Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-03-11, 23:07   #46
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

NCAA Basketball
Georgetown +5.5 @ 2.01 1/10 Pinnacle WIN
Miami Florida +4 @ 1.943 1/10 Pinnacle WIN


Maddux leverar igen, +2U i kassan idag.

Thanks!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-03-12, 12:29   #47
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Dagens fotboll 12/3

Holland - Division 2
AGOVV -0.75 @ 1.800 4/10 Pinnacle
EXCELSIOR -0.75 @ 1.870 4/10 Pinnacle


Kommer att posta en utförligare rek på de här i eftermiddag/kväll.
En kort sammanfattning: Både AGOVV och Excelsior är två bra lag som är som starkast på hemmaplan. Båda lagen gästas idag av lag som har förfärlig bortastatistik, därför testar jag hcp på hemmafavoriter.

Som sagt, fyller på senare.

Peace!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-03-12, 13:11   #48
dNa
 
dNas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 868
Sharp$: 255
Standard

Alltid trevligt att titta in här.. Hur ser det ut såhär långt med träff, ROI, netto och snittodds?

Mvh dNa.
dNa är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-03-12, 14:57   #49
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dNa Visa inlägg
Alltid trevligt att titta in här.. Hur ser det ut såhär långt med träff, ROI, netto och snittodds?

Mvh dNa.
Det ska vi ordna fram, kör spread lokalt på datorn så fixar det lite senare idag när jag kommit hem från jobb.

Fredag, skönt!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-03-12, 16:07   #50
dNa
 
dNas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 868
Sharp$: 255
Standard

Låter kanon.

Här har du en att knäcka första biran till

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=bgmbaQv3fCw"]YouTube- Nas & Damian Marley - As We Enter (Full Version)[/ame]
dNa är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-03-12, 16:58   #51
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dNa Visa inlägg
Låter kanon.

Här har du en att knäcka första biran till
Två av mina absoluta favoritartister, man tackar!


Har nu grävt fram statistiken, vill börja med att säga att jag bara har spelat sen den femte mars och har än så länge bara underlag på 45 spel, så det är rätt så tunt underlag än så länge.

Statistik-overall
Antal spel: 45
Vunna spel: 24
Förlorade spel: 17
Push: 4

Statistik-egna rekar
Antal spel: 22
Vunna spel: 14
Förlorade spel: 6
Push: 2

Statistik-ryggningar
Antal spel: 23
Vunna spel: 10
Förlorade spel: 11
Push: 2


Fotbolls-ROI: 123.5%
Basket-ROI: 97.4%
Total-ROI: 117.65%

Fotbolls-hitrate: Totalt 24 spel (Push exkluderat) varav 16 vinster = 0.66 = 66%

Basket-hitrate: Totalt 17 spel (Push exkluderat) varav 8 vinster = 0.47 = 47%

Totalt snittodds: 1.93
Medelinsats: 2U/10U (2 av 10)

Nettovinst: 17.7U

Nu kör jag ju 1U = 0.5% av totala bankrullen, och jag satsar mellan 1-10U på en match. Mitt maxbet är alltså 5% av rullen. Jag har märkt att de flesta här kör 1U=1% av totala BR, så med de måtten har jag plussat strax över 8.5U, dvs ökat rullen med +8.5% av startsaldot.


Basketen består av 100% ryggningar, jag kan inte sporten bra själv så följer bara folk som "anses vara bra". Har mestadels ryggat Maddux och hade legat plus på sporten om jag inte hade tryckt in några av Docs spel.

Fotbollen består av 95%+ egna rekar och där går jag bäst, det är den enda sporten jag kan bra och en vanlig lördagmorgon sitter jag klistrad framför datorn mellan 8.00-13.00 och analyserar, då är det skönt att få fram en bra hitrate som bekräftar att jobbet ger resultat.

Jag kommer som jag sa i trådstart inte föra statistik i tråden, men undrar ni så bara säg till så gräver jag fram statsen. Som sagt är det tunnt underlag än så länge och att hålla en ROI på 117% över en hel säsong kan man ju drömma om men starten har varit bra och med hjälp av bra analyser, disciplin och bra BR-management så är min plan att bygga vidare på detta sakta men säkert.

