Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-01-22, 18:39   #1
 
nationalbets avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 14
Sharp$: 58

nationalbet
Stats: 1 - 3 - 0
ROI: 48.75%
Vinstprocent: 25.00%

Standard

nationalbet - nationalsporter


Tjena allihopa! Nu är det högtid att printa fram en dagbok här på sidan. Har bettat flitigt i ett par år och nu känner man ett sug att börja reka lite. Jag spelar oftast efter statistik och analyserar en lång stund innan ett spel läggs, hoppas ni bidrar i tråden och är med och diskuterar samt ger respons.

Tanken är att jag ska dela med mig av spel från de nationella sporterna i USA. De fyra sporterna är NBA, NHL, NFL och MLB.
Jag har helt fastnat för dessa ligor och följer varje match nästintill varje dag. Man har lärt sig mycket på vägen och det lägger såklart en bra grund för spelen.

Två olika former av bets kommer att spelas, det är singlar och dubblar. Oddset på singlarna kommer att ligga runt 1.80-2.
På dubblarna så kommer jag att säkra upp två matcher på de rörliga linorna så att oddset ligger runt 1.40 vardera. Detta innebär att oddset hamnar runt ~2. Har bra erferanhet av detta, främst på NBA och NFL där man kan få till riktigt fina spel genom denna metod.

Jag kommer att flatbetta 1000kr per bet och det kommer bli ca en till två bets per dag beroende på hur det ser ut i de olika ligorna.
Sidan jag använder mig av är bet365 och det kommer jag inte att ändra på, vet att de finns andra som har oddshögsta men bet365 erbjuder en fin bonus på dubblar.

Glöm inte att kika in i spreadsheeten där ni kan få en lättare översikt på min statistik, plus att jag filtrerar de olika metoderna så ni kan se vad som går bäst.
Jag kommer även att föra ett twitter konto där ni snabbt kan klicka in er på mobilen om ni vill se mina spel.
Även ett instagram konto har skapats där ni kan se bilderna på spelen.

Nu ska man bara få till en bra start så ni blir intresserade av speldagboken! Tveka inte på att skriva ett par rader och hoppas att ni kommer att ha nytta av mina spel! Det första kommer inom kort.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
| Twitter & Instagram: @nationalbet
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+1)

Senast redigerad av nationalbet den 2013-01-22 klockan 18:49.
nationalbet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-22, 18:57   #2
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 224
Sharp$: 1028
Standard

Kul =)
KungKlave är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-22, 19:11   #3
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Låter som en spännande dagbok. Förstod inte riktigt hur du menade ang dina dubbelspel, du nämner en metod där?

Kommer du posta all spel här? Twitter är ju bara för småtjejer
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
superduffy (+1), Rojiblanco (+1)
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-22, 21:06   #4
 
hetsarns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 382
Sharp$: 1736

hetsarn NFL
Stats: 238 - 208 - 14
ROI: 110.76%
Vinstprocent: 53.36%

Standard

Kul med någon som bettar US sports! Dina dubblar låter väldigt likt teasers, no?
__________________
"Are you gonna bust somebody in their mouth!?"
hetsarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-22, 21:38   #5
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 139
Sharp$: 1675
Standard

hetsarn - blir ju ungefär som teasers. Köper en massa poäng, skillnaden mot teasers är väl att utbetalningen kan bli lite udda siffror istället för de förutbestämda som de flesta amerikanska sidorna använder.

(Om jag nu tolkat det rätt :-) )

//loka
lokalime är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-23, 17:26   #6
 
nationalbets avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 14
Sharp$: 58

nationalbet
Stats: 1 - 3 - 0
ROI: 48.75%
Vinstprocent: 25.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Förstod inte riktigt hur du menade ang dina dubbelspel, du nämner en metod där?
Kommer du posta all spel här?
Istället för att spela dessa singlar:
Nuggets +2 @1.90
Wizards +7 @1.90

Så kan jag laborera med dess rörliga linor och dra ihop dem i en dubbel:
Nuggets +7 @1.40
Wizards +11.5 @1.43

Oddset blir då 2.00 och enligt mig så är denna metod grym i NBA/NFL om man är rätt ute.

Svar ja! Alla spelen kommer även att läggas in här.

