Citat:
Ursprungligen postat av kriga
Vad jag menar är väl ungefär att det är coinflips på dessa spel över tid. Få spelare som slår bolagens, i bästa fall 5% vinstavdrag, hos de flesta 7-8%
Givetvis finns undantag, men jag vågar påsta att minst 95% av alla spelare backar med den typen av spel.
Största felet ligger hos spelaren själv. Man överskattar helt enkelt sina Kunskaper och värderingar. Man ska iallafall upp i hit på 58-60 om detta ska ha bäring. Och det är ju väldigt få som coinar desa siffror
|
Säger inte att du har fel men aldrig sett det på det sättet tidigare. Dock är det säkert så att man överskattar sina kunskaper men jag tror det gäller för alla spel och inte just för Ö/U även om det (tror jag) krävs en helt annan form av värdering när det gäller Ö/U än ex 1-x-2, iallafall använder jag mig av lite andra parametrar för Ö/U än för raka spel. Men jag vet att du inte är ensam. Har hört det förr att det är väldigt svårt att förutse/värdera Ö/U. Dock håller jag inte med men skulle alla tycka som mig så skulle U-spel inte ens finnas