat
Catherine: Okej, om han kontaktade supporten så var det mycket möjligt att spelet rättades. Jag hade en kund tidigare med samma marknad som fick spelet rättat då den ansvarige oddssättaren var här. Han är just nu inte tillgänglig och därför kan inte spelet rättas. Jag har som sagt mailat honom och så snart han är tillgänglig så kommer spelet att rättas jaroiten.
jaroiten: Okej, tack så mycket, räknar med att spelet rättas snart då. Kontaktade er nämligen redan igår med detta ärende, men det har inte blivit rättat under dagen
jaroiten: Varför fick denna kund sitt spel rättat innan mig när jag kontaktade er redan igår?
Catherine: Jag kan se att du talade med Josefin igår och att hon skickade ett mail till ansvarige oddssättare angående vad som var korrekt, om spelet gällde till den första januari 2013 eller om det var i slutet av 2013. Jag talade direkt med oddssättaren när han var här på vårt kontor.
Catherine: Vi har fortfarande inte mottagit ett svar på Josefins mail, men jag kunde få kupongen rättad direkt eftersom jag kunde ta tag i honom och be honom göra det.
jaroiten: Vad spelet gäller är väl rätt så uppenbart "årsskiftet 2012-2013" står det ju i spelet.
jaroiten: Okej, aja men rätta mitt spel så fort som möjligt skulle gärna lägga lite nya spel med pengarna.
jaroiten: Nu måste jag gå. Tack för hjälpen.


Ganska otroligt att, min vän får sitt spel rättat så fort han skriver till supporten medan både jag och OP har fått strida en hel del för att få detta uppenbart vunna spel utbetalt. Men nu kan det inte vara långt borta antar jag..

Senast redigerad av jaroiten den 2013-01-09 klockan 19:46. Anledning: Edit: hade missat att censurera min väns namn på ett ställe.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat