nationalbet - nationalsporter
Tjena allihopa! Nu är det högtid att printa fram en dagbok här på sidan. Har bettat flitigt i ett par år och nu känner man ett sug att börja reka lite. Jag spelar oftast efter statistik och analyserar en lång stund innan ett spel läggs, hoppas ni bidrar i tråden och är med och diskuterar samt ger respons.
Tanken är att jag ska dela med mig av spel från de nationella sporterna i USA. De fyra sporterna är NBA, NHL, NFL och MLB.
Jag har helt fastnat för dessa ligor och följer varje match nästintill varje dag. Man har lärt sig mycket på vägen och det lägger såklart en bra grund för spelen.
Två olika former av bets kommer att spelas, det är singlar och dubblar. Oddset på singlarna kommer att ligga runt 1.80-2.
På dubblarna så kommer jag att säkra upp två matcher på de rörliga linorna så att oddset ligger runt 1.40 vardera. Detta innebär att oddset hamnar runt ~2. Har bra erferanhet av detta, främst på NBA och NFL där man kan få till riktigt fina spel genom denna metod.
Jag kommer att flatbetta 1000kr per bet och det kommer bli ca en till två bets per dag beroende på hur det ser ut i de olika ligorna.
Sidan jag använder mig av är bet365 och det kommer jag inte att ändra på, vet att de finns andra som har oddshögsta men bet365 erbjuder en fin bonus på dubblar.
Glöm inte att kika in i spreadsheeten där ni kan få en lättare översikt på min statistik, plus att jag filtrerar de olika metoderna så ni kan se vad som går bäst.
Jag kommer även att föra ett twitter konto där ni snabbt kan klicka in er på mobilen om ni vill se mina spel.
Även ett instagram konto har skapats där ni kan se bilderna på spelen.
Nu ska man bara få till en bra start så ni blir intresserade av speldagboken! Tveka inte på att skriva ett par rader och hoppas att ni kommer att ha nytta av mina spel! Det första kommer inom kort.
Senast redigerad av nationalbet den 2013-01-22 klockan 19:49.
|