Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-01-17, 21:46   #106
 
V75fahlles avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lomma
Inlägg: 2 286
Sharp$: 4911
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av O12 Visa inlägg
Jävligt rätt ute mannen!

Tack vare dina små hintar - så fick mor, syrra o jag dela på bomben idag
Kul man kunde hjälpa till! Grattis!
__________________
MVH V75fahlle
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
O12 (+1)
V75fahlle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 06:02   #107
one
 
ones avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 694
Sharp$: 7382

one-Bomben vid rullpott
Stats: 45 - 269 - 0
ROI: 147.10%
Vinstprocent: 14.33%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 11433 Visa inlägg
Ska vi reducera systemet på något sätt så kan jag tänka mig att spela att Edsbyn vinner mot Hammarby
Vad går du på då? Är det magkänslan eller har du någon matnyttig info?
one är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 08:38   #108
one
 
ones avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 694
Sharp$: 7382

one-Bomben vid rullpott
Stats: 45 - 269 - 0
ROI: 147.10%
Vinstprocent: 14.33%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Bollnäs - Sandviken. Vi trodde inte på bollnäs sist men de lyckades vinna, Sandviken stod för en urladdning i andra halvlek sist, är man motiverade vinner man här oxå men man lär inte göra några 12 mål. 3-6

Edsbyn - Hammarby. Oviss historia, kan gå hur som helst, Bajen bättre i grunden men Edsbyn alltid starka hemma & tänder garanterat till x-tra en sån här match, tror på en del mål, båda anfallsglada. 5-5

Vänersborg - Västerås. Va faaaaaan hände med västerås sist ?!?!? Vänersborg stod upp bra i 45 min mot sandviken på bortaplan vilket inte många klarar. Lutar åt hemmaseger här, kommer dock bli jämnt. 6-4
Jag tror oxå att SAIK kommer vinna över Bollnäs, laget har en formtopp utan dess like och jag tror man tar ytterligare 2 poäng innan VM-uppehållet. Idag möter man dock ett ganska stabilt Bollnäs med ett starkt försvar som borde kunna hålla ner siffrorna lite. Känns som man skulle kunna lägga Bollnäs nånstans mellan 2-5 gjorda mål. Får SAIK hål på Bollnäs ska man som sagt vinna även den här matchen, skulle vilja lägga deras målskörd nånstans 4-8 mål. Jag spelar även SAIK -1,5 till 1,98 på Marathon.

Edsbyn-Hammarby känns som en match som Hammarby ska vinna, frågan är bara hur motiverade man är just nu. Att döma av senaste insatsen mot Ljusdal så är man inte så intresserade... mot Ljusdal vilades dock målvakt Bergwall och spelföraren X:et Ericsson, båda är nu tillbaka i spel och det borde betyda en hel del för lagets spel. Edsbyns form är väldigt tveksam för tillfället och segrarna man tagit på slutet har inte varit mot starkaste motstånd. Spontant känns det som jag skulle vilja lägga Edsbyn nånstans mellan 3-6 och Hammarby 4-8.

Vänersborg-Västerås blir riktigt klurig. Västerås har målskillnaden 7-26 på senaste två matcherna och en formkurva som pekar rakt ner i källaren. Vänersborg har däremot en bättre formkurva, plumpen mot ett riktigt starkt Sandviken i förra omgången tror jag inte påverkar speciellt. Jag tror Vänersborg vinner matchen och spelar raka 1:an till 1,90 på Marathon. Frågan är bara hur målproduktionen kommer att se ut?!?
one är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 09:07   #109
 
V75fahlles avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lomma
Inlägg: 2 286
Sharp$: 4911
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av one Visa inlägg
Jag tror oxå att SAIK kommer vinna över Bollnäs, laget har en formtopp utan dess like och jag tror man tar ytterligare 2 poäng innan VM-uppehållet. Idag möter man dock ett ganska stabilt Bollnäs med ett starkt försvar som borde kunna hålla ner siffrorna lite. Känns som man skulle kunna lägga Bollnäs nånstans mellan 2-5 gjorda mål. Får SAIK hål på Bollnäs ska man som sagt vinna även den här matchen, skulle vilja lägga deras målskörd nånstans 4-8 mål. Jag spelar även SAIK -1,5 till 1,98 på Marathon.

Edsbyn-Hammarby känns som en match som Hammarby ska vinna, frågan är bara hur motiverade man är just nu. Att döma av senaste insatsen mot Ljusdal så är man inte så intresserade... mot Ljusdal vilades dock målvakt Bergwall och spelföraren X:et Ericsson, båda är nu tillbaka i spel och det borde betyda en hel del för lagets spel. Edsbyns form är väldigt tveksam för tillfället och segrarna man tagit på slutet har inte varit mot starkaste motstånd. Spontant känns det som jag skulle vilja lägga Edsbyn nånstans mellan 3-6 och Hammarby 4-8.