Citat:
Ursprungligen postat av hetsarn Visa inlägg
Dina dubblar låter väldigt likt teasers, no?
Exakt så är det!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
| Twitter & Instagram: @nationalbet
nationalbet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-24, 19:29   #7
 
nationalbets avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 14
Sharp$: 58

nationalbet
Stats: 1 - 3 - 0
ROI: 48.75%
Vinstprocent: 25.00%

Standard

Då var det dags för bokens första spel. Tittade lite på de tre matcherna i NBA och fastnade för dessa två nedanför. Klent utbud såklart men detta känns ändå bra. Det hela slutade med att jag bakade ihop det i en dubbel. Lycka till om ni ryggar!

2013-01-25 01:05PARLAY: 2 spel parlay 1000 2.000
2013-01-25 01:05NBAOrlando Magic vs Toronto Raptors+91.400
2013-01-25 02:00NBABoston Celtics vs New York Knicks ÖVERÖ 182.51.430


Toronto Raptors @ Orlando Magic
När vi ser över den här säsongen så har lagen mötts tre gånger och Raptors har vunnit samtliga relativt enkelt. Magic är i en katastrofal form för tillfället och har 2-14 på de senaste 16 medans Raptors har 8-8. Detta kommer såklart inte bli en enkel match utan Raptors är ändå ett av ligans sämsta borta lag med 4-18. Men att Orlando ska vinna med 10 bollar känns högt osannolikt. Visst så är Raptors b2b där man hade en tuff match igår mot Miami Heat som man förlorade i OT, så de kan vara lite slitna idag. Magic är 0-9 SU mot Atlantic Division så vi får hoppas att de fortsätter den trenden.

New York Knicks @ Boston Celtics
På de senaste 10 matcherna så har 9-1 gått över linan 182.5 och årets tre matcher har landat på 193, 207 och 198. Eftersom båda lagen har spelat väldigt dåligt den senaste tiden så tror jag att dom är extremt laddade för en vinst. Knicks kommer till matchen med 2-days rest och Celtics med 1-day rest vilket bäddar för en fartfylld och rolig match. I det förra mötet för två veckor sedan som slutade i 198 points så spelade inte Celtics Rajon Rondo som är den bäste assist spelaren i NBA. Istället var det reserven Jason Terry som spelade och han gjorde en extremt dålig insats med endast 2P. Idag tror jag Rondo kommer att få det lätt mot den gamle Jason Kidd i Knicks försvar. Även Knicks bästa spelare Carmelo Anthony var undermålig i sitt skytte och kom inte upp i sin standard. Vi får hoppas att han är revansch sugen ikväll och kommer upp till 30P.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
| Twitter & Instagram: @nationalbet
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+1)

Senast redigerad av nationalbet den 2013-01-25 klockan 04:54.
nationalbet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-24, 21:21   #8
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4288
Standard

Efter att följt Laszlos spel i denna stilen så ser jag fram emot denna tråden. Hoppas du kan hålla på ett tag så man kan hoppa på när man ser vad du går för

GL!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-25, 16:07   #9
 
nationalbets avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 14
Sharp$: 58

nationalbet
Stats: 1 - 3 - 0
ROI: 48.75%
Vinstprocent: 25.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rejs Visa inlägg
Hoppas du kan hålla på ett tag så man kan hoppa på när man ser vad du går för

GL!
Tackar, ska självklart göra mitt bästa men det började inte så bra tyvärr!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
| Twitter & Instagram: @nationalbet
nationalbet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-25, 16:11   #10
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 224
Sharp$: 1028
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nationalbet Visa inlägg
Tackar, ska självklart göra mitt bästa men det började inte så bra tyvärr!
Bara att ta nya tag, kommer följa dig med intresse!

BOL Till oss båda!
KungKlave är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-25, 16:43   #11
 
nationalbets avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 14
Sharp$: 58

nationalbet
Stats: 1 - 3 - 0
ROI: 48.75%
Vinstprocent: 25.00%

Standard

Jaha, redan på första spelet kom första förlusten. Väldigt tråkigt såklart men vi får kamma hem nästa spel istället! För att summera det hela så vann Raptors med 97-95 vilket gjorde att spelet satt med god marginal. Jag var helt rätt ute och Magic fortsätter sin dåliga trend.

