Citat:
Ursprungligen postat av ulven77
Spoiler:
Mitt första inlägg på denna sida. Jag är inte alls insatt i detta, en del folk här verkar insatta i detta. Och det gäller ju Yobetit då såklart. Har läst hela tråden. Förlåt för massa text.
Känner många som satsat på största paketet (34k). Står och väger om jag skall satsa på detta eller inte, lutar åt inte. Men det är ju snacket om enkla pengar som lockar.
Kriga efterfrågade namn på bookmakers yobetit samarbetar med, dom säger sig samarbeta med pinnacle, 12bet, bet3000 och betus vad jag vet om.
Jag skrev till LGA Malta och dom bekräftade att youbetit skulle få tillstånd.
Den största anledningen till att jag tvivlar är att jag inte begriper vad dom andra bookmakers skulle tjäna på samarbete med yobetit. Kompisarna snackar om att "dom andra bookmakers får ju mer pengar i sitt system".
Jag tänker va fan det är väl bättra att ha 100 spelare och i snitt gå plus på varje än att ha 105 och gå plus på 100 och isnitt minus på 5
Samtidigt sägs det att de som startat siten är seriösa och välkända inom sin branch
Kan avsluta med hur dom själva säger att det skall fungera en svensk site.
"Spelare 1 på Bookmaker1(yobetit) har oddsen 1,80 och Spelare2 Bookmaker2 har odds 2,45.
Om du satsar € 585 på Bookmaker1 för Spelare1 att vinna, och € 430 på Bookmaker2 för Spelare2 att vinna, har du placerat totalt € 1015.
De olika utfall av händelsen är:
Om Spelare1 vinner, kommer din avkastning att vara totalt € 1053 (1,8 * 585 € = € 1053)
Om Spelare2 vinner, kommer din avkastning att vara totalt 1053,50 € (2,45 * 430 € = 1053,50 €)
Detta innebär att du kommer att tjäna € 38 eller € 38,50 beroende på vem som vinner matchen. Det bästa med Yobetit är att vi beräknar insatserna för dig. På bara några minuter kan du placera dina insatser och säkra din vinst."
Vad tror ni? funkar det eller ej och varför?
|
Jag tror att du har någon fot med i spelet. Varför skulle du få för dig att regga ett konto här på sidan enbart för att diskutera det här? Diskussionen här pekar ju bara åt ett håll. Det vill säga att detta är en enda stor bluff..
Citat:
|
Känner många som satsat på största paketet (34k)
|
Varför inte diskutera med de du känner som har satsat pengar istället? De måste ju vara betydligt mer insatta än gemene man här..