Inatt är det dags för det andra spelet. Det är två borta dogs som jag kommer att spela i en dubbel. Detta spel känns oerhört bra och det är verkligen ett spel jag tror hårt på. Lycka till om ni följer kvällens drabbningar!
| 2013-01-26 02:05 | | PARLAY: 2 spel |
parlay |
|
1000 |
2.030 |
| 2013-01-26 02:05 | NBA | Memphis Grizzlies vs Brooklyn Nets | +8.5 | | | 1.430 |
| 2013-01-26 04:35 | NBA | Los Angeles Lakers vs Utah Jazz | +9.5 | | | 1.410 |
Totalt odds: 2.03
Insats: 1000 kr
Brooklyn Nets @ Memphis Grizzlies
NBAs formstarkaste lag Nets med 9-1 på de 10 senaste matcherna gästar inatt Grizzlies. Visserligen så har man mött halvdana lag men det är ändå ett imponerande facit i januari månad. Grizzlies har 6-4 på de senaste 10 och man är ett mycket fruktat hemmalag. Memphis spelar alltid tight och totalen landar oftast på 175-180 vilket är ett stort plus för detta spel. Det är ligans andra och femte bästa defence så det kommer att bli jämnt ända in i slutet och båda lagen har nog en chans på vinst. Därför ser jag +8.5 på Nets som ett väldigt bra drag. De senaste 10 matcherna lagen emellan så har Grizzlies 1-9 på vinst med över 9P.
Utah Jazz @ Los Angeles Lakers
Även Jazz har en grym form för tillfället, 8-2 och de har spelat enastående under januari. Tvärtom är det med floppande Lakers som har lyckats med att vinna 2 matcher de senaste 12 och det var mot svaga Cleveland och Milwuakee. Utah har vunnit båda säsongens möten mot Lakers enkelt och om Lakers fortsätter att spela såhär så kommer det aldrig att slå Jazz med 10P. Även här tror jag att det kommer bli en jämn match där båda lagen kan vinna. Jazz är 4-0 ATS i de fyra senaste matcherna och jag tror det blir 5-0 inatt.