Nu ska jag knäcka en bärs!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-03-12, 19:14   #52
dNa
 
dNas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 868
Sharp$: 255
Standard

Gött man, det var det jag tänkte..

Angående statistiken och ditt spelande så har jag alltid gillat dina fotbollsrekar (för du rekade väl ganska mycket på FB också?) och du har skills där. Jag tycker nog du kan kliva upp lite i insats där men fortsätta hålla den nere på ryggningar. Har för mig att du postade i början här att du höll nere insatserna tills du fick in känslan, och även om det är för lite spel att avgöra på nu så träffar du både matcher och matchanalyser rätt. Bara lite tankar, inget "gör si och så"

Nä, men keep up man. Uppskattas
dNa är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-03-12, 20:56   #53
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dNa Visa inlägg
Gött man, det var det jag tänkte..

Angående statistiken och ditt spelande så har jag alltid gillat dina fotbollsrekar (för du rekade väl ganska mycket på FB också?) och du har skills där. Jag tycker nog du kan kliva upp lite i insats där men fortsätta hålla den nere på ryggningar. Har för mig att du postade i början här att du höll nere insatserna tills du fick in känslan, och även om det är för lite spel att avgöra på nu så träffar du både matcher och matchanalyser rätt. Bara lite tankar, inget "gör si och så"

Nä, men keep up man. Uppskattas
Tack för komplimangen!
Jag rekade en del på FB, då spelade jag dock mycket odisciplinerat och livespelade massa dumma bets. Plussade sjukt mycket ett tag, gick från 200kr - 10.000 på lite mer än en månad, men med sådant spel blir det berg och dalbana, försöker vara mer återhålsam nu, livespelar knappt alls .... Ska försöka plussa långsiktigt nu, även om det är lite tråkigare så tror jag det är smartare...


Dagens sammanfattning

Holland - Division 2

AGOVV -0.75 @ 1.800 4/10 Pinnacle LOSS!
Sjukt besviken på AGOVV, förväntade mig vinst men de förlorar med 0-2, slappt gjort, men jag tårkar tårarna och tar nya tag. Shit happens.

EXCELSIOR -0.75 @ 1.870 4/10 Pinnacle WIN!
2-0 och en stabil seger, skönt att den satt men tråkigt som fan att det blev minus en halv unit idag, hoppades på bra plus...



Ryggar samtliga Maddux lir inför natten, har dock missat en NCAA men ska försöka få med resten som släpps. Med lite flyt slutar även denna dagen på plus!

BOL peeeps och urskta stavningen, 7:de biran nu
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-03-13, 11:55   #54
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Dagens fotboll 13/3

England Championship
Reading -0.75 - Bristol City @ 2.02 4/10 Betfair

Här spelas det på Readings fina form och fördel av att Bristol City saknar en del spelare.

Reading
Åkte på stryk i FA Cupen mot Aston Villa efter att ha tappat 2-0 till 2-4.
Detta blev dock ett wake up call och Reading verkar nu mycket mer fokuserade och villig att kämpa.

Reading senaste fem ligamatcher: 4-1-0 (W-L-D)
Reading senaste fem hemmamatcher i ligan: 4-0-1

Readings hemmafacit sett över hela säsongen: 5-5-6

Värt att nämna är att kryssmatchen hemma spelades i december, så år 2010 har Reading vunnit samtliga hemmamatcher. Reading har två oerhört imponerande matcher i ryggen, en 4-1 vinst mot Derby och en 5-0 vinst över Sheffield Wednesday.

Reading ställer idag upp med fullt lag, och man kommer vara väl motiverade att vinna då det bara skiljer fyra poäng ner till Sheffield Wednesday som ligger på nerflyttningsplats.

Bristol City
Bristol är inte ett dåligt lag, man ligger på en mittenplacering i ligan och har gjort många bra insatser den här säsongen, detta är definitivt inte ett lag att underskatta!

