Det verkar som att reglerna inte är så skrivna i sten utan det går att tumma på saker hit och dit vilket görs så enkelt att om några medlemmar i chatten tycker att något ska ändras så är det inga större problem att få till det.
Som ni ser så ändrades min signatur då och nu står bara min mail,
[email protected] och texten "
För mer info om mina spel kontakta mig på: [email protected]", togs bort då den ansågs för påträngande. Påträngande? Ja vad ska man säga men som ni alla märkt så spelar det inte så stor roll längre, nu gäller knappt de vanliga reglerna längre utan det går att tolka allting på vilket sätt man vill, självklart kan inte jag göra något åt detta och det är givetvis dessa personer som bestämmer vad de vill och det ska vi givetvis respektera. Tidigare så sades det att det finns inga regler som säger att jag inte får tala om var ni kan hitta mina spel så länge som det inte är för ett vinstdrivande syfte, nu är det tydligen inte så längre, iaf inte i signaturen.
Det blir bara mer och mer pinsamt det här men det verkar inte riktigt som det kan låtas vara utan vissa personer ska fortsätta gräva i det trots att vi varit överens tidigare. Signaturen får väl vara som den är, dock så får jag tydligen tala om för er var ni kan hitta mina spel då det inte strider mot några regler så då får jag väl göra det utan att ha det i min signatur.
Jag är inte riktigt säker på vilka regler eller framförallt hur de ska tolkas för mig i detta fallet, och som ni förstår så kan jag aldrig vara det, men för att göra mig helt safe så ska jag nog dela med mig av lite tankar även här också så då gör vi så och sedan ska jag tydligen få tala om för alla var ni kan hitta resten av mina spel eftersom det inte är i ett vinstdrivande syfte.
Tycker Murray borde ha goda chanser att slå Simon i Australian open inatt. Murray har vunnit de 9 senaste matcherna mellan dessa herrar och han har även vunnit alla sina matcher i år och i Australian open så har han inte varit nära att tappa ett set ännu. Simon blandar och ger och har tappat set i alla sina matcher i Australian open och han har inte haft speciellt tufft motstånd i de första rundorna men nu senast vann han en lång match mot Monfils. Bör inte vara några problem för Murray här!