Tvärtom kan vi säga om överspelet, där gick det tillslut åt skogen. Det såg bra ut i halvtid då totalen låg runt 200 men andra halvlek blev tyvärr väldigt low scoring. Matchen slutade 89-86 (175P) alltså 8P för lite. Det var nära att Celtics kvitterade i slutsekunderna men dom lyckades snubbla bort sin chans. När båda lagen missade så pass mycket 3-pointers så är det svårt att klara överspelet. Knicks (28.6%) - Celtics (16.7%)! Notera att deras standard ligger på runt 35% så där förlorade vi massvis med poäng.

Bara att ta nya tag och inatt finns det 10 NBA matcher att titta igenom. Återkommer med ett spel snart!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
| Twitter & Instagram: @nationalbet
nationalbet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-25, 17:53   #12
 
nationalbets avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 14
Sharp$: 58

nationalbet
Stats: 1 - 3 - 0
ROI: 48.75%
Vinstprocent: 25.00%

Standard

Inatt är det dags för det andra spelet. Det är två borta dogs som jag kommer att spela i en dubbel. Detta spel känns oerhört bra och det är verkligen ett spel jag tror hårt på. Lycka till om ni följer kvällens drabbningar!

2013-01-26 02:05PARLAY: 2 spel parlay 1000 2.030
2013-01-26 02:05NBAMemphis Grizzlies vs Brooklyn Nets+8.51.430
2013-01-26 04:35NBALos Angeles Lakers vs Utah Jazz+9.51.410


Totalt odds: 2.03
Insats: 1000 kr

Brooklyn Nets @ Memphis Grizzlies
NBAs formstarkaste lag Nets med 9-1 på de 10 senaste matcherna gästar inatt Grizzlies. Visserligen så har man mött halvdana lag men det är ändå ett imponerande facit i januari månad. Grizzlies har 6-4 på de senaste 10 och man är ett mycket fruktat hemmalag. Memphis spelar alltid tight och totalen landar oftast på 175-180 vilket är ett stort plus för detta spel. Det är ligans andra och femte bästa defence så det kommer att bli jämnt ända in i slutet och båda lagen har nog en chans på vinst. Därför ser jag +8.5 på Nets som ett väldigt bra drag. De senaste 10 matcherna lagen emellan så har Grizzlies 1-9 på vinst med över 9P.

Utah Jazz @ Los Angeles Lakers
Även Jazz har en grym form för tillfället, 8-2 och de har spelat enastående under januari. Tvärtom är det med floppande Lakers som har lyckats med att vinna 2 matcher de senaste 12 och det var mot svaga Cleveland och Milwuakee. Utah har vunnit båda säsongens möten mot Lakers enkelt och om Lakers fortsätter att spela såhär så kommer det aldrig att slå Jazz med 10P. Även här tror jag att det kommer bli en jämn match där båda lagen kan vinna. Jazz är 4-0 ATS i de fyra senaste matcherna och jag tror det blir 5-0 inatt.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
| Twitter & Instagram: @nationalbet
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+2)

Senast redigerad av nationalbet den 2013-01-26 klockan 16:58.
nationalbet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-25, 20:58   #13
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Förstår om du inte vill svara men vad är din startkassa på? Hur många Units representerar 1000 kronor för dig? Oavsett lycka till med din framtida spel

Senast redigerad av kusagwa den 2013-01-25 klockan 20:59.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-26, 17:06   #14
 
nationalbets avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 14
Sharp$: 58

nationalbet
Stats: 1 - 3 - 0
ROI: 48.75%
Vinstprocent: 25.00%

Standard

Ännu en förlust för boken och det var ju inte riktigt det man tänkte sig. Nu är det dags att höja sig och jag ska ta en titt på nattens matcher snart. Räkna med något NHL spel för det blir en helkväll med grabbarna framför tvn

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Förstår om du inte vill svara men vad är din startkassa på? Hur många Units representerar 1000 kronor för dig?
Startade med 10000 men kan fyllas på om det behövs. Känner dock att om man går back så mycket är det ingen idé att fortsätta
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
| Twitter & Instagram: @nationalbet
nationalbet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-26, 17:09   #15
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nationalbet Visa inlägg
Ännu en förlust för boken och det var ju inte riktigt det man tänkte sig. Nu är det dags att höja sig och jag ska ta en titt på nattens matcher snart. Räkna med något NHL spel för det blir en helkväll med grabbarna framför tvn



Startade med 10000 men kan fyllas på om det behövs. Känner dock att om man går back så mycket är det ingen idé att fortsätta
Bara kämpa på. Snart vänder det.

Nu väntar vi bara på nattens rekar
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td