Senaste fem matcherna overall: 2-1-2 (W-L-D)
Senaste fem bortamatcherna: 1-2-2

Bortatstatistik den här säsongen: 3-7-7

Som ni själva ser är Bristol City inget jättebra lag på bortaplan, man vann i och för sig den förra bortamatchen men då med dystra 0-1 mot Crystal Palace som ligger på 21:a plats.

Reading saknar som sagt en del spelare idag, på listan hittar vi;
Patrick Agyemang, inlånad anfallare, ordinarie.
Evander Sno, ordinarie mittfältare.
Marvin Elliott, ordinarie mittfältare.
Jamie McCombe, försvarare.

Sammanfattning
Reading ligger en bit under Bristol City i tabellen, men man ska inte bli allt för skrämd av det. Den här matchen spelas mellan ett formstarkt hemmalag på uppgång och ett bortalag som det går knackigt för, Bristols skadeproblem samt dåliga bortafacit i år tror jag tar ut sin rätt och jag tror på en tvåmålsseger till Reading.

Match Preview

England - Premier League
Hull City - Arsenal HT @ 1,99 3/10 Betfair

Här spelar jag för att Arsenal kommer leda i Halvtid.

Arsenal
The mighty gunners, klassiskt storlag från England som enligt mig har fått igång spelet bättre nu under våren och börjat göra riktigt bra prestationer!
Arsenal huserar idag på en imponerande 3:de plats två poäng bakom serieledarna Manchester United, man har även lyckats ta sig vidare i CL efter en (sjuk?) 5-0 vinst mot Porto förra veckan.

Arsenal senaste fem overall: 4-1-0 (W-L-D)
Arsenal senaste fem borta: 3-1-1

Arsenals bortafacit sett över hela säsongen: 7-4-3

Arsenal har spelat fyra bortamatcher det här året, det har gett två vinster, en förlust och ett kryss.
Krysset kom mot Aston Villa, förlusten mot Chelsea, dvs mot så pass bra lag att man inte kan kalla Arsenal dåliga för att de förlorade.
I matcherna där Arsenal har mött sämre lag så har de vunnit med 2 måls marginal, med andra ord de står upp bra mot topplagen och gör vad de ska mot de sämre lagen!

Hull City
Nästjumbo i Premier League, inget går som Hull City vill!

Senaste fem matcherna overall: 1-3-1 (W-L-D)
Senaste fem hemmamatcherna: 1-1-3

Hemmafacit sett över hela säsongen: 5-3-5

Hull City är inte VÄRDELÖSA på hemmaplan, de har lyckats slå Man City, kryssat mot Chelsea, något som gör en lite förvånad över att de ligger näst sist.
Idag har Hull ingenting att förlora, de måste ha poäng för att hålla sig kvar i PL och det är all or nothing som gäller.

En ny spelare på skadelistan för Hull City är Anthony Gardner, ordinarie försvarare och ett klart avbräck.

Sammanfattning
Oddset på Rak 2 i den här matchen ligger på runt 1.40, det är inte spelbart imo, Hull City är farliga och de har de bevisat genom att slå Man City och kryssat mot Chelsea.
Värt att nämna är att detta var i en period när både City och Chelsea hade lite "grus i maskineriet", trots det väldigt imponerande av Hull.

Man kan dock inte komma ifrån att det är klasskillnad på de här lagen, Arsenal har tidigare visat att de kan leverera när det gäller och även om Hull är motiverade att ta poäng för att stanna kvar i PL så är nog Arsenal MINST lika motiverade att ta tre pinnar för att komma ännu närmre förstaplatsen och vara ännu mer säkra på att få en CL plats till nästa år.

Om Arsenal går ut och gör jobbet rätt så leder de i halvtid, till 2.00 gånger pengarna tycker jag det är klart spelbart!

Match Preview


Stoke City - Aston Villa -0.25 @ 2,07 4/10 Pinnacle
Hinner inte motiverade den här nu, men Aston är ett bra bortalag och vill man ha chans på kvalplats till CL så är det bara vinst som gäller.
Stoke hopplöst kvar i tabellens ingemansland, tror att Astons motivering samt fina bortaspel ger uddamålsvinst här, kör dock fegisen -0.25 då magen är lite orolig.

