Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev
Vad tror du om Bisping vs Belfort?
Har själv en liten summa pa Belfort till 2,0. Tror han knockar Bisping tidigt.
Ocksa lite sugen pa CB by decision om det finns propsbets nagonstans. Tror mkt väl han kan grisa sig till ett decision mot Sarafian. Hojta till om du hittar propsbets för den fighten nagonstans.
|
Belfort - Bisping är för oviss för mig. Jag tror att Bisping har mer "pep in his step" och kommer försöka hålla distansen och använda fotarbetet till sin fördel. Lyckas han med det kan han ta hem det. Men Belfort har fördel av hemmaplan och har alltid chans att hitta knocken. Jag är spänd på att se hur det slutar. Efter hur presskonferensen gick i går ser jag fram emot invigningarna i kväll. Då kanske man kan få en inblick i vem som har det psykologiska övertaget.
Presskonferensen i går
https://www.youtube.com/watch?v=2SPe-8n2wFE
Citat:
Ursprungligen postat av midgetboys
Det är ju ett år sedan Gonzaga slogs sist vilket kan påverka ganska mycket. Har han varit skadad? Rothwell är ju bara för tråkig och seg i mina ögon och han har som du skrev haft svaga insatser i sina senaste matcher. Jag tror han kommer får svårt att brotta ner Gonzaga och jag tror Gonzaga avslutar honom i tredje via sub (RNC).
Vinner Dollaway så är det ju på decision och jag hittade en sida i alla fall.
Dollaway wins by 3 round decision 3.490 (på 5dimes)
Bisping vs Belfort tror jag också han knockar Bisping tidigt om inte Bisping hoppar omkring för mycket. 2:a ronden.
Jag ryggar dig på Curran.
|
Jag tycker att det hade varit ett fint uppsving för Gonzagas dalande karriär som såg ut att vara på väg mot sitt slut redan för två år sedan, enligt mig. I och med att han vid tidpunkten för hans förra match var han egentligen sparkad av UFC och fick hoppa in som sen ersättare och vann sig tillbaka in i MMAs finrum. Och han såg bra ut i den matchen, tycker jag.
Curran vann ett delat domslut och behöll sitt bälte!