Det här är ju tråden för att diskutera yobetit, konstigt att det kommer in folk som försöker göra det. Jag har ingen koppling till det företaget på något sätt. Och jag förespråkar det inte, försöker se båda sidor. Som jag skrev i första inlägget så tror jag att jag inte skall gå med.
jaroiten Folk som redan satsat 34k i detta tycker redan att det är bra. Så jag vet vad de tycker. Men tråkigt nog verkar de inte så himla insatta(ja vet), ingen av dem har hållit på speciellt mycket med spel innan vad jag vet. De kan inte förklara, och säger gå in på yobetits sida där finns all info, det är ju inte en objektiv källa direkt.
Wagner Tack för svar med substans i. De listar även andra odds som inte är räkneexempel, men får jag fråga tycker du, eller nån annan som vill svara att de låter vettiga: 3.06 2.00 1.38 och ytterligare ett är 2.13 2.30 1.35.
Själva kärnfrågan för mig just nu om jag skall tro på detta eller inte är ju om de andra bookmakers tjänar på detta på något vis eller ej. För tjänar de inte på det (typ pinnacle, bet3000) så kommer de ju inte vilja vara med. Hur skulle de kunna tjäna på det om man själv och yobetit skall gå lite plus varje gång? Men på nåt sätt har ju Yobetit lyckats övertyga LGA, men vem vet vad LGA har för kriterier.
Jag skulle helt enkelt vilja veta vad ni tror om varför det inte skulle fungera eller varför det skulle fungera. Annat än "det är för bra för att vara sant."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|