More to come...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Methodwaste den 2010-03-13 klockan 13:23.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-03-13, 13:13   #55
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Överlag en svår speldag imo, hittar inga självklara leans, och de jag hittar blir sedan motarbetade av saker som säger emot.

Drar därför strecket här för eftermiddagsspelen och går till bageriet och sätter mig med en kaka och en kopp kaffe, kör en rek runda senare idag inför kvällsmatcherna.

BOL!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-03-13, 18:20   #56
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Stoke City - Aston Villa -0.25 @ 2,07 4/10 Pinnacle ½PUSH

Aston pressade bra och borde fått med sig ett mål, oerhört nära flera gånger.
Matchen blev som jag väntade mig, bäst spel av Aston men de lyckades tyvärr inte hela vägen. Skönt att man lyssnade på magen och tog -0.25.

Hull City - Arsenal HT @ 1,99 3/10 Betfair LOSS

Såg bra ut då Arsenal tog ledningen med 0-1 men sen fuckade Sol Campell up det och drog på sig gult kort och straff och kvitteringen var ett faktum, trist men inte mycket att göra åt.

Reading -0.75 - Bristol City @ 2.02 4/10 Betfair WIN!

Reading svek inte och tog en stabil 2-0 seger, kul man timade trendbrott då de inte vunnit mot Bristol på väääldigt länge.


Man var väldigt nära på att plussa mycket idag men det blev tyvärr -1U istället +5-10, marginalerna emot mig och det är bara att ta nya tag imorgon.
Lite småjobbigt att man har lagt 20+ spel sista fem dagarna men ändå är det plus minus noll, det vill inte riktigt släppa.
Dock fortfarande +16U sen start och formen kommer snart.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-03-13, 19:33   #57
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Kör Maddux inatt.

Har kollat lite inför morgondagen och har en del fina leans, rekar kommer mellan 10-13 imorgon och som det ser ut blir det rätt många matcher med mina mått mätt.

Håll till godo, njut av lördagsölen!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-03-13, 23:33   #58
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Ryggar ett spel av Doko för natten.

Mexikanska Ligan
Pachuca/Santos Laguna (O 2.5) @ 1.79 Pinnacle 3/10
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-03-14, 11:03   #59
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Mexikanska Ligan
Pachuca/Santos Laguna (O 2.5) @ 1.79 Pinnacle 3/10 WIN!

Tack Doko, följde den här matchen fram till 50:de minuten sen blev jag lack för det stod 0-0 och stängde av datorn, blev visst 0-3 tillslut ändå


Dagens spel 14/3

Jag kommer börja höja insatserna lite nu, jag har bra feeling och har gått stabilt på mina egna rekar, de är inte bra att fega för länge.

Belgium Pro League
Anderlecht -1 AH - Racing Genk @ 1.800 6/10 Pinnacle

Spelar för att Anderlecht vinner med två mål, vid vinst med ett mål pengarna tillbaka.

Anderlecht
Drog en kort resume om detta laget i förra ligamatchen (som också rekades).
Kallas för "The Mighty Anderlecht" och vad passar bättre?, efter 26 matcher ligger man etta på 63 poäng, 12 poängs marginal ner till tvåan Club Brugge.

Anderlecht facit overall: 20-3-3 (W-L-D)
Anderlecht facit hemma: 10-1-2

Idag saknas definitivt en men förmodligen två spelare från Anderlecht, det handlar om försvararen Jelle van Damme som är avstängd pga gula kort, Mbark Boussoufa (anfallare) listas som osäker pga knäskada.

Anderlecht har nu ett tufft spelschema med både ligan och Europa League, de fick dessvärre stryk i veckan på bortaplan mot Hamburger (3-1) och möjligheten att returmötet snurrar i huvudet på hemmaplan finns.

Men idag ska Anderlecht vinna, som tränaren säger :

"We can’t afford to speculate with respect to the play-offs. We have to show as much efficiency as possible and have to take as many points as we can before the start of the play-offs."


