Visa ett inlägg
Gammal 2013-01-11, 09:45   #45
Semicolon

Semicolons avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 1997

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nikke Visa inlägg
Vilken bra resarch du har gjort, vilken drog går du på ?
Yobetit har avsatt 500000 aktier till paketen, om man köper det dyraste paketet så ingår 600 aktier. 500000/600=833 paket. 833 x 34k = 28 miljoner i intäkt för paketen, nu säljer dom blandat med paket med totalintäckten bör hamna på runt 30 miljoner ändå. Med ditt väl genomförda detektivarbete så har du säkert kollat vilka som sitter i styrelsen och grundarna till bolaget. Keith Mcdonnel sitter bl.a i styrelse, du tycker säkert att han är en skum typ också då han bl.a har varit Vd för Bodog europa...du har då även sett att dom driver sitt andra bolag Fair Trading Technology med ca 40 anställda med säljkontor runt om i världen. FTT huvudsakliga kunder består av internationella banker och FX mäklare. Tror knappast att dom skulle skita ner sina namn för att gå ut publikt och "blåsa" ett antal personer på pengar.

Fiktiva vinster ?? Hur ska det gå till hade du tänkt, möjligtsvis om dom tar dina 520 fiktiva miljoner och mutar chefen på LGA så dom kan betala fiktiva vinster till kunderna utan att LGA skulle bry sig

Bra att du intresserar dig, men gör om gör rätt
Comprende !!
Vad skönt att du verkar så insatt i detta, då kanske du kan svara på några av de andra frågor som ställts i den här tråden. Till exempel vad eurobookies skulle tjäna på att delta i detta och hur någon kan garantera att ett odds ska stå i 45 sekunder? Med tanke på hur industrins uppfattning i stort är kring vad man tolkar som "arbers" skulle det ju vara väldigt roligt att höra förklaringen till denna helomvändning.

För egen del är jag måttligt intresserad av arbitrage, men om någon kan garantera ett standoutprice med hyfsad volym i 45 sekunder så hade jag ändå varit lycklig, det hade jag å andra sidan varit om Liverpool vinner PL också och sannolikheten för att det ska hända är väl ungefär lika stor.
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat