Citat:
Ursprungligen postat av dNa
Låter kanon.
Här har du en att knäcka första biran till 
|
Två av mina absoluta favoritartister, man tackar!
Har nu grävt fram statistiken, vill börja med att säga att jag bara har spelat sen den femte mars och har än så länge bara underlag på 45 spel, så det är rätt så tunt underlag än så länge.
Statistik-overall
Antal spel: 45
Vunna spel: 24
Förlorade spel: 17
Push: 4
Statistik-egna rekar
Antal spel: 22
Vunna spel: 14
Förlorade spel: 6
Push: 2
Statistik-ryggningar
Antal spel: 23
Vunna spel: 10
Förlorade spel: 11
Push: 2
Fotbolls-ROI: 123.5%
Basket-ROI: 97.4%
Total-ROI: 117.65%
Fotbolls-hitrate: Totalt 24 spel (Push exkluderat) varav 16 vinster = 0.66 =
66%
Basket-hitrate: Totalt 17 spel (Push exkluderat) varav 8 vinster = 0.47 =
47%
Totalt snittodds: 1.93
Medelinsats: 2U/10U (2 av 10)
Nettovinst: 17.7U
Nu kör jag ju 1U = 0.5% av totala bankrullen, och jag satsar mellan 1-10U på en match. Mitt maxbet är alltså 5% av rullen. Jag har märkt att de flesta här kör 1U=1% av totala BR, så med de måtten har jag plussat strax över 8.5U, dvs ökat rullen med +8.5% av startsaldot.
Basketen består av 100% ryggningar, jag kan inte sporten bra själv så följer bara folk som "anses vara bra". Har mestadels ryggat Maddux och hade legat plus på sporten om jag inte hade tryckt in några av Docs spel.
Fotbollen består av 95%+ egna rekar och där går jag bäst, det är den enda sporten jag kan bra och en vanlig lördagmorgon sitter jag klistrad framför datorn mellan 8.00-13.00 och analyserar, då är det skönt att få fram en bra hitrate som bekräftar att jobbet ger resultat.
Jag kommer som jag sa i trådstart inte föra statistik i tråden, men undrar ni så bara säg till så gräver jag fram statsen. Som sagt är det tunnt underlag än så länge och att hålla en ROI på 117% över en hel säsong kan man ju drömma om men starten har varit bra och med hjälp av bra analyser, disciplin och bra BR-management så är min plan att bygga vidare på detta sakta men säkert.
Nu ska jag knäcka en bärs!