Anderlechts Officiella Pre-view

Racing Genk
Ligger på elfte plats efter 26 matcher, är säkra från att åka ner men kommer få svårt att nå playoff-plats.

Facit senaste fem overall: 2-2-1 (W-L-D)
Facit senaste fem borta: 1-3-1
Facit för bortamatcherna hela säsongen: 4-6-3

Racing Genk är ett bra hemmalag, det stora problemet ligger i bortaspelet.
I början på 2010 hade man en fin period med fyra raka vinster, man mäktade med att slå både Club Brugge och Standard Liege. De tre senaste matcherna är bortamatcher, det har blivit ett kryss och två förluster. Nu väntar en sista bortamatch (på ett tag) och då mot övermäktiga Anderlecht.

Sammanfattning
Att Racing Genk skulle bryta sin bortatrend idag mot Anderlecht tror jag inte, visst har Anderlecht matchats tufft med EL men de är professionella nog att hålla fokus ändå. På hemmaplan är de urstarka och Genk kommer få det oerhört tufft!

Inbördes möten ger 7/10 vinster till Anderlecht varav de senaste 3 med tvåmålsseger.


Kortrijk -1 AH - Lokeren @ 2.450 4/10 Pinnacle

Här spelar jag rak etta på Kortrijk trots att de historiskt har väldigt svårt för Lokeren.

Kortrijk
Kortrijk jagar en playoff plats och tre pinnar idag knyter åt säcken.
Det kommer matchas bästa möjliga lag, endast en spelare saknas (Reina, försvarare, opererad) men det är inget större avbräck, Kortrijk kommer gå hårt framåt idag.

Facit senaste fem overall: 3-1-1 (W-L-D)
Facit senaste fem hemma: 3-1-1 (Endast tre av matcherna har spelats detta året och samtliga är vinst)
Facit hemma över hela säsongen: 8-4-1

Lokeren
Ligger tredje sist med Roeslare en poäng bakom, i dagsläget säkra men går Roeslare om blir det kval för att stanna kvar.
Lär vara taggade att ta pinnar idag.

Form senaste fem: 2-3-0 (W-L-D)
Form senaste fem borta: 0-5-0 (faktum är att 9 senaste borta är förlust!)
Form samtliga bortamatcher den här säsongen: 1-12-0

Sammanfattning
Kortjik är ett starkt lag som har imponerat senaste tiden och har en bra formkruva, Lokeren är värdelösa på bortaplan och har förlorat med två mål eller mer de senaste tre matcherna, jag tror starkt på handikappsspelet och tycker att oddset är väldigt generöst, pengarna tillbaka vid uddamålsvinst gäller. Ända orosmomentet är att Kortjik historiskt sett har svårt för Lokeren men ska den trenden brytas så är det idag!

Holland - Eredivisie
Ajax -PSV @ 1.99 4/10 Betfair

Jag tänker rida Ajax-formen till den brister, och idag erbjuds två gånger pengarna, jag tar det direkt.

Ajax
Är inne i en sjuk form, åkte i och för sig ur EL mot Juventus trots en bra insats, något som fick laget att fokusera till 100% på ligan och vilka resultat.
Ajax fem senaste matcher...

Ajax - Twente 3-0
Hereenveen - Ajax 0-2
Ajax - Vitesse 4-0
Ajax - Utrecht 4-0
Sparta Rotterdam - Ajax 0-3

Lagets facit overall den här säsongen: 19-3-4 (W-L-D)
Lagets hemmafacit den här säsongen: 12-0-1

Idag får man även tillbaka lagets målkung L. Suarez (25 matcher, 26 mål).

Ajax måste vinna idag, det är ända möjligheten att haka på PSV som ligger 4 poäng före, detta är alltså en klassisk sexpoängsmatch.

PSV
Ett jäkligt bra lag som idag ligger tvåa (en placering för Ajax) med fyra poängs marginal.

