Då var det dags för bokens första spel. Tittade lite på de tre matcherna i NBA och fastnade för dessa två nedanför. Klent utbud såklart men detta känns ändå bra. Det hela slutade med att jag bakade ihop det i en dubbel. Lycka till om ni ryggar!
| 2013-01-25 01:05 | | PARLAY: 2 spel |
parlay |
|
1000 |
2.000 |
| 2013-01-25 01:05 | NBA | Orlando Magic vs Toronto Raptors | +9 | | | 1.400 |
| 2013-01-25 02:00 | NBA | Boston Celtics vs New York Knicks ÖVER | Ö 182.5 | | | 1.430 |
Toronto Raptors @ Orlando Magic
När vi ser över den här säsongen så har lagen mötts tre gånger och Raptors har vunnit samtliga relativt enkelt. Magic är i en katastrofal form för tillfället och har 2-14 på de senaste 16 medans Raptors har 8-8. Detta kommer såklart inte bli en enkel match utan Raptors är ändå ett av ligans sämsta borta lag med 4-18. Men att Orlando ska vinna med 10 bollar känns högt osannolikt. Visst så är Raptors b2b där man hade en tuff match igår mot Miami Heat som man förlorade i OT, så de kan vara lite slitna idag. Magic är 0-9 SU mot Atlantic Division så vi får hoppas att de fortsätter den trenden.
New York Knicks @ Boston Celtics
På de senaste 10 matcherna så har 9-1 gått över linan 182.5 och årets tre matcher har landat på 193, 207 och 198. Eftersom båda lagen har spelat väldigt dåligt den senaste tiden så tror jag att dom är extremt laddade för en vinst. Knicks kommer till matchen med 2-days rest och Celtics med 1-day rest vilket bäddar för en fartfylld och rolig match. I det förra mötet för två veckor sedan som slutade i 198 points så spelade inte Celtics Rajon Rondo som är den bäste assist spelaren i NBA. Istället var det reserven Jason Terry som spelade och han gjorde en extremt dålig insats med endast 2P. Idag tror jag Rondo kommer att få det lätt mot den gamle Jason Kidd i Knicks försvar. Även Knicks bästa spelare Carmelo Anthony var undermålig i sitt skytte och kom inte upp i sin standard. Vi får hoppas att han är revansch sugen ikväll och kommer upp till 30P.