Vänersborg-Västerås blir riktigt klurig. Västerås har målskillnaden 7-26 på senaste två matcherna och en formkurva som pekar rakt ner i källaren. Vänersborg har däremot en bättre formkurva, plumpen mot ett riktigt starkt Sandviken i förra omgången tror jag inte påverkar speciellt. Jag tror Vänersborg vinner matchen och spelar raka 1:an till 1,90 på Marathon. Frågan är bara hur målproduktionen kommer att se ut?!?

Håller med dig one.
Nu tar vi rullpotten!
__________________
MVH V75fahlle
V75fahlle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 14:54   #110
one
 
ones avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 694
Sharp$: 7382

one-Bomben vid rullpott
Stats: 45 - 269 - 0
ROI: 147.10%
Vinstprocent: 14.33%

Standard

Dagens rad spikad. Bollnäs-Sandviken är uppskjuten på grund av kyla och spelas imorgon istället, jag utgår från att den matchen räknas in precis som vanligt trots ändrad matchdag.

Bollnäs:1,2
Sandviken:3,4,5,6
Jag tror på SAIK i den här matchen men med tanke på Bollnäs normalt starka försvar så tror jag inte att det rinner iväg alltför långt målmässigt. Bollnäs har haft väldigt svårt att göra mål i matcherna och jag hoppas att det räcker med 1-2 den här gången.

Edsbyn:1,2,3,4
Hammarby:2,3,4,5,6
I den här matchen tror jag på Hammarby, Edsbyn har inte imponerat speciellt på sistone och det är bara att hoppas att Hammarby tar den här matchen på rätt sätt och går in med rätt inställning, för då vinner man. Vi håller tummarna för att matchen blir målsnål för bättre utdelning
Villkor: Matchen får inte sluta oavgjort.

Vänersborg:3,4,5,6,7
Västerås:2,3,4
Lurig match med tanke på Västerås senaste resultat... jag håller Vänersborg som klara favoriter att vinna men tror inte att Västerås "faller igenom" en match till.
Villkor: Matchen får inte sluta oavgjort.


http://liverattning.se/bomben/2013-0...lpottsbomben-2

Låt oss hoppas att vi får en bra start på helgen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
linusjkpg (+1), schtek (+3), V75fahlle (+3)

Senast redigerad av one den 2013-01-18 klockan 14:55.
one är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 21:52   #111
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 674
Sharp$: 43
Standard

Nya tag nästa vecka, det här kommer går bra i längen
11433 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-19, 10:49   #112
one
 
ones avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 694
Sharp$: 7382

one-Bomben vid rullpott
Stats: 45 - 269 - 0
ROI: 147.10%
Vinstprocent: 14.33%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 11433 Visa inlägg
Nya tag nästa vecka, det här kommer går bra i längen
Ja, nya tag vid nästa tillfälle Bandyn är sjukt svår alltså! Men enormt värde om man lyckas sätta den. Får hoppas att ingen lyckas pricka den här gången heller så att potten rullar vidare

Skulle ha lyssnat mer på ditt råd gällande Edsbyn-matchen, där va du ju rätt ute I den andra matchen är vi ju rätt på det ändå även om det inte riktigt täckte... Ja ja, nu släpper vi den omgången och blickar framåt mot nästa

Trevlig helg på er alla
one är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-19, 12:22   #113
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 674
Sharp$: 43
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av one Visa inlägg
Ja, nya tag vid nästa tillfälle Bandyn är sjukt svår alltså! Men enormt värde om man lyckas sätta den. Får hoppas att ingen lyckas pricka den här gången heller så att potten rullar vidare

Skulle ha lyssnat mer på ditt råd gällande Edsbyn-matchen, där va du ju rätt ute I den andra matchen är vi ju rätt på det ändå även om det inte riktigt täckte... Ja ja, nu släpper vi den omgången och blickar framåt mot nästa

Trevlig helg på er alla
Mtp på att det kan bli allt mellan 2-F mål i bandymatcherna så måste vi nästan reducera minst en match där vi bara spelar en vinnare för att kunna fylla upp resterande matcher.
Vet inte hur stor % av bandymatcherna som slutar X men jag skulle köpa att alltid reducera bort X:et
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
one (+1)
11433 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-21, 10:27   #114
one
 
ones avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 694
Sharp$: 7382

one-Bomben vid rullpott
Stats: 45 - 269 - 0
ROI: 147.10%
Vinstprocent: 14.33%

Standard

Ingen lycka med bandyn i fredags, hade inte varit fel att ta del av den potten.

Men nu är det nya tag! Denna gång är det rullpott i fotbollen som avgörs på onsdag.

