Citat:
Ursprungligen postat av one
Ingen lycka med bandyn i fredags  , hade inte varit fel att ta del av den potten.
Men nu är det nya tag! Denna gång är det rullpott i fotbollen som avgörs på onsdag.
Arsenal-West Ham
Swansea-Chelsea
Valencia-Real Madrid
Paris SG-Toulouse
Rullpott:131 911:-
Se till att få in pengar i bolaget i god tid
Hur går tankarna kring dessa matcher? Spontant känns det som att vi borde hålla ner minst två av lagen till endast ett resultat för att på så sätt få fler garderingar på övriga.
|
Spontant känns det som att PSG borde kunda hålla nollan hemma mot tabell-9:an Touluse. PSG vinner. Gardera bort X och 2:an?
PSG var väldigt stabila igår i bortasegern mot tabell-7:an Bordeaux.
Detta trots att man saknade back-klippan Tiago Silva. Camara, som bara spelat 63 min tidigare på hela säsongen för PSG fick chansen från start och gjorde en fläckfri insats.
Trots att man hade 1-0 ledning ända från slutet av första halvlek (Zlatan målade), så kändes ledningen aldrig hotad.
I övriga matcher borde väl Arsenal, Chelsea och Real Madrid vara favoriter till att vinna?
Arsenal - West ham: hemma i ett Londonderby mot West Ham. 1:a, även om jag tycker man saknar en riktigt vass forward i Arsenal.
Swansea - Chelsea "Historiens största match för Swansea". Laudrups mannar kommer vara taggade till tusen och göra allt för att ta hem denna cupmatch. Chelsea bättre ändå?
Valencia - Real Madrid Real Madrid har dunderform och bortavann i helgen med 5-0 om jag inte minns fel. vem dem mötte minns jag inte och Valencia borta är inte lätt. Men tipset till Real.
edit: stavfel