Lagets facit overall den här säsongen: 20-1-5
Lagets facit senaste fem: 3-1-1
Lagets facit senaste fem borta: 3-1-1

PSV har varit lite skakigt sista tiden, likt Ajax åkte man ur EL trots att man vann hemma, bortamålen gav fördel Hamburg och PSV har nu bara ligan att tänka på.
Första matchen gick bra, 5-1 hemma mot RKC Waljawiik, en bra bedrift målmässigt men RKC ligger trots allt sist i ligan.

Förra matchen spelade PSV på bortaplan mot mittenlaget NAC Breda och det blev förlust med 2-1.

Sammanfattning
Detta är ett riktigt toppmöte, jag spelar på Ajax för att de är inne i en riktigt bra form, de är hungriga och måste vinna för att haka på topplagen, samtidigt får de tillbaka lagets bästa målgörare och de spelar på hemmaplan. Till 2.00 är det helt klart värt att testa med lite under medelinsats.


Danmark - SAS Ligan
FC Köpenhamn -1 AH - Bröndby @ 2.07 4/10 Betfair

Lite farligt spel nu när ligan precis dragit igång, jag ser dock stor fördel Köpenhamn och testar handikappsspelet.

Köpenhamn
Ligger etta i ligan på 40 pinnar och +25 i målskillnad.

Idag spelar man med full trupp och kommer matcha bästa möjliga lag, matcherna mot Bröndby är lite utav hatmatcher och båda lagen kommer göra allt för att vinna.

Köpenhamn gjorde i förra omgången (årets första match) en sjukt bra insats hemma mot AGF (som ligger precis under Bröndby), slutresultatet blev 5-1 och lagets superstriker Cesar Santing stod för tre baljor, stabil premiär eller vad!

Truppen;
1. Jesper Christiansen
2. Zdenek Pospech
4. Hjalte Nørregaard
7. Ailton Almeida
8. William Kvist
10. Jesper Grønkjær
11. Cesar Santin
12. Peter Larsson
13. Atiba Hutchinson
14. Dame N’Doye
15. Mikael Antonsson
16. Thomas Kristensen
17. Oscar Wendt
19. Bryan Oviedo
20. Martin Vingaard
21. Johan Wiland
25. Mathias Zanka Jørgensen
27. Thomas Delaney

Bröndby
Är en stor besvikelse så här långt i säsongen, ska egentligen ligga i topp 3 men ligger atm på 6:e plats.
Seriepremiären var ingen hit den heller, 1-1 hemma mot SønderjyskE, egentligen borde man förlorat men man fick med sig en straff i den 86:e minuten som gav kvittering.

Truppen;
01 Michael Tørnes
16 Stephan Andersen
02 Anders Randrup
04 Remco van der Schaaf
08 Mikael Nilsson
09 Alexander Farnerud
10 Martin Bernburg
13 Peter Madsen
15 Jon Jönsson
21 Thomas Rasmussen
22 Ousman Jallow
23 Michael Krohn-Dehli
24 Mikkel Bischoff
26 Mike Jensen
27 Jan Kristiansen
29 Daniel Wass
28 Paul Jatta
33 Daniel Stenderup
39 Jens Larsen

Bröndby saknar Samuel Holmen och Max von Schlebrugge, två pjäser på mittfältet vilket är ett relativt stort avbräck.

Sammanfattning
Köpenhamn har gjort en mycket bättre säsong, en imponerande premiär och har hemmaplansfördel samt stort självförtroende.
Bröndby gör en dålig säsong, öppnade sjukt svagt i premiären och saknar några pjäser idag.
Jag tror starkt på FCK, kanske blir det inte tvåmålsvinst men vi får ju som tur är tillbaka degen vid uddamålsvinst också!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Methodwaste den 2010-03-14 klockan 13:01.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-03-14, 11:40   #60
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Du är och nosar på Anderlecht alltså, tycker alltid att det är farligt att lira på lag som är "safe" i ligan, har fokus på EL och som har många matcher i ryggen. Visserligen hemma och man vinner normalt sett här.

Lukaku har spelats sparsamt i ligan sista tiden men de Sutter har ju hittat målet igen och det finns ju fler målskyttar.

Kanske hakar på denna.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td