Arsenal-West Ham
Swansea-Chelsea
Valencia-Real Madrid
Paris SG-Toulouse

Rullpott:131 911:-

Se till att få in pengar i bolaget i god tid

Hur går tankarna kring dessa matcher? Spontant känns det som att vi borde hålla ner minst två av lagen till endast ett resultat för att på så sätt få fler garderingar på övriga.
one är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-21, 11:03   #115
 
V75fahlles avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lomma
Inlägg: 2 286
Sharp$: 4911
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av one Visa inlägg
Ingen lycka med bandyn i fredags, hade inte varit fel att ta del av den potten.

Men nu är det nya tag! Denna gång är det rullpott i fotbollen som avgörs på onsdag.

Arsenal-West Ham
Swansea-Chelsea
Valencia-Real Madrid
Paris SG-Toulouse

Rullpott:131 911:-

Se till att få in pengar i bolaget i god tid

Hur går tankarna kring dessa matcher? Spontant känns det som att vi borde hålla ner minst två av lagen till endast ett resultat för att på så sätt få fler garderingar på övriga.

Spontant känns det som att PSG borde kunda hålla nollan hemma mot tabell-9:an Touluse. PSG vinner. Gardera bort X och 2:an?

PSG var väldigt stabila igår i bortasegern mot tabell-7:an Bordeaux.
Detta trots att man saknade back-klippan Tiago Silva. Camara, som bara spelat 63 min tidigare på hela säsongen för PSG fick chansen från start och gjorde en fläckfri insats.
Trots att man hade 1-0 ledning ända från slutet av första halvlek (Zlatan målade), så kändes ledningen aldrig hotad.


I övriga matcher borde väl Arsenal, Chelsea och Real Madrid vara favoriter till att vinna?

Arsenal - West ham: hemma i ett Londonderby mot West Ham. 1:a, även om jag tycker man saknar en riktigt vass forward i Arsenal.
Swansea - Chelsea "Historiens största match för Swansea". Laudrups mannar kommer vara taggade till tusen och göra allt för att ta hem denna cupmatch. Chelsea bättre ändå?
Valencia - Real Madrid Real Madrid har dunderform och bortavann i helgen med 5-0 om jag inte minns fel. vem dem mötte minns jag inte och Valencia borta är inte lätt. Men tipset till Real.

edit: stavfel
__________________
MVH V75fahlle

Senast redigerad av V75fahlle den 2013-01-21 klockan 11:04.
V75fahlle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-22, 15:12   #116
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 2
Sharp$: 19
Standard

Jag tror att PSG klarar av att hålla nollan i sin hemmamatch. Jag tror att Swansea skräller återigen och vinner med 2-1. Real och Arsenal håller jag också som troliga segrare.
krusenstierna är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-22, 15:44   #117
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

PSG, är inte det cupmatch ?? Isf, frågan är vilket manskap de ställer upp med....
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-22, 15:47   #118
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 674
Sharp$: 43
Standard

Själv tycker jag att 4 fotbollsmatcher med en sån liten rullpott inte lockar så mycket.
Att spela att PSG inte släpper in något mål och vinst för Arsenal/Real kommer inte ge någon större utdelning tror jag

Skulle antingen kunna hoppa denna omgång eller chansa lite

Arsenal - West Ham - 3/4/5 - 1/2
Swansea - Chelsea - 1/2 - 1/2/3
Valencia - Real Madrid - 1/2 - 4/5/6
Paris SG - Toulouse - 3/4/5 - 1/2
1.296
11433 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-22, 19:45   #119
one
 
ones avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 694
Sharp$: 7382

one-Bomben vid rullpott
Stats: 45 - 269 - 0
ROI: 147.10%
Vinstprocent: 14.33%

Standard

Jag håller med 11433, många som kommer vara rätt ute imorgon om det blir "normala" resultat. Jag tycker oxå det är läge att chansa lite, dessutom är 3 av matcherna cupmatcher... Chelsea till exempel har ett underläge att vända o måste gå framåt, skulle kunna bli målrikt.
one är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-23, 10:49   #120
 
schteks avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 337
Sharp$: 6698
Standard

Det känns lite Lurigt idag men visst kan det bli många tråkiga resultat men det brukar ge bra när det är 4 matcher på bomben och vi borde ju ha en fördel med att kunna lägga ett stort system. Spontana tankar är ju att det är viktigt att kolla startuppställningar. Framför allt Psg-matchen. Bra streck% på toulouse och 0an på psg.
arsenal kanske man kan låsa på 2,3 där 4 kan vara intressant på %. 0,1 borde räcka på west ham. Det är väl kört i ligan för real och då vill de vinna cupen. 4,5 Mål är bra streck% på real. Som du säger one så måste ju Chelsea gå framåt och där kanske man chansa på mycket mål. 3 ok, 4an rolig!
Ett snabbt ihopplockat system av tankarna ovan:
Arsenal 2,3
West ham 0,1

Swansea 1,2,3
Chelsea 2,3,4

Valencia 1,2
Real 3,4,5

Psg 0,1,2
Toulouse 0,1,2

1944r
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
one (+1)
schtek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td